Toon posts:

hp officejet v40 -VS- hp psc 750

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed ik ga zeer waarschijnlijk een van bovenstaande 2 kopen, iemand goede of slechte ervaringen met dit produkt? Wat is de afdruk kwaliteit en snelheid?

hp psc 750 (scanner, printer, copyer)

en

hp officeyet v40 (scanner, printer, copyer, fax)

De fax ga ik zeer waarschijnlijk toch niet echt gebruiken omdat ik isdn heb en het uiteraard een analoge fax is, ik fax gewoon via de computer.

Verwijderd

afdrukkwaliteit is beide PhotoRET III --> gelijk

snelheid is d8 ik ook gelijk (of iig nagenoeg gelijk)

enige verschil is dus dat v40 een stand alone fax is, maar geen flatbedscanner (wel een gewone scanner natuurlijk, maar je kunt alleen losse vellen kopieren)

en dat de psc 750 een flatbedscanner heeft, maar geen fax

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 10:02
hou rekening met ditte: de psc-750 kan bij de kopierfunctie 1.6 cm aan de onderkant NIET!! mee kopieren, dat houdt dus in dat ie de voettekst niet mee kopiert

weet niet zeker of de v40 dat ook heeft, maar de canon mpc400 in ieder geval niet. lexmark, en xerox hebben dat ook

van de hp hebben alle inktjet all-in-one apparaten met flatbedscanner dit probleem ook

suc6 met de keuze

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm ok, toch de psc 750; ik had niet eens aan gedacht dat je met de v40 alleen vellen papier kunt scannen, das wel lastig.... dat de psc 750 de laatste anderhalve centermeter niet meeneemt vink niet heel erg, die bedenk ik er dan wel bij :)

thx