As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?
Ik zit hier nu op het moment met 2.80 mp3's af te spelen over een gemapte netwerkdrive (van laptop van collega) en dat gaat prima.. Dus geen idee..
mmm, ik maak geen gebruik van een gemapte netwerkdrive...
As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?
Verwijderd
Zelfde probleem hier, het viel me ineens op. Via een netwerk speelt 2.80 niet meer, alle vorige versies wel. Ik zal nu wel ff een drive mappen om wel te kunnen spelen, maar dit is toch raar??
Verwijderd
hmm hier doet ie het gewoon. Ik heb de lite edition gewoon van winamp.com gehaald. Enige verschil is dat ik mad plugin gebruik om mp3s af te spelen.
Verwijderd
Zelfs met een gemapte netwerkdrive doet hij het niet goed...hij speelt een halve minuut en dan kapt hij...en speelt hij niks meer, ook geen andere nummers. Ik wil 2.78 weer terug 
/edit: JPG en DivX is geen probleem over het netwerk, als ik de files kopieer dan speelt hij ze wel goed af. Ik merk nu ook dat sommige files het wel doen en de meesten niet. Weird
/edit: JPG en DivX is geen probleem over het netwerk, als ik de files kopieer dan speelt hij ze wel goed af. Ik merk nu ook dat sommige files het wel doen en de meesten niet. Weird
ow ik doe dat ook vaak en heb net alles hier geupdate naar aanleiding van de lek in de minibrowser.Op dinsdag 07 mei 2002 16:02 schreef Devinity het volgende:
www.oldversion.com
Zal het dalijk eens proberen
Verwijderd
Well...nu blijkt dat de files ook niet lokaal afspelen, en de anderen wel. Dus een netwerkdrive mappen werkt wel met 2.80, de files zelf zijn corrupt.
Blijft alleen nog de vraag over waarom 2.80 niet meer speelt over een niet ge-mapte drive.
Blijft alleen nog de vraag over waarom 2.80 niet meer speelt over een niet ge-mapte drive.
hmmm idd wat is dat voor vage junk
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Hmm.. mijn WinAmp 2.80 geeft geen problemen.. Misschien omdat ik de 2.80a heb? En nee, die 'a' zie je nergens terug.
Alleen tijdens de install zie je ergens in zo'n readme tekstje "2.80a" staan meen ik.. Dus gewoon opnieuw downen bij winamp.com lijkt me en dan krijg je vanzelf de nieuwste.
Ja bij mij werkt het ook goed
Keb gewoon de nieuwste versie (net gedownload). Netwerk drives zijn niet gemapped oid
had het zelfde probje hier. Fijn van het topic:
new version download @ http://download.nullsoft.com/winamp/client/winamp280_lite.exe
Er klinkt al weer geluid over het netwerk
new version download @ http://download.nullsoft.com/winamp/client/winamp280_lite.exe
Er klinkt al weer geluid over het netwerk
:: beter gebakken lucht, dan geen lucht ::
Specs @ home
Pagina: 1