Ik ben opzoek naar een bios met meer mogenlijkheden voor de Asus P4T-E dan de 1005 die standaard bij het mobo zit, ook de beta 1006 heeft niet veel meer mogenlijkheden.Ik heb de pintrick gedaan en heb nu een vast default voltage van 1.85v, kan ik dit ook verlagen in de bios of is dit normaal dat je alleen dan 1.85v kan instellen?
wie niet...
ik heb de pin trick niet gedaan en vorige week mijn proc gemold dus zal het ook nog wel ff niet doen ook...
als je hem hebt....... dan houd ik me aanbevolen
ik heb de pin trick niet gedaan en vorige week mijn proc gemold dus zal het ook nog wel ff niet doen ook...
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Welke bios had jij draaien?Op donderdag 02 mei 2002 14:33 schreef Lord_T het volgende:
wie niet...
1006 beta
maar daar heb je niks aan
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Wat is anders of beter dan de 1005?Op donderdag 02 mei 2002 20:43 schreef Lord_T het volgende:
1006 beta
kzou gewoon de volt-mod toepassen op je p4 om hem hoger te krijgen, zie mijn specs
http://www.xbmcfreak.nl/
Je kan het minimumvoltage waarschijnlijk wel veranderen als je andere pinnetjes verbint (niet alle 4).
Concrete Loop Watercooling
\Op donderdag 02 mei 2002 23:49 schreef FreeRider het volgende:
Je kan het minimumvoltage waarschijnlijk wel veranderen als je andere pinnetjes verbint (niet alle 4).
oke maar wat is dan de max Vcore wat ik kan instellen?
2.2V ? als ik dus inplaats van 4 pinnen(1,85V), 3pinnen verbind(1,75V) dan kan ik hoger instellen als nu?Op vrijdag 03 mei 2002 00:14 schreef Lord_T het volgende:
2.2 volt...
maaruh zie dit ff en dan weet je dat ik er ook mee bezig ben
Wat zijn de mogenlijkheden bij jou? en wat heb je daar voor gedaan?
nee
met 4 pinnen verbonden kom je op 1,85 en dan is dat je default voltage die je in je bios aan kunt passen. Je kunt dus altijd omhoog met 0.15 Volt nog via bios
en ik bedek me dus nu ook dat ik een fout heb gemaakt en het maximum 2.00 Volt zou moeten zijn
dus als je 2 pinnen verbind krijg je 1.7 Volt op te hogen in je bios tot 1.85 Volt
met 4 pinnen verbonden kom je op 1,85 en dan is dat je default voltage die je in je bios aan kunt passen. Je kunt dus altijd omhoog met 0.15 Volt nog via bios
en ik bedek me dus nu ook dat ik een fout heb gemaakt en het maximum 2.00 Volt zou moeten zijn
dus als je 2 pinnen verbind krijg je 1.7 Volt op te hogen in je bios tot 1.85 Volt
Ik heb al een tijd 4pinnen verbonden met bison electra, en bij de TH7II kon ik toen in de bios een hoogste van 2.2 doen en een laagste van onder de 1.5v. Met die zelfde proc op mijn P4T-E heb ik in de bios maar een vaste waarde van 1.85Volt, er zijn bij mij in de bios dus geen andere mogenlijkheden instelbaar???Op vrijdag 03 mei 2002 08:19 schreef Lord_T het volgende:
nee
Ik kan dus in de bios niet omhoog of omlaag, klopt dit????
omdat ik het niet gedaan heb die wire trick...
geen idee
maar ik dacht wel gelezen te hebben over mensen die een p4t-e hebben en die wire trick toegepast hebben en vervolgens nog steeds konden spelen met hun voltage.....
check anders asusboards.com/forum
geen idee
maar ik dacht wel gelezen te hebben over mensen die een p4t-e hebben en die wire trick toegepast hebben en vervolgens nog steeds konden spelen met hun voltage.....
check anders asusboards.com/forum
Weet iemand dit,ik heb gezocht maar kon hier over niks vinden??Op vrijdag 03 mei 2002 09:32 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd 4pinnen verbonden met bison electra, en bij de TH7II kon ik toen in de bios een hoogste van 2.2 doen en een laagste van onder de 1.5v. Met die zelfde proc op mijn P4T-E heb ik in de bios maar een vaste waarde van 1.85Volt, er zijn bij mij in de bios dus geen andere mogenlijkheden instelbaar???
Ik kan dus in de bios niet omhoog of omlaag, klopt dit????
Pagina: 1