Quickhost ervaringen!

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views sinds 30-01-2008

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:34
Na een geclosed eerste topic heb ik even met M@Fl@ gepraat, en even uitgelegd wat mijn bedoeling met het topic was, en nu is het dus wel goed :)

Ik zal m'n vraag even opnieuw formuleren:

Ik ben namelijk van plan om zelf een server te gaan plaatsen, en nou zag ik bij quickhost dat ze een aktie hebben.

Ik was eigenlijk benieuwd of hier mensen zijn die zijn of haar server bij quickhost hebben hangen, en wat de resultaten zijn.

Ik heb namelijk nu alleen een website gehost bij quickhost, en dat bevalt erg goed, maar kan ik er dan ook vanuit gaan dat de colocation goed is?

Ze zijn namelijk nogal goedkoop dus daarom wou ik eerst wat mensen zien te vinden die er al zitten.

Kortom mensen bij quickhost laat je horen :) of mensen die positieve/negatieve berichten over quichhost gehoord hebben.

• cue
SCHOP!

Is er niemand hier die toevallig bij quickhost zijn server heeft staan of mij een advies kan geven of ik het wel of niet moet doen?

edit:
Typo

Verwijderd

goedkoop is vrijwel altijd duurkoop, ik zou als ik jou was dat als eerste even realiseren

• cue
Tja dat is ook juist de reden waarom ik de vraag stel.

Alleen zit quickhost in de verbinding van proserve, en die staan toch wel erg goed bekend. Het is namelijk alleen maar stukje kast wat je huurd, voor de rest ben je afhankelijk van de vebinding toch?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Het is helemaal niet zo goedkoop hoor? Ongeveer net zo duur als andere colo's, bovendien is de gigabyte prijs niet echt laag te noemen en zal je er wel een tijdje aan vast zitten om die setupkosten recht te trekken :).

Setup kosten gratis zal wel betekenen dat ze je binnen 15 minuten buiten proberen te krijgen :+.

Kortom, niets speciaals :)

Verwijderd

Mag ik vragen waarom je een server wilt colocaten ? Gaat het erom dat je meer vrijheid wilt ? Want voor de anderhalve gig traffic die large.nu maandelijks gebruikt lijkt colocating me niet echt nodig ?

• cue
Klopt, het is ook niet alleen bedoeld voor large.nu.
Ik wil zelf sites gaan hosten, en dan niet als bedrijf zijnde maar ik heb nog een aantal domeintjes die meer traffic trekken dan large, verder komen er een aantal sites van bedrijven op te draaien waar uptime erg belangrijk is.

Dus vandaar.

Verwijderd

als uptime belangrijk is zou ik is gaan kijken wat hun backup mogelijkheden zijn, server ruimte, connectie, en wat ze doen bij problemen (service contract binnen x aantal uur blaat) en uiteraard wat hun network uptime is.

ik ben hier ook heel lang voor opzoek geweest en geloof me, een beetje betaalbare host die dit allemaal bied is moeilijk te vinden, ze zijn er gelukkig wel

• cue
OP hun site staat dat ze dit netwerk gebruiken:
Op dit moment bestaat het netwerk uit de volgende verbindingen:

100 Mbit Carrier1 (transit)
100 Mbit Ebone/KPNQwest (transit)
100 Mbit Level3 (transit)
100 Mbit AMS-IX (peering)
100 Mbit AMS-IX (peering) active backup.
Verder hebben ze twee uplinks op de routers bij proserve dus als een van de routers uitvalt neemt de ander het volledig over.

Lijkt me opzich wel genoeg toch?

Verder zit er wel een groot voordeel aan voor mij (aangezien ik alleen s'avonds tijd heb om aan de server te klussen) dat je 24 uur per dag in de serverruimte mag, dus als er wat is kan ik er altijd zelf bij komen. (of is dit toevallig overal zo?)

alvast bedankt voor jullie reacties want zeker over service e.d. is wel even handig om extra overna te denken, had ik zelf nog niet over nagedacht :)

• cue
ohja hoe kan ik kijken wat hun uptime is want dat zie ik nergens :?

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:39
Cue: Heb zelf geen ervaringen met Quickhost, maar ken de eigenaar via via. Aardige gozer, die nog veel zelf regelt. Qua service zit het dus wel goed, goed te bereiken iig.

Verwijderd

ze hebben geen EIGEN netwerk, ook geen EIGEN serverruimte, dus 24/7 toegang is bij prioserve, als je slim bent kijk je is of je daar niet kan colocaten, is wellicht goedkoper... je koopt nu nl eigenlijk een resellerdienst (wat niet altijd slechter is als quickhost een eigen kabinet zou hebben enzo, maar dat hebben ze helaas voor je niet)

• cue
Ja dat is 't 'm juist, als ik het bij proserve doe dan ben ik ongeveer twee keer zo duur uit, hun maandprijzen liggen namelijk 2 keer zo hoog.

Dus volgens mij ben ik bij quickhost het aller goedkoopste uit, en zit ik gewoon in de proserve kast.

Verder heeft niet iedere kast twee uplinks, en daarmee garandeer je toch wel een hogere uptime volgens mij.

alleen weet ik nergens waar je de uptime kan zien.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:04

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 03 mei 2002 10:58 schreef Cue het volgende:
Ja dat is 't 'm juist, als ik het bij proserve doe dan ben ik ongeveer twee keer zo duur uit, hun maandprijzen liggen namelijk 2 keer zo hoog.

Dus volgens mij ben ik bij quickhost het aller goedkoopste uit, en zit ik gewoon in de proserve kast.

Verder heeft niet iedere kast twee uplinks, en daarmee garandeer je toch wel een hogere uptime volgens mij.

alleen weet ik nergens waar je de uptime kan zien.
Als je de uptime van de server waar jij een account hebt wil weten, en die host cgi (Perl) ondersteund heb ik nog wel zo'n cgi uptime ding liggen.. had ik ook altijd draaien bij f2s.. max. uptime van de servers daarzo = 4 dagen :Y)

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 11:36 schreef Destruction het volgende:

[..]

Als je de uptime van de server waar jij een account hebt wil weten, en die host cgi (Perl) ondersteund heb ik nog wel zo'n cgi uptime ding liggen.. had ik ook altijd draaien bij f2s.. max. uptime van de servers daarzo = 4 dagen :Y)
je moet in dit geval de network uptime weten niet de uptime van een willekeurige server

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 03 mei 2002 11:45 schreef Kertje het volgende:

[..]

je moet in dit geval de network uptime weten niet de uptime van een willekeurige server
Aha.. tjah dat weet ik niet dus :X

*sluipt heel stilletjes dit topic weer uit..*

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• cue
ik zal quickhost even een mailtje sturen waar ik dat kan zien.

• cue
Op vrijdag 03 mei 2002 02:13 schreef Brooky het volgende:
Cue: Heb zelf geen ervaringen met Quickhost, maar ken de eigenaar via via. Aardige gozer, die nog veel zelf regelt. Qua service zit het dus wel goed, goed te bereiken iig.
Is quickhost een groot bedrijf, want daar heb ik altijd beetje hekel aan als je eerst 6 keer doorverbonden moet worden enz enz, wil liever meteen bij de persoon terecht komen die er wat aan kan doen.

Misshcien weet jij dat

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 12:40 schreef Cue het volgende:

[..]

Is quickhost een groot bedrijf
nee, maareh, weet je inmiddels nou nog niet genoeg? imho begint het erg erop te lijken dat dit wel een spam topic is

• cue
ik weet inderdaad zo langzamerhand wel genoeg, enige wat ik nog ff wil weten voor dat ik m'n server er neer ga planten is de uptime van het netwerk, maar daar zie ik wle achter te komen.

bedankt voor je jullie reacties in ieder geval

en dit topic was niet bedoeld als spam o.i.d.

Conclusie: Ik gooi 'm bij quickhost er in, en mochten er problemen zijn in de loop van de tijd dan post ik ze hier even.

