• Evaporator temperature consistently at -35.0C to -20.0C under a 100 Watt load and 200 Watt full load.

Specs @ http://www.xtwerkz.com/MXEVA3.htm

Specs @ http://www.xtwerkz.com/MXEVA3.htm

In je kast bouwen wordt lastig hoor, aangezien hij 50 bij 20 cm is ..Op donderdag 02 mei 2002 16:24 schreef KillerAce_NL het volgende:
Pff en dat moet nog bij mijn kast in?
Wel leuk ding.
Verwijderd
Verwijderd
1 voor het bierOp donderdag 02 mei 2002 16:38 schreef Hiro Shima het volgende:
wat moiet je ook met 3 koelkasten
Verwijderd
Gelukkig woont m'n pa niet meer bij mij.1 voor het bier
2voor de etenswaren
3 voor zijn pa z'n ingewanden
Freelance tweaker
Met die VapoChill-compressor haal je deze temps niet hoor..Op donderdag 02 mei 2002 16:54 schreef D-Devil het volgende:
Vapochill![]()
oud stuffje...
Verwijderd
WTF HEB JIJ ZO`N DING!!!Op donderdag 02 mei 2002 16:44 schreef n0va^ het volgende:
Zo lomp groot issie ook weer niet.. je kan 'm mooi weg werken onder je kast..
[afbeelding]
Verwijderd
$Op donderdag 02 mei 2002 17:09 schreef T-Mug het volgende:
[..]
WTF HEB JIJ ZO`N DING!!!
Verwijderd
het is jou geld maar als ik jou was zou ik dan toch bij dabit op zijn site kijken ik denk dat je dan wel wat goedkoper uit bent ......Op donderdag 02 mei 2002 17:13 schreef DuronDude het volgende:
[..]
$
dat is de foto van OPPAINTER, kan je bekijken op icrontic
M'n Vapochill is verkocht en binnen enkele weken heb ik de MX-EVA3
je bent natuurlijk wel net iets meer tijd kwijt, dabit is echt een supergast, dat kunnen maar heel weinig mensen.Op donderdag 02 mei 2002 17:25 schreef ScHrOeFjE het volgende:
[..]
het is jou geld maar als ik jou was zou ik dan toch bij dabit op zijn site kijken ik denk dat je dan wel wat goedkoper uit bent ......
Verwijderd
Idd , maar een VapoChill is erg stil , dit ding vergelijken ze met een Delta HP ...Op donderdag 02 mei 2002 16:59 schreef n0va^ het volgende:
[..]
Met die VapoChill-compressor haal je deze temps niet hoor..
Heb je een goedkope manier gevonden om dat ding naar Europa te krijgen? En mag ik dan vragen hoeveel poen het je precies gaat kosten? Dit is _echt_ een relaxed ding.Op donderdag 02 mei 2002 17:13 schreef DuronDude het volgende:
[..]
$
dat is de foto van OPPAINTER, kan je bekijken op icrontic
M'n Vapochill is verkocht en binnen enkele weken heb ik de MX-EVA3
I reject your reality, and substitute my own.
Verwijderd
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Turn it off and on again.
Hmm dan doe je het toch een stuk beter dan OPPAINTER, prijstechnisch gezien. Ik heb die leute van Xtreme Tek Werkz even gemailed:Op donderdag 02 mei 2002 21:24 schreef DuronDude het volgende:
"kenissen" in Hong Kong kunnen dit aan groothandelsprijs krijgen van maxxxpert zelf. kost 295$ + 66$ shipping naar Hong Kong. Van daaruit is het nog eens een 150€ shipping. kom ik in totaal op ongeveer 550 euro shipped tot hier. Komt er enkel nog wat bij voor de geld transfer. M'n vapo is verkocht voor 600€ dus ik verlies niets en heb betere cooling
The MX-EVA3 Freezer will be available in aproximately 3~4 weeks.
MX-EVA3 Freezer - $ 499.99 USD
The unit will be available in 200V.
We are currently taking pre-orders. We accept PayPal ONLY! PayPal is free. We will ship the product EMS 2~3day and shipping cost wll start from $150.00.
Should you have any questions, please contact us again.
Regards,
Sales
Xtreme Tek Werkz
www.xtwerkz.com
I reject your reality, and substitute my own.
Thx SnarsOp vrijdag 03 mei 2002 11:30 schreef _sNaRs_ het volgende:
[..]
Hmm dan doe je het toch een stuk beter dan OPPAINTER, prijstechnisch gezien. Ik heb die leute van Xtreme Tek Werkz even gemailed:
[..]
Verwijderd
DDTUNG??Op donderdag 02 mei 2002 21:24 schreef DuronDude het volgende:
"kenissen" in Hong Kong kunnen dit aan groothandelsprijs krijgen van maxxxpert zelf. kost 295$ + 66$ shipping naar Hong Kong. Van daaruit is het nog eens een 150€ shipping. kom ik in totaal op ongeveer 550 euro shipped tot hier. Komt er enkel nog wat bij voor de geld transfer. M'n vapo is verkocht voor 600€ dus ik verlies niets en heb betere cooling
En dan heb je ook nog eens het gevoel dat je het zelf heb gedaan.Op vrijdag 03 mei 2002 17:44 schreef DaBit het volgende:
Ik hoop die -20 ook nog eens te halen
Met 150 eurootjes.
En een 4 keer zo grote kast + iets om trots op te zijnOp vrijdag 03 mei 2002 17:44 schreef DaBit het volgende:
Met 150 eurootjes.
Totaal ?Op vrijdag 03 mei 2002 17:44 schreef DaBit het volgende:
Met 150 eurootjes.
Verwijderd
Nee niets voor DaBiT, die bouwt hem lekker zelfOp vrijdag 03 mei 2002 10:03 schreef Mary Wana het volgende:
iets voor DaBiT
Of iemand zien te vinden die naar UK op vakantie gaat.Op vrijdag 03 mei 2002 19:46 schreef fredperry het volgende:
Zou een €550,- kosten onder shipping en die zou $210,- zijn vanuit US.
Nu is er een winkel in de UK die dingen ook gaat in stock opnemen (binnen 4 weken), maar dan komt er nog altijd min. 100 euro shipping bij
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
uhm...Op vrijdag 03 mei 2002 19:56 schreef RIKZ het volgende:
[..]
Of iemand zien te vinden die naar UK op vakantie gaat.
subtiele hint.. maar zit er pas in augutus
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq