USB modem alcatel

Pagina: 1
Acties:

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07 13:18

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
Op mijn systeem draai ik windows XP; mijn alcatel modem schijnt daarmee niet samen te werken want om de vijf minuten knalt mijn internetaansluiting eruit. Ik denk zelf dat hij niet helemaal compatible is met mn USB 2.0 aansluiting. Is het mogelijk om via apparaatsetup de poort onder 1.1 instellingen te laten draaien?

Connaisseur des femmes

Verwijderd

denk dat je er verstandiger aan doet es een mailtje naar alcatel te sturen, usb is backwards compatible. Je systeem downgraden lijkt me een slechte oplossing. Misschien is er nieuwe firmware voor het modem.

Is heel veel over te vinden, check het forum bij usb man eens. Als je daar zoekt op alcatel word je niet vrolijk.

(had geen zin het voor je te doen)

Verwijderd

ik heb xp en een USB modem, en moet zeggen werkt perfect, je moet wel de nieuwste drivers downloaden van alcatal en de NET driver die windows update aan geeft NIET absoluut NIET downloaden, want NADAT ik m gedownload had, kreeg ik psies hetzelfde probleem als wat jij nu hebt na 2 sec. PING internet weggggggggggg..

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:20

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH>>IT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve