Toon posts:

Mijn topic is verdwenen....

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voordat ik het bericht intyp:
Ik heb
[topic=333664/1/25]

Geef dan echter in je "klacht topic" aan dat je dit topic gelezen hebt, anders wordt jouw topic ook meteen geclosed.
gelezen.

Vandaag had ik een topic geplaatst op [IT] met ongeveer de volgende inhoud:
Onderwerp: iets van 'Help, zie iemand typen'
Bericht:
Ben op internet bezig, en wel op GoT en zie iemand anders in mijn onderwerp typen etc.
Er zijn een aantal reakties opgekomen, en nu wil ik weer kijken of er nog meer gereageerd is, en kan de topic nergens meer vinden.

Hoe kan dat :?

Als het komt dat het als een onzin topic wordt gezien, krijg ik toch eerste een slotje :?
Ik probeer geen onzin topics te plaatsen, maar misschien zijn er moderators/admins die daar anders over denken.

Ik doe dit in ieder geval niet bewust.
Dus daarom mijn vraag: waar is mijn topic :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 mei 2002 13:39 schreef Webgoodie het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/483928

Staat in de huiskamer. :)
Ja, en omdat ik nog een newbie ben, kan ik daar dus niet in kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Niet online
Op donderdag 02 mei 2002 13:43 schreef EchtWel het volgende:

[..]

Heb geduld. :)
[topic=426375] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 13:43 schreef EchtWel het volgende:

[..]

Tja, dat is jouw probleem.

Klinkt misschien hard en is het eigenlijk ook wel.

Als je geen toegang hebt tot de HK, dan is het niet de bedoeling dat je HK-niveau topics gaaat zitten openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 13:45 schreef Nelske het volgende:

[..]

Als je geen toegang hebt tot de HK, dan is het niet de bedoeling dat je HK-niveau topics gaaat zitten openen.
Juist, je topic was wel erg hkén dus daarheen gemoved. Nog even geduld en je kan hem ooit teruglezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:24
Op donderdag 02 mei 2002 13:46 schreef M@FI@ het volgende:

[..]

Juist, je topic was wel erg hkén dus daarheen gemoved. Nog even geduld en je kan hem ooit teruglezen. :+
Ja en je wilt niet weten wat er daar allemaal aan replies al op je topic gekomen is.
Ik wist niet dat iemand zoveel kon losmaken met zo'n topic.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op donderdag 02 mei 2002 13:37 schreef EchtWel het volgende:
Voordat ik het bericht intyp:
Ik heb
[..]

gelezen.

Vandaag had ik een topic geplaatst op [IT] met ongeveer de volgende inhoud:
[..]

Er zijn een aantal reakties opgekomen, en nu wil ik weer kijken of er nog meer gereageerd is, en kan de topic nergens meer vinden.

Hoe kan dat :?

Als het komt dat het als een onzin topic wordt gezien, krijg ik toch eerste een slotje :?
Ik probeer geen onzin topics te plaatsen, maar misschien zijn er moderators/admins die daar anders over denken.

Ik doe dit in ieder geval niet bewust.
Dus daarom mijn vraag: waar is mijn topic :?
marreeeeh, als je dat topic echt had gelezen, had je waarschijnlijk wel gelezen dat ie naar de HK was gemoved..

en er staat duidelijk bij dat je dan pech hebt gehad.

Vanwaar dit topic dan? :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 mei 2002 13:50 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

marreeeeh, als je dat topic echt had gelezen, had je waarschijnlijk wel gelezen dat ie naar de HK was gemoved..

en er staat duidelijk bij dat je dan pech hebt gehad.

Vanwaar dit topic dan? :)
Ikke niet snappe :'(

Ik ben dit topic gestart, wordt ie naar de HK verplaatst waar ik (nog) niet ik kan kijken, moet ik van jou de topic echt lezen, en dat kan niet omdat'ie in de HK zit en dan vraag je ook nog 'Vanwaar dit topic dan?

