MSI M6380 K7T266 Pro schakelt uit.

Pagina: 1
Acties:

• chubby-
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Dit probleem heeft zich zomaar voor gedaan.
Als ik op de power schakelaartje (op de voeding) aan zet dan gaat de pc aan, ventilatortjes gaan draaien etc, alleen dit doet ie maar paar seconden.
Na 3 seconden of iets dergelijks schakelt ie weer uit.
Hij wil dan ook alleen maar aan als de stekker eruit gehaald wordt en opnieuw het schakelaartje op de voeding omgeflipt wordt.
Ik heb al nieuwe videokaart en geheugen geprobeerd.
Verder heb ik alles afgesloten, Harde Schijf, CD-ROM en floppy. Beeld krijg ik helemaal niet.

Iemand die me kan vertellen wat ik moet doen???

BvD

Verwijderd

Hey

Denk dat het probleem hem in de voeding of het mobo zit.
Zou als ik jou was eerst een andere voeding proberen. Wanneer dit het probleem niet oplost zal ik een andere mobo met als je eigen spullen proberen.

Denk dat dit het probleem wel oplost.

Veel suc6

Verwijderd

Ik heb zelf niet echt ervaringen met dat moederbord, maar ik had een keer zoiets bij mijn moederbord (Abit KT7RAID). Bij mij was het omdat er geen toerental gemeten werd van mn cpufan (of een andere fan) en in de bios stond wel de optie aan dat ie dat moest checken, als je er dus niks op aansluit en hij dus niet ziet DAT er wat draait gaat ie gelijk weer uit.
Misschien dat je dat bij jou ook eens kan checken?

• chubby-
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Hoe kunnen we dan in de bios komen?
Want we krijgen helemaal geen beeld.
Hij schakelt gewoon na 2 a 3 seconden weer uit.

Verwijderd

Gewoon even checken of er een kabeltje voor het toerental op sensor 1 zit.
Wie weet helpt het ofzo :)

Verwijderd

Ok ik vindt het een super-onduidelijk verhaal.
Maar als ik het goed begrijp dan verwacht jij dat de pc aangaat als jij het zwarte knopje achter op de voeding om zet dat je pc aangaat???

Ja:
Ok er bestaat ook zoiets als een aanknop voorop de kast, deze heeft 2 gevlogten kabeltjes uit zijn kont komen (in de kast) aan het eind daarvan zit een zwart blokje en op dat blokje staat waarschijnlijk spwr o.i.d. deze moet ergens op je moederbord komen. In het boekje van je moederbord staat waar hij moet. En als je dan de schakelaar achter op je pc op "1" hebt staan en dat kabeltje is aangesloten dan gaat de pc aan.

Nee:
Probeer de CMOS te resetten en zet de jumper weer goed, de jumper zit als het goed is bij je batterij in de buurt (anders moet je ff in hetboekje kijken).
Pagina: 1