WTF dacht ik net toen ik de logfiles van mijn firewall ging chekken, ik heb de afgelopen drie dagen zo'n 100 attacks gehad van www22.gmx.net en www25.gmx.net, allemaal via smtp en allemaal via hele hoge ports ( >20.000 ). Ik heb dus geen account bij die service, tenminste geen die ik de laatste weken gecheckt heb of via die ik mail heb verstuurd.
Heeft iemand ook dergelijke ervaringen gemaakt? Het lijkt net alsof er iemand met een volledige poortscan bij me bezig is...
En wat zijn de mogelijkheden om er wat aan te doen? Ik heb al een mailtje naar die lui gestuurd en hoop asap reactie te krijgen.
Want het voelt absoluut_niet_fijn als je ziet dat er iemand bij jouw kennelijk gestructureerd bezig is met inbreken.
Heeft iemand ook dergelijke ervaringen gemaakt? Het lijkt net alsof er iemand met een volledige poortscan bij me bezig is...
En wat zijn de mogelijkheden om er wat aan te doen? Ik heb al een mailtje naar die lui gestuurd en hoop asap reactie te krijgen.
Want het voelt absoluut_niet_fijn als je ziet dat er iemand bij jouw kennelijk gestructureerd bezig is met inbreken.
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.