Toon posts:

[HELP] Laptop gezocht ¤ 2200.- Specs inside

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vereist:

Athlon/P3/P4, 256Mb, DVD speler, TV-OUT en NIC10/100.

Ben nu al 2 dagen op zoek maar zie door de bomen het bos niet meer. Het is voor een oom en hij zit gebonden aan € 2200,- . Daar kom ik niet ver mee, misschien dat jullie er nog 1 kennen die ik over het hoofd zie?!? Bovenstaand zijn echt vereisten. Een heleboel sites vermelden niet of er een TV-OUT op zit de ja of de nee. Heeftie echt nodig.

Oh ja.. Absoluut geen Compraq :r want ik mag natuurlijk support op dat ding gaan leveren.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15

LopeZ

Too much is never enough

Dit kun je toch echt simpel vinden op de site's van de grote notebook makers. Kijk maar eens bij Dell , je kunt ze daar gewoon zelf samenstellen.

Psst: The Inspiron 4000 and 8000 models offer an additional feature to enhance user viewing experience:

An S-Video out port enables users to view DVD movies or presentations by connecting to most high-end monitors, televisions, projectors and VCR's. For users needing to send video to devices lacking an S-Video port, an adapter cable is included providing a composite video out port.
The S-Video port dongle also provides a digital audio out S/PDIF (Sony/Phillips Digital Interface) port. This feature allows digital audio to be played through a set of external digital surround sound speakers.

Dit topic is gesloten.