Toon posts:

MS Explorer 3.0 muis hapert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een ms explorer 3.0 muis, heeft al 5 maanden perfect gewerkt, maar sinds ik gister met me vriend ben gaan lannen, stopt me muis er soms gewoon voor 2 sec mee (geeft aan de onderkant ook geen licht meer) en stopt soms er helemaal mee (licht blijft uit) |:( |:(. Als ik hem dan in de andere usb poort doe, dan doet ie het weer voor een geringe tijd tot hetzelfde weer gebeurt. Kan iemand me helpen (snel plz!!) want ik heb vrijdag een belangrijke lan :x

Verwijderd

Topicstarter
oja en ik heb het netwerkkabeltje er al even uitgehaald om te kijken of dat het was...maar dat had geen effect :'(

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je hem al geprobeert op de PS/2 bus? Misschien zijn je USB poorten een beetje verrot :X. Evt. kan je het daarna nog proberen op een andere pc. om d'r zeker van te zijn dat het wel of niet aan de muis ligt.

Verwijderd

ff een gewone ps/2 muis begruiken voor je lan. En oowja even een muis meter programmatje instaleren. Ik had laatst een lan vrijdagavond tot zondagavond :9. ik had er meer dan 50 kilometer mee gemuist >:)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:23

LopeZ

Too much is never enough

Even je topictitel verduidelijkt

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:15
Toevallig kabelbreuk? Heb ik ook met m'n 1.0
Bij funprice viel dat alleen buiten de garantie volgens hen :( :(

Dus ik ga eens contact met MS zelf opnemen of zij mij niet een nieuwe willen toesteren :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-08 23:20

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik heb tientallen van deze muizen met hetzelfde probleem gehad (op mn werk).
Geen oplossing, geen garantie.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:22

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

de mijne is net defect gegaan, dus even MS gebeld. Case# gekregen en een adres om hem op te sturen. Is wel garantie en wordt dus gewoon vervangen. Let wel: het probleem is een kabelbreuk.....

Zojuist kreeg ik een telefoontje van MS, ze sturen gewoon een nieuwe op....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i, BMW R1300 GS Adv ASA.

Verwijderd

garantie?

software van mouse uninstallen!
Pagina: 1