Monitor heeft kuren. (Iiyama)

Pagina: 1
Acties:

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Ik zag al een topic staan, maar wilde die niet verneuken (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/484093/1?limit=25) dus bij deze even mijn eigen.

Ik heb een Iiyama vision Master 400 (super ding).
Maar de laatste tijd heeft ie spatjes. Het beeld verspringt, tja moeilijk uitleggen.
Lijkt een beetje op het wisselen van resolutie, beeld springt heel even naar voren en wordt dan weer strak (lijkt alsof ie heeeel ff uit is) dat effect dat je met oudere tv's ook had, dat ie eerst moest opwarmen en dat dan in 1x het beeld verschijnt.

Is dit een bekend probleem?
Zo ja is dat repareerbaar?

Het sux namelijk om zo MOH te spelen als ie elk half uur een keer de focus verliest en zichzelf start.

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Dat ligt aan je voeding van de monitor die te zwak is. Die zal waarschijnlijk op zun laatste beentjes lopen....

De kick van Electric!

• warnas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

warnas

Ja, dé...

Mijn Vision Master kreeg na een tijdje ook kuren. Iets anders dan wat jij beschrijft trouwens. Iiama zit voor mij dichtbij dus ik belde op voor een reparatie. (Je kunt een afspraak maken en langskomen. Zit op Schiphol-Rijk)
Die was gratis, want het was een bekend probleem van die serie. Zou voor jou ook wel kunnen gelden. Ik zou eens bellen en direct naar de reparatie-afdeling vragen. Wel typenummer erbij houden en als je langsgaat aankoopbonnetje mee.

Join the army. See the world. Meet interesting people. Kill them.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Garantie heb ik helaas allang niet meer... :'(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45
Op donderdag 02 mei 2002 14:11 schreef KillerAce_NL het volgende:
Garantie heb ik helaas allang niet meer... :'(
Er zit op een beeldscherm toch bijna altijd 3 jaar garantie :? Of is die tijd alweer om?

The devil is in the details.

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook gehad met mijn iiyama. Was alleen gelijk nadat ik hem had gekocht. Beeld sprong idd 'aan' zoals bij een oude tv.

Kreeg dus gewoon een nieuwe van iiyama, duurde trouwens wel lang voordat ik hem weer had, qua service is iiyama echt kont!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:08
Op donderdag 02 mei 2002 21:17 schreef StricklyRickly het volgende:
Dit probleem heb ik ook gehad met mijn iiyama. Was alleen gelijk nadat ik hem had gekocht. Beeld sprong idd 'aan' zoals bij een oude tv.

Kreeg dus gewoon een nieuwe van iiyama, duurde trouwens wel lang voordat ik hem weer had, qua service is iiyama echt kont!
Gewoon veel zeiken, ik heb hem 4x terug laten brengen, met de mededeling dat ik hem terug zou blijven sturen tot dat die GOED gemaakt was.. Noujah de 4x was die perfect.. :) :P

| I've got permission to color outside the lines |

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:42
ik heb ook zo'n soort probleem met mijn LG 17' flatron, beeld verspringt en dan zijn er opeens geen rode kleuren meer, gelukkig had ik nog garantie dus ik kon hem omruilen, maar denk dat in jouw geval een reparatie zo duur wordt dat je mischien beter een nieuwe kunt kopen

dot.blaat

Pagina: 1