• cue
Op vrijdag 03 mei 2002 02:24 schreef Kertje het volgende:
ze hebben geen EIGEN netwerk, ook geen EIGEN serverruimte, dus 24/7 toegang is bij prioserve, als je slim bent kijk je is of je daar niet kan colocaten, is wellicht goedkoper... je koopt nu nl eigenlijk een resellerdienst (wat niet altijd slechter is als quickhost een eigen kabinet zou hebben enzo, maar dat hebben ze helaas voor je niet)
Ik heb net quickhost even gebeld, en zij vertelde me dat ze wel een eigen kabinet hebben, wie moet ik nou geloven?

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op vrijdag 03 mei 2002 12:58 schreef Kertje het volgende:

[..]

nee, maareh, weet je inmiddels nou nog niet genoeg? imho begint het erg erop te lijken dat dit wel een spam topic is
Absoluut, zie http://www.large.nu/webstats/
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Summary by Month 

Month Daily Avg Monthly Totals 
Hits Files Pages Visits Sites KBytes Visits Pages Files Hits 

May 2002 5036 2753 198 72 212 114743 216 594 8261 15110 
Apr 2002 6986 3926 311 109 2336 1516926 3287 9346 117794 209590 
Mar 2002 5220 2641 258 71 1257 1224314 2230 8000 81899 161837 
Feb 2002 5445 2099 279 66 880 863028 1853 7822 58773 152468 
Jan 2002 3869 1741 324 61 1316 771585 1914 10049 53975 119953 
Dec 2001 1738 820 82 28 284 131871 396 1155 11492 24340

Dus waarom moet je als bestaande klant allemaal hier zo moeilijk gaan doen :?

En wat zie je op: http://www.large.nu/forum/viewtopic.php?topic=70&forum=6
Tja, dat zou je kunnen proberen.
Waar het niet dat alle verbindingen dubbel gelogged worden door zowel quickhost als trueserver, en je dus makkelijk te traceren bent. Een rekening voor de eventuele schade zal toch wel wat hoger zijn dan een jaartje school
door: Fabian - Forum Moderator

Goh :o

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 13:27 schreef HGM het volgende:

[..]
bah daar :r ik op

• HGM
  • Niet online

HGM

Op vrijdag 03 mei 2002 15:17 schreef Kertje het volgende:

[..]

bah daar :r ik op
Waarop, op mijn bericht of de belachelijke toestand in dit topic :?

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 15:20 schreef HGM het volgende:

[..]

Waarop, op mijn bericht of de belachelijke toestand in dit topic :?
uiteraard niet op jou bericht :+

• HGM
  • Niet online

HGM

Laten we het verhaal dan maar volledig maken, geklooi ook met die wannabe hosters:

knip
Goh :o

[ Voor 84% gewijzigd door MisteRMeesteR op 12-11-2025 19:32 ]

• Brooky
Fabian is naarmijn weten oprichter/eigenaar van quickhost, en heeft hier allemaal niks mee te maken denk ik. Maar waarom Cue vragen gaat stelllen over quickhost terwijl hij al een abbo heeft, is mij ook onduidelijk.

• HGM
  • Niet online

HGM

Op vrijdag 03 mei 2002 18:28 schreef Brooky het volgende:
Fabian is naarmijn weten oprichter/eigenaar van quickhost, en heeft hier allemaal niks mee te maken denk ik. Maar waarom Cue vragen gaat stelllen over quickhost terwijl hij al een abbo heeft, is mij ook onduidelijk.
Nee, je maakt iemand 'zomaar' moderator van je forum. Maw het is gewoon grote onzin wat hij hier loopt te vertellen, dat kan iedereen aanvoelen.

• cue
Mijn enige doel was om mensen te vinden die al bij quickhost zaten. Ik ken fabian helemaal niet zo goed, hij zit bij mij op school, en hij is mede moderator van het forum van school,. maar ik wou juist eens niet van hem horen over hoe of wat, maar van mensen die al hun server er hebben staan.

Dus nogmaal dit is geen reclame stunt ofzo, het forum op large.nu is gewoon van onze school dus daarom is hij daar ok moderator.

• HGM
  • Niet online

HGM

Wat een onzin, als je die gast toch kent vraag je hem om een aantal referenaties en klaar ben je. Waarom moet je hier uberhaubt gaan vragen of het een groot bedrijf is, als je de eigenaar kent.

Daarbij van 'scholiertjes' kan je iig geen profi service verwachten dat lijkt me duidelijk.

• cue
Haha, als jij zou weten hoe vaak fabian op school is zou je wel beter weten. Ik ken die jongen amper, hij komt denk ik 1 uurtje per week op school ofzo, de rest ziet ie bij quickhost op kantoor.

En als ik een second opinion wil hebben ga ik natuurlijk niet naar 'm zelf toe.

Verwijderd

cue, ik kots op spammers, dus dan weet je vast hoe ik over jou (bedrijfJE) denk....

hgm, ik check meestal dat soort dingen ook na, maar gaf hem maar es de voordeel van de twijfel; mede omdat ik nu ook ff geen zin had om te kijke of het nou een spammer was, maareh, thx, heb ik weer iemand (een webhost) om extra op te kotsen :r

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 20:00 schreef Cue het volgende:
de rest ziet ie bij quickhost op kantoor.
vuile leugenaar kap gewoon met dat gore spam verhaal, je woonadres zit op hetzelfde adres als dat zogenaamde kantoor |:(

oja, en dat je nog op school zit vind ik al reden genoeg om quickkots niet te nemen, hoe kan een professionele host nou zijn servers/netwerk in de gaten houden als ie examens heeft |:(

• cue
JAJA, hoe kan dat nou, ik wil hiermee niet bevestigen dat dit spam is want dat is het namelijk niet, maar als je je huiswerk goed gedaan had had je gezien dat er meerdere mensen werkzaam zijn bij quickhost want het is namelijk een VOF.

Staat gewoon op hun site.

En volgens mij als je een goed netwerk hebt hoef je niet continu op te letten of het wel of niet plat gaat en trouwens nog een extra puntje, volgens mij zit ik niet de hele dag op school examens te maken.

En nogmaal alleen wil je het niet echt geloven dit is en was echt niet bedoeld als spam, ik ken fabian amper man.

Denk je nou echt dat ik zoveel tijd ga steken voor quickhost ofzo? ik heb wel wat beters te doen.

• Brooky
Op vrijdag 03 mei 2002 20:19 schreef Kertje het volgende:

[..]

vuile leugenaar kap gewoon met dat gore spam verhaal, je woonadres zit op hetzelfde adres als dat zogenaamde kantoor |:(

oja, en dat je nog op school zit vind ik al reden genoeg om quickkots niet te nemen, hoe kan een professionele host nou zijn servers/netwerk in de gaten houden als ie examens heeft |:(
Hoewel ik Cue's beweegredenen ook niet volkomen begrijp, kan ik wel zijn verhaal onderschrijven.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 03 mei 2002 20:19 schreef Kertje het volgende:

[..]

Mischien heeft ie hulpjes (lees: medewerkers) die die dag toch thuis blijven van school? :P

[second opinion] Wie zegt dat hij (topicstarter) en de eigenaar van quickhost dezelfde persoon is? kan het niet gewoon zo zijn dat het domein large.nu niet van hem is maar bijvoorbeeld van die klasgenoot en dat ze het gewoon gebruiken voor die site/dat forum van school.. :?

Want zeg nou zelf. [

En we kijken dan in het profile van de topicstarter :

Afbeeldingslocatie: http://bullshitplace.dhs.org/~martin/upload/files/cueprofile.jpg
De Groot.. moet je me toch ff uitleggen :{

Oh b.t.w.. mocht dat plaatje in de loop van de nacht een kruisje worden, dan staat die server (weer) eens uit... :{

[ Voor 23% gewijzigd door MisteRMeesteR op 12-11-2025 21:56 . Reden: Adresgegevens verwijderd ]

• cue
nope large.nu is gewoon van mij hoor, ik heb het zelf geregistreerd, heb toen eerst bij protagonist gezeten en ben daarna naar quickhost gegaan omdat ik de service bij protagonist neit goed vond.

