[EL] Blacklight LEDs inkoopactie... JA of NEE???

Pagina: 1
Acties:

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08 20:35
Ik heb een aantal mailtjes gestuurd om aan UV/BLACKLIGHT leds te komen en dit leek me wel een goede en heel goedkope leverancier... Hieronder het mailtje wat ik ontving:

Hello,

Price for Small Quantity UV LEDs list below, Large Qty price please email me for more info.

UV 395nm LED Lamps (5mm/3mm or T1 3/4 / T1)
1-50pc US2.95/pc
51-100pc US2.75/pc

S/H. USD5.00 for upto 10 LED lamps and US5 each additional 20pc LED lamps.

I ONLY accept Paypal funds & Bank transfer through Paypal.

Best regards, Ken Ma

NU HEB IK GEEN PAYPAL... EN KAN DIT OM BEPAALDE REDENEN NIET OPENEN.

Iemand zin om een inkoopactie te starten??? Ik wil zelf een stuk of 10 LEDS (wel van 395nm dan)

Die dingen zijn ZOOOOOOO }:O-L!!!

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Wat zijnn nou precies de kosten, en heb je misschien ook een pic van de black led ?

• Benadski
http://ledmuseum.home.att.net/leduv.htm

Op deze pagina staan de gegevens en enkele plaatjes. (Kleuren zijn niet zoals echt (dus niet R :r Z E !!!))

Maar ik heb ze al gezien in sleutelhangers (ze zijn BRUUUUUUT!!!!!! Sleutelhangers waren een actie bij de TEXACO (5 gulden/stuk) zeer goedkoop! dus als iemand iets weet!!!)

Verwijderd

:) zien er leuk uit

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 23:03
Hoe werkt Pay-Pal dan??? 'K heb wel een credit-card...En kun je wat toepassingen (& pics) geven van die UV-leds?

Verwijderd

************** LET OP ************

UV straling :)

Verwijderd

This is one LED that you should NEVER, EVER look at directly with your eyes. This is because the invisible ultraviolet radiation is harmful to them, and can cause corneal fogging that mimics cataracts; and can cause even more severe damage to your eye's lens with only slightly prolonged exposure.
lekker handig dan

• Benadski
This is one LED that you should NEVER, EVER look at directly with your eyes. This is because the invisible ultraviolet radiation is harmful to them, and can cause corneal fogging that mimics cataracts; and can cause even more severe damage to your eye's lens with only slightly prolonged exposure.
Dit slaat op de onderste led (deze is $33 per stuk en wel gevaarlijk ja! De leds waar ik het over heb zijn ongevaarlijk! (dit omdat de golflengte iets hoger is dan bij de gevaarlijke.)

Deze zijn ongevaarlijk, goedkoop en :9~

• Benadski
Nog meer pics & info: hierzo

Ik heb geprobeerd Paypal te activeren met mijn postbank nummer, maar waarschijnlijk lukt het alleen met een echte bankrekening ofzow? Iemand ervaring met PAYPAL???

Verwijderd

maar hoe duur zijn die ledjes dan per stuk :)

• Benadski
maar hoe duur zijn die ledjes dan per stuk
$2.95 excl. verzend (ong $0.50 per ledje)

Zeg dus maar $3.50 per ledje (bij grote aantallen >50.000 ongeveer $0.80, redden we dat??? :9)

Enne da's zonder nederlandse verzending (er kunnen meerdere ledjes in een envelop dus da's ongeveer 0.40 euro bij 't totaalbedrag...)

Verwijderd

Alleen bij die super hoeveelheden word het interresant. Dan zijn ze zelfs goedkoper dan blauwe :D

Als ze rond de 1,5 euro gaan zitten wil ik er ook een stuk of 10.

Verwijderd

kan wel ff een pic posten van een uv led hoor maar de kleuren komen dr toch niet zo uit te zien als dat ie in het echt is maar het is gewoon de zelfde kleur als blacklight ongeveer

• Benadski
Op donderdag 02 mei 2002 20:16 schreef Darkice het volgende:
Alleen bij die super hoeveelheden word het interresant. Dan zijn ze zelfs goedkoper dan blauwe :D

Als ze rond de 1,5 euro gaan zitten wil ik er ook een stuk of 10.
Misschien zijn ze wel goedkoper te krijgen... Zoek ook s ff dan??? (Ik heb zelf nog niet errug goed gezocht nl...)

BTW. Ze lijken me veel vetter dan de blauwe leds... da's alweer zo standaard ;)

Iemand ervaring met PAYPAL???

Verwijderd

vet zijn ze zeker al zijn het geen echt uv leds al komen ze dr wel heel dicht in de buurt

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zijn die dan niet bij conrad te krijgen?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 20:25 schreef thedolf het volgende:
Zijn die dan niet bij conrad te krijgen?
heb ze dr nog niet gezien

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 07:05
hmz wij hebben dik 200 van deze ledjes op de zaak, gebruiken we voor kleine barcodelezers

ik zal er eens een paar meenemen naar huis kijken wat ze kunnen

ik kan wel vragen waar wij ze inkopen

• The Dolf
  • Niet online
Op donderdag 02 mei 2002 20:32 schreef PowerCow het volgende:
hmz wij hebben dik 200 van deze ledjes op de zaak, gebruiken we voor kleine barcodelezers

ik zal er eens een paar meenemen naar huis kijken wat ze kunnen

ik kan wel vragen waar wij ze inkopen
Zou gaaf zijn. Kan er nl nog wel 5 gebruiken

Gezocht!
Router

Verwijderd

paypal is gewoon zo'n online acount service, je maakt een account aan met je CC en dan kan je daarna gewoon lekker shoppen met paypal, je krijgt wel een code op je afschrift om je account te activeren, zodat andere mensen geen paypal account met jouw cc kunnen aanmaken.. lekker veilig dus

enehh, die UV LEDs heh, zie je die ook branden? of is het echt alleen maar UV? dat zou wel stoer zijn, en kunnen digicams UV zien? kan je een donkere kamer filmen en toch alles zien ;)

• The Dolf
  • Niet online
Op donderdag 02 mei 2002 20:42 schreef Hiro Shima het volgende:
paypal is gewoon zo'n online acount service, je maakt een account aan met je CC en dan kan je daarna gewoon lekker shoppen met paypal, je krijgt wel een code op je afschrift om je account te activeren, zodat andere mensen geen paypal account met jouw cc kunnen aanmaken.. lekker veilig dus

enehh, die UV LEDs heh, zie je die ook branden? of is het echt alleen maar UV? dat zou wel stoer zijn, en kunnen digicams UV zien? kan je een donkere kamer filmen en toch alles zien ;)
Of camera's UV waar kunnen nemen weet ik niet. Maar als je nou gewoon IR leds koopt (of schijnwerper) dan kan je daar perfect je hele kamer mee verlichten voor een digitale camera.

Iets goedkoper dan UV en het werkt zeker

Gezocht!
Router

• MeneerKrab
  • Laatst online: 29-06 07:05
Op donderdag 02 mei 2002 20:42 schreef Hiro Shima het volgende:

zie jij UV in het doorgaandse leven :?
Nee dat zie je dus niet. Digicams kunnen die UV zien? Denk het ook niet :D

Verwijderd

ahh dat was het...
wat kun je met UV allemaal doen? buiten insecten gek maken?

• The Dolf
  • Niet online
UV gevoelige verf licht daar bij op. Kan ee mooi effect hebben.

Gezocht!
Router

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 20:46 schreef thedolf het volgende:

[..]

Of camera's UV waar kunnen nemen weet ik niet. Maar als je nou gewoon IR leds koopt (of schijnwerper) dan kan je daar perfect je hele kamer mee verlichten voor een digitale camera.

Iets goedkoper dan UV en het werkt zeker
fotocams zijn niet bepaald gevoelig voor ir omdat deze een ir filter ingebouwd hebben uv zien ze wel mnaar wordt niet in de goeie kleur weergegeven

Verwijderd

ik heb dus zo'n uv sleutelhanger en ik kan je zeggen het geeft een zeer leuk effect, vooral met fluoricerende stofen (stift of speciale verf ofzo) denk we dat hier een hoog mod gehalte in zit
enig nadeel ze zijn duur en ze geven niet ultra vel licht
wel opasse voor de oogjes :+ 8-)

• The Dolf
  • Niet online
Op donderdag 02 mei 2002 20:56 schreef subgrafix3d het volgende:

[..]

fotocams zijn niet bepaald gevoelig voor ir omdat deze een ir filter ingebouwd hebben uv zien ze wel mnaar wordt niet in de goeie kleur weergegeven
Die zullen dan alleen in de duurdere modellen zitten denk ik. Een simpeler webcam oid filtert dit er dus niet uit. Ik gebruik hem dan ook als bewakings camera

Gezocht!
Router

• Benadski
Haha, ik ben een beetje dom geweest :+
(Dacht dat ik een credit card nodig had bij Paypal, maar volgens mij kan t ook wel zonder)

Ik heb mezelf nu wel geregistreerd bij PayPal, wat mij betreft kunnen de mensen die blacklight ledjes willen hebben me een mailtje sturen met het aantal.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Paypal sux...1 dollar inschrijfgeld.

Doe er nooit wat mee.
SUX!!!!!

• Epitome
  • Laatst online: 11-07 10:53
Ik heb wel ervaring met PayPal en het werkt prima, eigenlijk de veiligste manier van betalen.

Ik ben wel bereid eventueel een inkoopactie te doen. :)

• Benadski
Inkoopaktie gestart:

Zie deze draad:
[topic=484984/1/999]
Pagina: 1