Ikke helemaal niet snappe :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op donderdag 02 mei 2002 13:59 schreef EchtWel het volgende:

[..]

Ikke niet snappe :'(

Ik ben dit topic gestart, wordt ie naar de HK verplaatst waar ik (nog) niet ik kan kijken, moet ik van jou de topic echt lezen, en dat kan niet omdat'ie in de HK zit en dan vraag je ook nog 'Vanwaar dit topic dan?

Ikke helemaal niet snappe :'( :'( :'(
pardon, had het over je link die je zelf gaf ;) (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/333664/1?limit=25)

Anyway, daar stond het vroeger ook in, maar is nu vernieuwd zag ik. Maar hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/4#4e staat het ook ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik vragen waarom dat naar de HK wordt gemoved?
In eerste instantie lijkt het mij toch een tech-topic, en is deze gewoon een serieuze vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Niet online
Waarom open je nou nog een topic btw?
> [topic=484102]
Eentje is toch wel voldoende lijkt me. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op donderdag 02 mei 2002 14:02 schreef Cheatah het volgende:
In eerste instantie lijkt het mij toch een tech-topic, en is deze gewoon een serieuze vraag?
is het ook...

alleen de replies hebben het hele topic verpest. Misschien waren de reacties trashen een goed idee geweest... en anders kun je het alsnog proberen (lijkt me beter dat je het doet in SA, aangezien dit waarschijnlijk over een trojan gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 02 mei 2002 14:02 schreef Cheatah het volgende:
Inderdaad, alleen de replies gingen nogal offtopic (All your base...), denk dat dat de reden is? Is wel jammer tho.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 14:04 schreef LuNaTiC het volgende:

is het ook...

alleen de replies hebben het hele topic verpest. Misschien waren de reacties trashen een goed idee geweest...
Dat lijkt mij wel in ieder geval. Dit komt over als een straf voor de topicstarter, terwijl de fout ligt bij degenen die het topic een klein beetje verknoeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 02 mei 2002 14:05 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Dat lijkt mij wel in ieder geval. Dit komt over als een straf voor de topicstarter, terwijl de fout ligt bij degenen die het topic een klein beetje verknoeien :)
Of de offtopic replies trashen en HK->SA?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 mei 2002 14:04 schreef Webgoodie het volgende:
Waarom open je nou nog een topic btw?
> [topic=484102]
Eentje is toch wel voldoende lijkt me. :D
Dacht dat het dan zo bij een admin ofzo terecht zou komen en dat Lieve Adjes alleen door mede tweakers bekeken worden.
Maar zoals ik al eerder heb aangegeven ben een NewBie, en probeer me te gedragen, alle faq te lezen, maar soms schiet er wel eens iets tussendoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:40

GaMeOvEr

Is een hork.

Mja, als het een serieus topic is, moet je hem niet naar de HK moven maar roepen dat mensen graag ON-TOPIC willen reageren, dus deze oplossing lijkt mij niet zo netjes in dit geval.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 13:45 schreef Nelske het volgende:

[..]

Hmzz, die woorden neem ik terug omdat ik het betreffende topic niet gelezen had en er van uit ging, dat het ook om een topic ging dat HK-inhoud had.

Dit is gewoon een techtopic en had i.m.o. niet inm de HK terecht moeten komen, maar gewoon gestuurd moeten worden (met de nodige posttrashes erbij).

Ik ben dan ook van mening dat het topic alsnog (na schoonmaak) naar SA moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

* LuNaTiC heeft alle offtopic reacties verwijderd en terug gemoved :)

dwz: naar SA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 14:28 schreef EchtWel het volgende:
Ok, is me allemaal heel wat duidelijker geworden waarom en hoe het hier werkt bij GoT :)

Alleen schiet ik hier niet zoveel mee op. Heb een probleem, en daar blijf ik nu dus mee zitten :'(
Zie de reply boven je ;)

Als iets onterecht is, dan wordt er echt wel wat aan gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei! weer een tevreden klant en een probleem minder ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.