Winamp v2.80 speelt mp3's over netwerk niet af

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smerik
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 13:04
Ik wil weer mp3's kunnen afspelen via m'n netwerk. Met oudere versies werkt het nog wel.
Zijn er meer mensen met dit probleem en weet iemand hier soms een oplossing voor?

As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik zit hier nu op het moment met 2.80 mp3's af te spelen over een gemapte netwerkdrive (van laptop van collega) en dat gaat prima.. Dus geen idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smerik
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 13:04
mmm, ik maak geen gebruik van een gemapte netwerkdrive...

As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde probleem hier, het viel me ineens op. Via een netwerk speelt 2.80 niet meer, alle vorige versies wel. Ik zal nu wel ff een drive mappen om wel te kunnen spelen, maar dit is toch raar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm hier doet ie het gewoon. Ik heb de lite edition gewoon van winamp.com gehaald. Enige verschil is dat ik mad plugin gebruik om mp3s af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs met een gemapte netwerkdrive doet hij het niet goed...hij speelt een halve minuut en dan kapt hij...en speelt hij niks meer, ook geen andere nummers. Ik wil 2.78 weer terug :'(

/edit: JPG en DivX is geen probleem over het netwerk, als ik de files kopieer dan speelt hij ze wel goed af. Ik merk nu ook dat sommige files het wel doen en de meesten niet. Weird :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 00:49
Op dinsdag 07 mei 2002 16:02 schreef Devinity het volgende:
www.oldversion.com
ow ik doe dat ook vaak en heb net alles hier geupdate naar aanleiding van de lek in de minibrowser.

Zal het dalijk eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Well...nu blijkt dat de files ook niet lokaal afspelen, en de anderen wel. Dus een netwerkdrive mappen werkt wel met 2.80, de files zelf zijn corrupt.
Blijft alleen nog de vraag over waarom 2.80 niet meer speelt over een niet ge-mapte drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

hmmm idd wat is dat voor vage junk

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 15:28

Tuinhark

Retro

Hmm.. mijn WinAmp 2.80 geeft geen problemen.. Misschien omdat ik de 2.80a heb? En nee, die 'a' zie je nergens terug. :) Alleen tijdens de install zie je ergens in zo'n readme tekstje "2.80a" staan meen ik.. Dus gewoon opnieuw downen bij winamp.com lijkt me en dan krijg je vanzelf de nieuwste.

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ja bij mij werkt het ook goed :P Keb gewoon de nieuwste versie (net gedownload). Netwerk drives zijn niet gemapped oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychopot
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-06-2016

psychopot

- Dieuvius Morncy -

had het zelfde probje hier. Fijn van het topic:

new version download @ http://download.nullsoft.com/winamp/client/winamp280_lite.exe

Er klinkt al weer geluid over het netwerk

:: beter gebakken lucht, dan geen lucht ::
Specs @ home

Pagina: 1