Verwijderd

Topicstarter
Voor de mensen die nog geld over hebben na de vorige actie van de Aldi met de Medion 4.1 Megapixel Camera....

http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_19/OFF01.HTM

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:53

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Leuk, kunnen we weer specs enzo gaan zoeken, en uitzoeken welke camera het écht is :D

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Maat Aldi is dus echt toppie en wanneer kan je deze mooie kleine camera bemachtigen? want deze is in duitsland.

Verwijderd

Wel weer een hel vete actie van de ALDI ja! Ik heb al een filmfunctie op me digicam, maar die is zonder geluid.

Verwijderd

komende week volgens mij, wij hebben deze al in de folder staan

Verwijderd

Bij aldi in België zitten ze wel precies een beetje achter.
Daar heb je nog niet eens die 4.1 megapixel camera. :'(

Verwijderd

Dit keer is het wel heel simpel.

Tis een samsung: VP-D73

Tja, samsung heeft altijd een beetje last van kleurzwemen.

Wel een leuk budget DV-cammetje.

Hij het wel dv-in en out meen ik.

Maar kwa kwaliteit durf ik niets te garanderen, samsung is altijd kwa camera's een goed TD-artikel :Y)

Verwijderd

is best een geinig ding.

heeft zelfs usb verbinding, kun je het meteen op je pc bewerken enzo.

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Alle digicams hebben een firewire uitgang, kan je probleemloos overzetten naar windows via een firewire kaartje en een kabeltje, usb is dan niet geschikt lijkt met met 1 mb/s max.

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 19:42 schreef mightyspawn het volgende:
is best een geinig ding.

heeft zelfs usb verbinding, kun je het meteen op je pc bewerken enzo.
De usb is optioneel voor de camera's zoals de 75 en hoger, die hebben een smartmedia.
Daarmee kun je die uitlezen.

Mocht het er toch bijzitten, dan is het slechts om een frame te capturen naar je pc, zoals bij budgetcams van jvc, die dat met een seriele kabel doen.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-03 10:37
Op donderdag 02 mei 2002 19:30 schreef DragonLord het volgende:
Dit keer is het wel heel simpel.

Tis een samsung: VP-D73
Hoe weet je dat zo zeker? Het kan ook een duurder model zijn (waarschijnlijk niet) of een model lager, de VP-D70 (waarschijnlijker).

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 19:57 schreef kleinelievewolff het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker? Het kan ook een duurder model zijn (waarschijnlijk niet) of een model lager, de VP-D70 (waarschijnlijker).
Simpel de VP-D70 is vrijwel identiek, alleen heeft de VP-D73 camera, 800.000 pixels wat niet bij de 70 staat vermeld.

Dit is puur opgaaf van Samsung. En van de Aldi :Y)

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-03 10:37
Op donderdag 02 mei 2002 20:05 schreef DragonLord het volgende:

[..]

Simpel de VP-D70 is vrijwel identiek, alleen heeft de VP-D73 camera, 800.000 pixels wat niet bij de 70 staat vermeld.

Dit is puur opgaaf van Samsung. En van de Aldi :Y)
Ok dan, just checking. Hoe groot is trouwens het kwaliteitsverschil tussen een DV camera en een Digital8 in dezelfde prijsklasse? Ik snap dat een DV makkelijker is als je wilt bewerken op de computer :P

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 20:11 schreef kleinelievewolff het volgende:

[..]

Ok dan, just checking. Hoe groot is trouwens het kwaliteitsverschil tussen een DV camera en een Digital8 in dezelfde prijsklasse? Ik snap dat een DV makkelijker is als je wilt bewerken op de computer :P
Afhankelijk van model, zijn er een paar verschillen.
• DV-tape is kleiner en bijna goedkoper tegenwoordig. ;)
• Digital 8 is groter en meeste cameraŽs zijn logger.
• TapeŽs van een digital 8 camcorder gaan maar 2/3 van de Hi-8 duur mee, dus 60 min. ipv 90 min op een 90 min Hi8-tape.

Dus een dv-camera is boven een digital-8 te prefereren, tenzij je nog een verzameling video8 of Hi8 tapes hebt. (let op niet elke digital8 cam, ken ze nog afspelen!!!)

Lithium accu is altijd wel goed, ik meen dat dat ding standaard met een draagtasje en een 2-de accu werd geleverd.

De lens vindt ik altijd wel belangrijk, tis niet echt een merklensje, maar de 22x zoom is wel aardig te noemen.
500x zoom is onzin, je levert heel veel aan pixels in en niet iedereen heeft een mooie overbuurvrouw. :P

Als je een beginner bent, en je hebt nog geen camera gehad, dan kan dit een leuk instap model zijn.

Kwa bewerken op een pc maakt het niets uit, zowel DV als d8 hebben een firewire aansluiting.
Alleen zit je dan met je ruwe materiaal op je pc, terug zetten kan alleen met cameraŽs met dv-in.
Niet alle cameraŽs zijn hiermee uitgerust vanwege de EU, die het toestel dan als een veredelde videorecorder uitmaakt en vervolgens importheffing heft. |:(

Samsung geeft op dat dv-in en -out mogelijk is, maar het zal mij niets verbazen, dat deze en de medion camera alleen een dv-out heeft. Zie de alinea hierboven.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:13
vet! moet ik hebben, kan ik mijn eigen videoclips bij mijn nummers maken die op www.mp3.com/mastermind_nrg gratis te downloaden zijn! :D
ik moet mijn bankrekening maar weer eens plunderen.

Verwijderd

zijn de foto's die je ermee kunt maken ook een beetje fatsoenlijke kwaliteit? (welke resolutie)
en de kwaliteit van de film is gewoon goed (niet dat je net als bij dvd rip oid blokjes in het beeld krijgt?)
voor deze prijs is het een hele redelijke camera begrijp ik?

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-01 08:31
Op vrijdag 03 mei 2002 12:05 schreef Mastermind het volgende:
vet! moet ik hebben, kan ik mijn eigen videoclips bij mijn nummers maken die op www.mp3.com/mastermind_nrg gratis te downloaden zijn! :D
ik moet mijn bankrekening maar weer eens plunderen.
Afbeeldingslocatie: http://www.pacificnet.net/AUP/spam/spam.gif

>:)

Verwijderd

Is deze camera goedkoop voor zijn kwaliteiten?

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-03 13:25

red bull

Keeps me awake !

Hij komt weer volgende week, zag het in het krantje vandaag. Zijn er nog mensen die hem gekocht hebben en ervaringen uit willen wisselen ?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Alle proemn in n drek

Verwijderd

ooow sorry...niet goed gelezen doh
Pagina: 1