Dus quickhost heeft niets met large.nu te maken (haha mochten ze willen :)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 03 mei 2002 23:55 schreef Cue het volgende:
nope large.nu is gewoon van mij hoor, ik heb het zelf geregistreerd, heb toen eerst bij protagonist gezeten en ben daarna naar quickhost gegaan omdat ik de service bij protagonist neit goed vond.

Dus quickhost heeft niets met large.nu te maken (haha mochten ze willen :)
Nee maar hij beweert dat Quickhost van jou is.. als quickhost.nl op naam van Fabian staat en jij De Groot heet.. dan vind ik dat op zn minst eigenaardig.. ;)

Maar als large.nu van jou is en jij daadwerkelijk De Groot van achternaam heet.. waarom staat het domein dan op naam van Fabian :?

[ Voor 1% gewijzigd door MisteRMeesteR op 12-11-2025 21:59 . Reden: Naam geanonimiseerd ]

• cue
Haha, zo moeilijk is het toch niet.

Large.nu ---> Van mij (de groot dus)

Quickhost.nl ---> Van quickhost (Fabian dus)

:)

Ik moet er eigenlijk wel om lachen, iedereen hier die begint zo lekker moeilijk te denken.

Ik ben al aan het spammen wat niet zo is en dan is straks ook nog www.quickhost.nl van mij haha het moet niet nog mooier worden :), dan hoef ik niet eens mijn eigen server neer te hangen want strax is de quickhost server ook ineens van mij :) haha LOL

[ Voor 0% gewijzigd door MisteRMeesteR op 12-11-2025 22:00 . Reden: Naam geanonimiseerd ]

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 04 mei 2002 00:10 schreef Cue het volgende:
Haha, zo moeilijk is het toch niet.

Large.nu ---> Van mij (de groot dus)

Quickhost.nl ---> Van quickhost (Fabian dus)

Ik moet er eigenlijk wel om lachen, iedereen hier die begint zo lekker moeilijk te denken.

Ik ben al aan het spammen wat niet zo is en dan is straks ook nog www.quickhost.nl van mij haha het moet niet nog mooier worden :), dan hoef ik niet eens mijn eigen server neer te hangen want strax is de quickhost server ook ineens van mij :) haha LOL
Waarom komt bij nic.nl er dan uitrollen dat large.nu van Fabian is :?

Dat volg ik niet namelijk.

Dat Quickhost niet van jou was, zover was ik al.. ;)

Ik lees je reactie morgen wel.. ik ga namelijk :Z doen zometeen..

[ Voor 0% gewijzigd door MisteRMeesteR op 12-11-2025 22:00 . Reden: Naam geanonimiseerd ]

• cue
Hahaha ik hoe kan ten eerste nou een .nu domein checken bij nic.nl??

verder zal ik je maar even de link geven van nic.nu waar de gegevens instaan:

http://www.nic.nu/cgi-bin/drill.cfm?domainname=large.nu

wat heb jij dan ingetypt bij nic.nl waar Fabian uit komt rollen waar ookmaar het woord large in zit :)

Haha heb in tijden niet zo gelachen eigenlijk :)

[ Voor 0% gewijzigd door MisteRMeesteR op 12-11-2025 22:02 . Reden: Naam geanonimiseerd ]

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 04 mei 2002 00:18 schreef Cue het volgende:
Hahaha ik hoe kan ten eerste nou een .nu domein checken bij nic.nl??

verder zal ik je maar even de link geven van nic.nu waar de gegevens instaan:

http://www.nic.nu/cgi-bin/drill.cfm?domainname=large.nu

wat heb jij dan ingetypt bij nic.nl waar Fabian uit komt rollen waar ookmaar het woord large in zit :)

Haha heb in tijden niet zo gelachen eigenlijk :)
:D ik moet nu ook best wel lachen eigenlijk :D

Die whois check vergelijking was van Fabian (oid) en niet van jou & Quickhost :D

Sorry, ik heb (wat dat betreft) een beetje verkeerd gelezen geloof ik :D

Maar dan had ik wel gelijk, Quickhost is niet van jou.. dat dacht Kertje waarschijnlijk na het lezen van HGM's post (die hij waarschijnlijk dan ook verkeerd heeft gelezen)..

[ Voor 0% gewijzigd door MisteRMeesteR op 12-11-2025 22:02 . Reden: Naam geanonimiseerd ]

• cue

Nouja, maar nu is dit eigenlijk best een aardig topic geworden maar nu ben ik er natuurlijk nog steeds niet over uit ;)

En ik blijf het wel even intressant vinden hoe kertje er bij komt dat quickhost geen eigen kabinet zou hebben, en waarom de service van een stundent niet goed zou zijn.

Ik ben het namelijk met dit standpunt absoluut niet eens.

Haha of lijkt dit nu weer op spam :)

• Brooky
Cue: tja, zoals ik al zei, iedereen begrijpt je een beetje verkeerd....maar ja je bent al snel een "spammer" hier op GoT heb ik het idee, valt me mee dat ze geen slotje hebben gevraagd ;)

Over quickhost: Wat ik van Fabian begreep heeft hij nog niet zo ontzettend veel klanten, dus de kans dat je hier iemand aantreft die hosting heeft bij quickhost is niet zo groot.

• cue
SLOTJE :)

• cue
Op zaterdag 04 mei 2002 00:50 schreef Brooky het volgende:
Cue: tja, zoals ik al zei, iedereen begrijpt je een beetje verkeerd....maar ja je bent al snel een "spammer" hier op GoT heb ik het idee, valt me mee dat ze geen slotje hebben gevraagd ;)

Over quickhost: Wat ik van Fabian begreep heeft hij nog niet zo ontzettend veel klanten, dus de kans dat je hier iemand aantreft die hosting heeft bij quickhost is niet zo groot.
Schiet me trouwens ff te binnen, heb je het over colocation of over webhosting nu?

• Brooky
ehm...colocation

• jep

jep

/ontopic

• jep

jep

Op vrijdag 03 mei 2002 23:29 schreef Destruction het volgende:

[..]
Oh b.t.w.. mocht dat plaatje in de loop van de nacht een kruisje worden, dan staat die server (weer) eens uit... :{
Hangt jou server ook in Telecity? :o

Verwijderd

Mensen kan het weer wat ontopic, ik lees nou alle berichten door en zie dat de helft offtopic is. Als het niet ontopic meer kan dan wil ik deze topic graag voorzien van een slotje. :)Er wordt dus gezocht met mensen emt ervaring bij quickhost, ik heb met topicstarter overlegd en dit topic is door mij goedgekeurd dus alle reacties over spam enz achterwege laten.

DANK u :)

• HGM
  • Niet online

HGM

Op zaterdag 04 mei 2002 02:26 schreef M@FI@ het volgende:
Er wordt dus gezocht met mensen emt ervaring bij quickhost, ik heb met topicstarter overlegd en dit topic is door mij goedgekeurd dus alle reacties over spam enz achterwege laten.

DANK u :)
Wat een onzin, de topicstarter heeft een forum, op dat forum loopt een moderator rond. Deze moderator is aangetoond de eigenaar van Quickhost, op large.nu staat zelfs een logo powered by Quickhost. Maw als de topicstarter ervaringen wil hebben hoeft ie alleen maar een lijst met klanten te vragen en klaar, als de kwaliteit goed is zal dat geen probleem zijn.

Daarbij is het gewoon grote onzin, Quickhost heeft geen kantoor, zoals hier verteld is.

Daarbij heb ik nooit willen beweren dat Large.nu en Quickhost van dezelfde persoon zijn, als iedereen even goed gelezen had was de thread helemaal niet off-topic gegaan.

Als dit soort topics vanaf nu mogen dan zal het nog leuk worden hier ...
Als het niet ontopic meer kan dan wil ik deze topic graag voorzien van een slotje. :)
Wat ontopic :?

Goh en wie zien we op webhosters.nl weer de tevreden klant spelen.

