Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Die Winbond zal denk ik een stukje van je CPU tijd gebruiken om e.e.a. aan netwerkverkeer te regelen, dus dat is zowiezo al een reden waarom je met netwerkverkeer misschien wat troubles kan hebben.
Verder zag ik dat je een KT7RAID hebt. In welk slot heb je die netwerkkaart gezet? Deelt hij misschien een IRQ met een andere kaart? Verzet hem anders even naar een ander PCI slot, misschien dat dat helpt.
Verder zag ik dat je een KT7RAID hebt. In welk slot heb je die netwerkkaart gezet? Deelt hij misschien een IRQ met een andere kaart? Verzet hem anders even naar een ander PCI slot, misschien dat dat helpt.
edit:
KT7RAID zal wel thuis zijn, specs van je pc op werk ontbreken dus...
KT7RAID zal wel thuis zijn, specs van je pc op werk ontbreken dus...
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Kijken of de interrupt van die kaart niet door een ander apparaat wordt gebruikt, nieuwste drivers installeren.
Misschien werken die drivers niet samen met ACPI? Die wil namelijk ook alles op 1 interrupt.
Verder, kijk eens of het toegewezen interrupt in Windows gelijk is aan die in de BIOS.
Misschien werken die drivers niet samen met ACPI? Die wil namelijk ook alles op 1 interrupt.
Verder, kijk eens of het toegewezen interrupt in Windows gelijk is aan die in de BIOS.
wel een andere
verplaats je Netwerkkaart eens een paar sloten naar beneden
wowie 3 in 1 minuut
verplaats je Netwerkkaart eens een paar sloten naar beneden
wowie 3 in 1 minuut
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
andere drivers installeren ?
Bovendien is het ook handig om even aan te geven welk OS, en bij welke activiteiten de pc eventjes hapert.
Bovendien is het ook handig om even aan te geven welk OS, en bij welke activiteiten de pc eventjes hapert.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Deze pc staat op me werk en de specs komen dus niet overeen met die in mijn specs pageOp donderdag 02 mei 2002 16:06 schreef blackd het volgende:
Die Winbond zal denk ik een stukje van je CPU tijd gebruiken om e.e.a. aan netwerkverkeer te regelen, dus dat is zowiezo al een reden waarom je met netwerkverkeer misschien wat troubles kan hebben.
Ik heb verder geen irq conflicten en de netwerkaart een slotje lager prikken heeft geen effect. Nieuwe drivers kan ik ook niet vinden. Deze zaten standaard bij win2k.
Als ik bijvoorbeeld aan het surfen ben dan klik op ik op een link en dan gelijk hangt hij.
Bij het verzenden van een request naar een server dus zeg maar. Het gebeurt ook bij FTP connecties.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Dat heb ik er ook later bijgeedit. Maar wat zijn je specs dan wel?Op donderdag 02 mei 2002 16:10 schreef DeathKnight het volgende:
[..]
Deze pc staat op me werk en de specs komen dus niet overeen met die in mijn specs page
Enne, 't gaat niet over IRQ conflicten, maar om zowiezo een IRQ sharen kan problemen geven met sommige kaarten (en waarschijnlijk helemaal met Winbond).
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
PII 400, 192MB RAM. Verder weet ik het niet ik heb hem ook maar zomaar toebedeeld gekregen.Op donderdag 02 mei 2002 16:12 schreef blackd het volgende:
[..]
Dat heb ik er ook later bijgeedit. Maar wat zijn je specs dan wel?
Enne, 't gaat niet over IRQ conflicten, maar om zowiezo een IRQ sharen kan problemen geven met sommige kaarten (en waarschijnlijk helemaal met Winbond).
De netwerkkaart maakt gebruik van IRQ11 en wordt niet geshared met een ander apparaat.
Zoals al eerder vermeld:
Controleer ff of de irq gedeelt staat....
Probeer ff een ander pci slot
Zoek een nieuwere driver op internet (driverguide.com)
probeer een andere kaart en kijk of deze hier ook last van heeft
Tja wat kan ik zeggen een beetje de standaard uitsluit mogelijkheden proberen
Controleer ff of de irq gedeelt staat....
Probeer ff een ander pci slot
Zoek een nieuwere driver op internet (driverguide.com)
probeer een andere kaart en kijk of deze hier ook last van heeft
Tja wat kan ik zeggen een beetje de standaard uitsluit mogelijkheden proberen
Pagina: 1