Voor de mensen die nog geld over hebben na de vorige actie van de Aldi met de Medion 4.1 Megapixel Camera....
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_19/OFF01.HTM
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_19/OFF01.HTM
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
De usb is optioneel voor de camera's zoals de 75 en hoger, die hebben een smartmedia.Op donderdag 02 mei 2002 19:42 schreef mightyspawn het volgende:
is best een geinig ding.
heeft zelfs usb verbinding, kun je het meteen op je pc bewerken enzo.
Hoe weet je dat zo zeker? Het kan ook een duurder model zijn (waarschijnlijk niet) of een model lager, de VP-D70 (waarschijnlijker).Op donderdag 02 mei 2002 19:30 schreef DragonLord het volgende:
Dit keer is het wel heel simpel.
Tis een samsung: VP-D73
Verwijderd
Simpel de VP-D70 is vrijwel identiek, alleen heeft de VP-D73 camera, 800.000 pixels wat niet bij de 70 staat vermeld.Op donderdag 02 mei 2002 19:57 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Het kan ook een duurder model zijn (waarschijnlijk niet) of een model lager, de VP-D70 (waarschijnlijker).
Ok dan, just checking. Hoe groot is trouwens het kwaliteitsverschil tussen een DV camera en een Digital8 in dezelfde prijsklasse? Ik snap dat een DV makkelijker is als je wilt bewerken op de computerOp donderdag 02 mei 2002 20:05 schreef DragonLord het volgende:
[..]
Simpel de VP-D70 is vrijwel identiek, alleen heeft de VP-D73 camera, 800.000 pixels wat niet bij de 70 staat vermeld.
Dit is puur opgaaf van Samsung. En van de Aldi
Verwijderd
Afhankelijk van model, zijn er een paar verschillen.Op donderdag 02 mei 2002 20:11 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Ok dan, just checking. Hoe groot is trouwens het kwaliteitsverschil tussen een DV camera en een Digital8 in dezelfde prijsklasse? Ik snap dat een DV makkelijker is als je wilt bewerken op de computer
Verwijderd
Op vrijdag 03 mei 2002 12:05 schreef Mastermind het volgende:
vet! moet ik hebben, kan ik mijn eigen videoclips bij mijn nummers maken die op www.mp3.com/mastermind_nrg gratis te downloaden zijn!
ik moet mijn bankrekening maar weer eens plunderen.

Verwijderd
Alle proemn in n drek
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq