Dreamweaver MX of Homesite 5

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Steenvoorde
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 25-08 21:36
Op mijn werk zijn we met nieuwe standaarden bezig voor o.a. webdesign. Als ontwikkelings standaard is voor XHTML 1.0 (transitional) en CSS 2.0 gekozen. Als ontwikkel-tool hebben we voor Homesite 5.0 gekozen.

Nu zag ik dat Dreamweaver MX binnenkort uitkomt en heb er op GOT en andere fora ook wat over gelezen. Is het waar dat Homesite 5 volledig geintegreerd is in Dreamweaver MX? Betekend dit dat ik in Dreamweaver MX precies hetzelfde kan als in Homesite 5? En hoe zit het qua validators? Het leek mij een mooie toekomst investering omdat XML ook ondersteund wordt.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Maak je eerder druk over hoe je dit je klanten wijs gaat maken :P En of je die bagger Macromedia troep nog wel kan betalen als je je inkomsten ziet dalen... (hey dat rijmt)..

Na ja.. laat eigenlijk maar...

• Steenvoorde
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 25-08 21:36
Hoe bedoel je? Er moet zowieso iets aangeschaft worden, of het nu Homesite 5 (wordt samen geleverd met Dreamweaver 4) of Dreamweaver MX. De code-editor in MX lijkt erg op die van Homesite, vandaar. Of is het pakket erg duur (nog niet naar prijzen gekeken)?

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Sorry... ging meer om de standaarden.. Kun je niet beter gewoon zorgen dat de sites goed werken onder de browsers die je afspreekt met de klant, ipv intern een "te ondersteunen standaard" afspreken?

Toch lullig als je een klant gedag moet zeggen omdat ie z'n site onder NS4 werkende wil hebben.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:47

Pelle

🚴‍♂️

Knock yourself out: http://www.macromedia.com/software/dreamweaver/

Daar staat alles wat je weten wilt.

Dit topic is gesloten.