The devil is in the details.
Geen boxen naast je monitor gezet? Of een lamp vrij dicht bij je monitor? (wist ik eerst ook niet maar sommige lampen storen
)
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ik heb geen lamp naast me beeldscherm nee. Wel boxen, maar die staan er al 2 jaar en ik heb ze niet verschoven.
Verwijderd
Er zijn een hoop dingen die dit kunnen veroorzaken, zoals al eerder genoemd Boxen en lampen maar ook bv telefoons.
Het kan ook zijn dat je monitor door de jaren heen is gaan "smelten" Ik heb hier op het werk ook een parij van die dingen. Somige printplaten kunnen te dicht op de hitte producerende onderdelen zitten met als gevolg dat na een aantal jaren de banen om de prints gaan "uitlopen".
Het kan ook zijn dat je monitor door de jaren heen is gaan "smelten" Ik heb hier op het werk ook een parij van die dingen. Somige printplaten kunnen te dicht op de hitte producerende onderdelen zitten met als gevolg dat na een aantal jaren de banen om de prints gaan "uitlopen".
Is niet gewoon je 15 pins connector kapot?
Als je aan de videokabel komt, veranderen dan de verkleuringen ?
W0000000T Hij doet het weer normaal!Op donderdag 02 mei 2002 14:07 schreef KillerAce_NL het volgende:
Is niet gewoon je 15 pins connector kapot?
Die videokabel zat er niet goed in omdat ie tegen de muur achter me pc aan stond
Tnx voor de hulp in iedergeval
LOLOp donderdag 02 mei 2002 14:15 schreef -]MaRc0[- het volgende:
W0000000T Hij doet het weer normaal!
Die videokabel zat er niet goed in omdat ie tegen de muur achter me pc aan stond
Hoezo simpel
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
NP dude !Op donderdag 02 mei 2002 14:15 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
W0000000T Hij doet het weer normaal!
heb zelf helaas ook een monitor probleem
[topic=484099/1/25]
iemand een idee wat me dat gaat kosten ?
Ik dacht er niet gelijk aan dat het dat kon zijnOp donderdag 02 mei 2002 14:16 schreef Marv het volgende:
[..]
LOL
Hoezo simpel![]()
Pagina: 1