[MCSD] Examen 70-100 Analytical geblaat

Pagina: 1
Acties:

• PdeHoog
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09-2024
Wie heeft het mcsd-examen 70-100 wel eens gedaan en gehaald en hoe heb je je hierop voorbereid?

Ik ga nu ook het MCSD-traject in en voor deze cursus kan ik geen goed studiemateriaal vinden. Als het goed is krijg ik binnenkort via mijn werkgever de transcender-CD's.

Heeft iemand hier een advies voor een goed boek?

Alvast bedankt

Verwijderd

Ik heb de sybex boeken gekocht voor 70-100, staan absoluut zinnige dingen in dat boek echter... niet voor dit examen, het examen bestaat uit 4 case studies waarin je wat tabelletjes bij elkaar mag slepen (gewoon normaliseren the ms way dus) en wat dataflow mag aangeven in wat schematjes. daarna krijg je nog iets van 20 meerkeuze vraagjes die je met je ogen dicht nog wel goed hebt.

kan je eigenlijk niet zo heel veel voorbereiding aanraden, zolang je fatsoenlijk kan normaliseren kom je er wel uit, enige wat je evt kan doen is alle cases vast doorlezen uit braindumps (zijn in totaal maar 6 cases waarvan je er altijd 4 krijgt) zodat je dat tijdens het examen niet hoeft te doen (scheelt je flink wat tijd maarja je zit daar niet om snel klaar te zijn toch?)