Nintendo zoekt Gamers voor vakantiebaantje!

Pagina: 1
Acties:

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Check dit vakantiebaantje!

**KLIK**

Het is natuurlijk wel kick, maar je moet een hoop kennen en kunnen.
Tevens gaat het hobbien er dan wel een beetje vanaf denk ik.

er moeten gewoon ook nadelen aan zitten... kan niet anders.

wat denken jullie hiervan?

Verwijderd

Saai, spellen zijn leuk als hobby, niet als werk.

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-01 23:30

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Ik denk dat Redmond wat ver weg is :P

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:18
beetje ver weg, en ik ben er denk ik te jong voor (17)
opzich kan het wel leuk zijn, games testen
maar denk dat het op een bepaald moment toch wel gaat vervelen

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 15:05 schreef Crash-Override het volgende:
beetje ver weg, en ik ben er denk ik te jong voor (17)
opzich kan het wel leuk zijn, games testen
maar denk dat het op een bepaald moment toch wel gaat vervelen
wij samen ? :D

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:18
Op donderdag 02 mei 2002 15:11 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

wij samen ? :D
ja man, 0wnage >:)
ben alleen niet zo'n Nintendo fan :X
(en ik heb al werk)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 15:39

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

RSI, vierkante ogen...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Cardinoz
  • Laatst online: 21-10-2017
Dan moet je ook al die kut spellen gaan spelen. :r

Verwijderd

zet nintendo dan een ps2 voor mij klaar ? :P

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:24
Op donderdag 02 mei 2002 16:09 schreef Johnny64 het volgende:
RSI, vierkante ogen...
Ja positieve dingen dus :P

Als het nou ergens in de buurt was had ik het wel geweten.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ja. Ik had het denk ik wel gedaan als het niet zo ver weg was :P

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:01

Wildfire

Joy to the world!

Veel gamen is saaier dan je denkt...

Ik heb een tijdje voor een gamesmagazine gewerkt (RealGamer, helaas alweer een hele tijd overleden) en geloof me, een game spelen is leuk maar testen en/of reviewen is echt heel iets anders...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Volgens mij is het testen van een game niet veel meer dan een lijstje checkpoints afwerken. Heeft dan weinig met gamen te maken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• AngelDust
  • Laatst online: 10:03

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Op donderdag 02 mei 2002 22:31 schreef Marzman het volgende:
Volgens mij is het testen van een game niet veel meer dan een lijstje checkpoints afwerken. Heeft dan weinig met gamen te maken.
idd... het wordt een verplichting en je ziety de lol der al niet meer eens van in :(

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
Op donderdag 02 mei 2002 22:31 schreef Marzman het volgende:
Je kunt het toch ook gewoon normaal (lang!) spelen en dan zelf de voordelen en nadelen bedenken? Dat hoeft toch geen saaie checkpoints afwerken zijn?

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op donderdag 02 mei 2002 22:34 schreef Shagura het volgende:

[..]

Je kunt het toch ook gewoon normaal (lang!) spelen en dan zelf de voordelen en nadelen bedenken? Dat hoeft toch geen saaie checkpoints afwerken zijn?
Zo gaat het dus niet... en reviews e.d. schrijven is echt niet leuk... dat dacht ik dus vantevoren wel, maar dat bleek dus mooi niet zo te zijn... :(

Ik keek er uiteindelijk tegenop om games te reviewen...

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

Op donderdag 02 mei 2002 22:37 schreef Wildfire het volgende:

[..]

Zo gaat het dus niet... en reviews e.d. schrijven is echt niet leuk... dat dacht ik dus vantevoren wel, maar dat bleek dus mooi niet zo te zijn... :(

Ik keek er uiteindelijk tegenop om games te reviewen...
hmm het ziet er naar uit dat je er ervaring mee hebt.
Kun jij misschien een beetje uitleggen hoe het dan wel in mekaar zit :?
Het zou mij namelijk wel leuk lijken om over gamez te schrijven enzo. Daarnaast ook nog een beetje gamen.

Misschien dat je wat uitleg kunt geven? dan kan iedereen een beetje een beeld scheppen. :)

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op vrijdag 03 mei 2002 14:40 schreef komaki het volgende:

[..]

hmm het ziet er naar uit dat je er ervaring mee hebt.
Kun jij misschien een beetje uitleggen hoe het dan wel in mekaar zit :?
Het zou mij namelijk wel leuk lijken om over gamez te schrijven enzo. Daarnaast ook nog een beetje gamen.

Misschien dat je wat uitleg kunt geven? dan kan iedereen een beetje een beeld scheppen. :)
Het belangrijkste om te weten is dat je dan duidelijk niet games speelt zoals je nu doet. Je moet op alles letten want je moet een review schrijven... dus alle aspecten van een game die je normaal passief beleeft moet je nu uitgebreid gaan zitten analyseren tijdens het spelen zelf. Zo hou je niet echt veel speelplezier over.

Denk er maar eens over na... je moet de AI uitgebreid analyseren ipv alleen denken "brakke AI", want je moet uitgebreid je mening onderbouwen. De grafische engine moet je ook uitgebreid analyseren, een simpel "wow" volstaat niet... de gameplay moet je uitgebreid testen, je moet een spel spelen tot je er moe van wordt want o wee als je een aspect over het hoofd ziet...

Daarna moet je er ook nog eens voor gaan zitten om een review te zitten. In 8 van de 10 keer heb je daar geen zin in...

Verder heb je ook nog eens te maken met deadlines. Die zijn nìet leuk...

En bedenk je eens hoe je je voelt wanneer je een supersaaie, brakke game moet reviewen... je bent verplicht om er veel tijd in te steken, dus dat is een hele hoop tegenzin tijdens het reviewen...

Mocht dit alles je geen r**t interesseren, dan is reviewer een goed baantje voor je. Anders niet...

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 21:00 schreef Wildfire het volgende:

[..]

Het belangrijkste om te weten is dat je dan duidelijk niet games speelt zoals je nu doet. Je moet op alles letten want je moet een review schrijven... dus alle aspecten van een game die je normaal passief beleeft moet je nu uitgebreid gaan zitten analyseren tijdens het spelen zelf. Zo hou je niet echt veel speelplezier over.

Denk er maar eens over na... je moet de AI uitgebreid analyseren ipv alleen denken "brakke AI", want je moet uitgebreid je mening onderbouwen. De grafische engine moet je ook uitgebreid analyseren, een simpel "wow" volstaat niet... de gameplay moet je uitgebreid testen, je moet een spel spelen tot je er moe van wordt want o wee als je een aspect over het hoofd ziet...

Daarna moet je er ook nog eens voor gaan zitten om een review te zitten. In 8 van de 10 keer heb je daar geen zin in...

Verder heb je ook nog eens te maken met deadlines. Die zijn nìet leuk...

En bedenk je eens hoe je je voelt wanneer je een supersaaie, brakke game moet reviewen... je bent verplicht om er veel tijd in te steken, dus dat is een hele hoop tegenzin tijdens het reviewen...

Mocht dit alles je geen r**t interesseren, dan is reviewer een goed baantje voor je. Anders niet...
nu lijkt het me nog leuker.... :D

[edit]

Hoeveel verdient zoiets ongeveer ?

[edit]

Verwijderd

RSI, vierkante ogen...
Vergeet Epelepsie niet, kan me nog roze formuliertjes herinneren bij de Super Nintendo games uh spellen.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op vrijdag 03 mei 2002 21:21 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

nu lijkt het me nog leuker.... :D

[edit]

Hoeveel verdient zoiets ongeveer ?

[edit]
Niet veel. Geloof me.

<edit> Alhoewel ik de reviewgames gewoon mocht houden... maar da's natuurlijk alleen leuk indien je gave spellen te reviewen krijgt... :) </edit>

Verwijderd

Games reviewen is alleen leuk als je bijv. een beta mag testen waar je zelf al een tijd op zit te wachten.

Maar anders is er geen ruk aan, ga zelf maar eens een game spelen wat net het tegenover gestelde genre is als je lievelings genre en speel dat eens een hele middag!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04-2025
Op donderdag 09 mei 2002 22:50 schreef Soldier2000 het volgende:
Games reviewen is alleen leuk als je bijv. een beta mag testen waar je zelf al een tijd op zit te wachten.

Maar anders is er geen ruk aan, ga zelf maar eens een game spelen wat net het tegenover gestelde genre is als je lievelings genre en speel dat eens een hele middag!
het is toch helemaal niet handig om een geboren fpsser een rpg te laten spelen?
als ik een rpg zou moeten reviewen, dan ga ik het spel helemaal verkeerd intepreteren, vooral de gameplay enzo...
dan wordt het blad weer afgezeken door de rpg fans.

of zie ik dat verkeerd?

• VeloChill
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
ik kan me de nadelige kanten heel goed voorstellen.

zie het zo, schrijf een review over je grootste miskoop, dat vind niemand leuk. En slechte spellen worden er voldoende gemaakt.

Je speelt ook niet meer voor het spel, maar voor de review, zoals in bovenstaande post, de lol is er dan snel af.

• kamerplant
  • Niet online
w000t!

Ik zoek nog een vakantie baantje, en dit lijkt me wel wat. >:)
Maar idd misschien wel wat te ver weg.. of gaat het via I'net?

🌞🍃

Verwijderd

RSI, vierkante ogen...
handig voor als je al RSI hebt, gewoon dar gaan werken, net doen alsof je het opeens krijgt, en dan nintendo flink aanklagen >:)

Verwijderd

Reviewer zijn lijkt me echt geen hol aan. Elke dag met koppijn in je bed. Zie dan ook wat voor eisen ze allemaal stellen daar bij die vacature: snel kunnen werken, door kunnen werken onder moeilijke omstandigheden. Ze laten gewoon al een beetje zien dat 't een kut job is. ;(
Pagina: 1