[MOBO]merk...

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 11:52
Aangezien in nu een nieuwe pc aan het samenstellen ben , heb ik graag wat info over de kwaliteit van bepaalde merken.

Ik vroeg me af welke van deze 3 is betrouwbaarder (gebaseerd op persoonlijke ervaringen)

Asus, Abit of Aopen ( :P )
van MSI ben ik helemaal af aangezien mijn pro dood is, n vriends pro dood is en ik hier heel vaak van dat soort problemen tegenkom.

http://www.gjpvanwesten.nl

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 11:52
Ik bedoel dit niet als standaard faq vraag van wat is het beste , maar gewoon als vraag gebaseerd op persoonlijke ervaringen.

http://www.gjpvanwesten.nl

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:31
Ik heb de laatste paar keer Asus moederborden gehad en erg goede ervaring hiermee gehad. Goed stabiel prima handleiding, compleet geleverd.

In de pc van me moeder zit een Abit bordje en ook deze werkt tot op heden erg goed en stabiel.

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 17:33
Vreemd, ik heb al honderden MSI mobo's verkocht, en nog maar twee zijn stuk gegaan :? MSI is volgens mij echt de stabielste
Van die drie zou ik toch voor Asus gaan, maar die is wel erg duur :)

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

voor mij ook Asus..

veel updates voor bios ook en simpel updaten zonder met diskettes te klooien

Verwijderd

Het staat wel niet in je vraag, maar ik heb een Gigabyte mammaplank. En tot nog toe nix te klagen. (GA-6OXC)
De support van Gigabyte is ook erg goed. IMHO

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Heb goede ervaringen met Asus... heb zelf nu MSI :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Waar denk je dat dit heen gaat? Een ieder heeft zijn/haar positieve en negatieve ervaringen met diverse merken (zie hoe jij MSI beleeft en hoe een ander het totaal anders beleeft). Als één merk echt als meest positief werd ervaren ging elk topic hier wel over dat merk (of juist niet :+ ). Anyway, dit is zo algemeen dat ik 'm op slot doe. Tip, lees wat reviews en ga aan de hand van jouw evoked-set hier gericht zoeken naar ervaringen. Zit je vervolgens nog met een specifieke vraag, by all means, open een topic :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.