Hoi,
ik ben bezig om vanuit javascript formulier gegevens door te spelen naar een "swf". Het lukt alleen helaas niet.
Bovenstaand is de code die ik gebruik. Het lullige alleen is, deze code heb ik zeg maar al eens eerder gebruikt bij een soortgelijk iets, en die werkte toen perfect. Ik zie alleen nu niet meer wat ik fout doe. Jullie misschien?
/edit:
Hij geeft als foutmelding een "syntaxisfout" op regel 23 met fout code 0. Regel 23 is in dit geval de laatste "}".
ik ben bezig om vanuit javascript formulier gegevens door te spelen naar een "swf". Het lukt alleen helaas niet.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| function voorbeeld(){
var naam, functie, email, gsm1, gsm2, gsm3, gsm4, telefoon, fax, blok1, blok2;
naam= document.invulform.naam.value;
functie= document.invulform.functie.value;
if (document.invulform.gsm1.value!=''){
blok1='Telephone\nFacsimile\nMobile\n'+ document.invulform.email.value ;
}else{
blok1='\nTelephone\nFacsimile\n'+ document.invulform.email.value ;
}
}
if (document.invulform.gsm1.value!=''){
blok2='+31 (0)20 - 200'+document.invulform.telefoon.value+'\n+31 (0)20 - 200'+document.invulform.fax.value+'\n+31 (0)6 - '+document.invulform.gsm1.value+;
}else{
blok2='\n+31 (0)20 - 200'+document.invulform.telefoon.value+'\n+31 (0)20 - 200'+document.invulform.fax.value;
}
}
window.document.voorbeeld.SetVariable('naam', naam);
window.document.voorbeeld.SetVariable('functie', functie);
window.document.voorbeeld.SetVariable('blok1', blok1);
window.document.voorbeeld.SetVariable('blok2', blok2);
} |
Bovenstaand is de code die ik gebruik. Het lullige alleen is, deze code heb ik zeg maar al eens eerder gebruikt bij een soortgelijk iets, en die werkte toen perfect. Ik zie alleen nu niet meer wat ik fout doe. Jullie misschien?
/edit:
Hij geeft als foutmelding een "syntaxisfout" op regel 23 met fout code 0. Regel 23 is in dit geval de laatste "}".
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored