Toon posts:

SETI Service & WU's ophalen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou is er zo'n mooi tooltje om de cli versie van SETI@Home als een service te laten draaien. Mooie readme erbij dus je zou zeggen dat het zo werkt.... alleen mij lukt het niet :-(

Iemand die ook die service draait en een oplossing heeft voor het volgende?

SETI service draait perfect, alleen een nieuwe WU ophalen lukt niet. Ok, staat weliswaar niet in de handleiding maar normale NT services hebben geen netwerk rechten, dus ik dacht slim te zijn en de owner te veranderen in NT AUTHORITY/Network Service ipv LocalSystem. Helaas krijg je dan de SETI service niet meer opgestart. Ook Administrator als owner voor de service gebruiken werkt niet (na 1 WU'tje is het over). En het zit um niet in de settings van SETI volgens mij, want als ik de service stop en via de dosprompt de cli versie run gaat ie meteen een WU'tje ophalen en aan de slag. Ctrl-c, service herstarten en de service gaat weer zijn gangetje. Alleen vind ik dat een beetje een arbeidsintensieve manier :(

Software:
Seti client 3.03, Seti service 2.1 en Windows XP

Hopelijk heeft er iemand een oplossing :?

PS: dat koetje installeren van dnet ging makkelijker

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

Gebruik deze link van de site van [DPC]sequence:
http://sequence.keyserver.org/winnt.html

Draait seti als service op veel pc's als een tierelier.

DPC Team ColdFusion

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik dus precies zo gedaan (naja account had ik al, maar goed) :'(

En flushen doet ie wel, want kom wel gewoon bij sequence in de stats terecht.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

en daarvoor zijn nou die handleidinkjes :P

Verwijderd

Topicstarter
tja heel handig hoor die handleidingen.... alleen als het dan niet werkt dan ben je ook goed de klos zeker :'(

maar mijn computer is dus de enige die het niet snapt :(, ben ik weer mooi klaar mee

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Waarom als een service draaien eigenlijk? 'K heb em zelf als SetiRunner, als een miezerig icoontje in mn taskbar staan. (plus dat Runner ook nog es 20 units kan bufferen :) )

Forget your fears...
...and want to know more...

Pagina: 1