• cue
Ja en als je je huiswerk wat beter had gedaan dan zie je dat dat over de webhosting gaat, en neit over colocation.

Dat is nou juist het punt over webhosting weet ik meer dan genoeg want dat is prima.

Maar het gaat me juist over de colocation.

En verder betaald quickhost me gewoon voor de reclame op mijn site!

Pff word beetje moe van je hoor. kunnen we nu weer ontopic please

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 04 mei 2002 02:22 schreef jep het volgende:

[..]

Hangt jou server ook in Telecity? :o
Noop dat is de servert van een ander op een advanced planet ADSL aansluiting... :)

moet nog es andere hosting zien te vinden.. maja ik ben maar een arme student.. :{

/off-topic

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 23:59 schreef Destruction het volgende:

[..]

Nee maar hij beweert dat Quickhost van jou is.. als quickhost.nl op naam van Fabian staat en jij De Groot heet.. dan vind ik dat op zn minst eigenaardig.. ;)

Maar als large.nu van jou is en jij daadwerkelijk De Groot van achternaam heet.. waarom staat het domein dan op naam van Fabian :?
omdat het een vof is 2 scholieren dus, en een domeinnaam kan maar op 1 iemands naam staan, is dat nouzo moeilijk te begrijpen |:(

[ Voor 1% gewijzigd door MisteRMeesteR op 12-11-2025 22:03 . Reden: Naam geanonimiseerd ]

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 04 mei 2002 12:58 schreef Kertje het volgende:

[..]

omdat het een vof is 2 scholieren dus, en een domeinnaam kan maar op 1 iemands naam staan, is dat nouzo moeilijk te begrijpen |:(
Dat een domein op maar op 1 naam kan, nee dat wist ik nog echt niet hoor |:(

Dat weet mn buurjochie van 3 jaar nog man. Het gaat me dr alleen om dat dat bv niet van hem is.. maar laten we hem nog es 1 keer het voordeel van jouw twijfel geven.. :{

• cue
Volgens mij gaat dit niet opschieten, ik kan het nog zo vaak zeggen dat ik niets met quickhost te maken heb.

Maar blijkbaar willen jullie dat niet zien ofzo, de MOD heeft al gevraagd of jullie ontopic kunnen blijven, zo niet ga dan ff lekker ergens anders posten, want ik ben dit topic niet begonnen om jullie maar uit te blijven leggen dat ik verder geen band heb met quickhost.

Kortom, post hier je ervaringen of ga in een ander topic lopen zeuren.

pffff beetje jammer dit.

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 13:17 schreef Destruction het volgende:

[..]

Dat een domein op maar op 1 naam kan, nee dat wist ik nog echt niet hoor |:(

Dat weet mn buurjochie van 3 jaar nog man. Het gaat me dr alleen om dat dat bv niet van hem is.. maar laten we hem nog es 1 keer het voordeel van jouw twijfel geven.. :{
onzin, je noemt als argument dat het niet van hem is omdat er een andere naam staat, wat dus niks zegt - nogmaals - omdat hij met zijn klasgenootje die vof heeft en zijn klasgenootje als admin contact staat

dus als je buurjochie van 3 jaar het nog weet, waarom kom jij dan met zo'n slecht argument?

Verwijderd

In overleg met Nego zijn we toch tot dit standpunt gekomen:

Voor de topicstarter:

Het is dubieus als je vragen stelt en advies over een provider waar je reeds hosting hebt. Daarnaast spring je, als er punten van kritiek worden geleverd, direct in de verdediging. Een dergelijke offensieve houding als je om meningen vraagt wekt de indruk dat je eigenlijk dat je het bedrijf alleen graag opgehemeld ziet. De motieven daarvoor laten zich raden, maar dat dat een spammerige nasmaak heeft zal ik ook niet ontkennen.

Algemeen:

Er zijn ondanks de 'offtopic' discussie genoeg behulpzame tips gegeven om je verder te helpen, waar je op moet letten, wat misschien een beter alternatief biedt, etc.

Dit topic is verder dusdanig kansloos, dat in overleg besloten is het te sluiten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.