Code PDA-sites

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:47
Hallo,

Weet iemand misschien uit wat voor de code de PDA-sites zijn opgebouwd? Ik las ergens over HDML (HandhelD Markup Language) maar dat zat er zeer beknopt en sober uit. Verder las ik nog dat het ook mogelijk is om XML bestanden om te zetten om ze weer te laten geven op je PDA. Of is het ook mogelijk om gewoon beknopte HTML te gebruiken?

Welke code kan ik het beste gebruiken en heeft iemand misschien een link daarover met een tutorial/info etc.?

Ik hoor het graag.

AULXJMHR

Verwijderd

Ooit van AvantGo gehoord ?

• DPhoenix
Op donderdag 02 mei 2002 14:06 schreef Shirker het volgende:
Ooit van AvantGo gehoord ?
Ja en daar haal ik ook sites mee binnen. Alleen de vraag rest uit wat voor code/taal de sites bestaan.

AULXJMHR

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
AvantGo en Plucker halen gewoon HTML sites binnen. Alleen moeten ze natuurlijk niet te ingewikkeld zijn.

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 02 mei 2002 14:09 schreef DutchPhoenix het volgende:

[..]

Ja en daar haal ik ook sites mee binnen. Alleen de vraag rest uit wat voor code/taal de sites bestaan.
AvantGo sites zijn gewoon HTML, die met AvantGo browser te bekijken zijn.
Kijk hier maar es: http://pda.tweakers.net

Maar je kunt ook WAP (WML) sites bekijken op je PDA, als je er maar een programma voor hebt om 't te bekijken :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

OK, wil je nou ZELF een site opbouwen of wil je een prog hebben om die sites op je PDA te zien?

If choice == 1 then
moveto "webscriptingforum"

else laatnogevenzitten.

Zeg jij het maar :P

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• DPhoenix
Op donderdag 02 mei 2002 14:10 schreef Bigs het volgende:
AvantGo en Plucker halen gewoon HTML sites binnen. Alleen moeten ze natuurlijk niet te ingewikkeld zijn.
Ok, bedankt, duidelijk. Maar hoe zit met XML? Dat is ook gewoon toepasbaar voor op de PDA neem ik aan? Begrijp ik het goed dat dan op de server een XML bestand dmv een XSL omgezet wordt in een HTML bestand zodat deze weer op de PDA kan worden weergegeven, zei het niet te ingewikkeld?

AULXJMHR

• DPhoenix
Op donderdag 02 mei 2002 14:12 schreef athlonkmf het volgende:
OK, wil je nou ZELF een site opbouwen of wil je een prog hebben om die sites op je PDA te zien?

If choice == 1 then
moveto "webscriptingforum"

else laatnogevenzitten.

Zeg jij het maar :P
Choice == 1

Ik twijfelde of het nou hier hoorde of op het Webscriptingforum. Gezien het met PDA's te maken had. Mijn excuses. Verplaats het aub in dat geval maar naar het Webscriptingforum :)

AULXJMHR

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Choice == 1, dus one way ticket to webscripting

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

dan ist optie 3
een slotje :+
dat is gewoon een kwestie van html en das eik voor de buren van /13
maar basic dus gewoon tekst en linkjes niet echt veel meer omdat pda's dat (nog) niet verwerken

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.