[SPAM] MODjes verklaar u nader

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-10 10:54
kan iemand me misschien vertellen waarom dit spam is?

[topic=484006/1/75]

Ik zit met een serieus probleem, om even te beginnen ik heb helemaal geen verbindtenis met quickhost, en wil ze ook helemaal niet aanprijzen ofzo.

Alleen :r ik zo langzamerhand dat er hier nooit meer iets posities over een bedrijf geschreven mag worden of het word meteen weer als SPAM gezien.

Ik ben echt redelijk pissed, omdat het gewoon een serieuze vraag is.
Ik ben gewoon opzoek naar mensen die bij quickhost hun server hebben hangen en wil graag hun meningen horen, omdat ik het op andere sites niet kan vinden???

Kortom waarom mag en kan dit niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:21

Jaymz

Keep on moving !

Dit is 'onze definitie' van spam: http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#spam

Waarom het niet mag kan ik niks over zeggen, aangezien ik niet weet wat er stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 14:54

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Ik heb namelijk nu alleen m'n website daar gehost, en ik moet zeggen dat bevalt echt super en ze zijn ook nog eens goedkoop.

Maar ik vind het toch wel een grote stap om zomaar m'n server ergens neer te planten.

Wat denken jullie, want ze zijn echt goedkoop en hebben nu ook nog een actie dat je geen aansluitingskosten hebt.
Ik moet zeggen dat je wel heel wat reclame ervoor maakt als je alleen maar wil weten wat andere mensen ervan denken.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
Ik leg alleen maar mijn situatie uit??

Sorry hoor, maar dit is volgens mij typisch een voorbeeld van dat mensen de dupe worden van anderen.

Echt slechte zaak, en volgens mij krijg je beetje negatieve sfeer als bedrijven alleen nog maar afgezeikt mogen worden, want positief word meteen als SPAM gezien.

offtopic:
Sorry voor m'n taalgebruik, maar ik zit al een tijdje op GOT, en vind dit gewoon echt niet kunnen, een modje kan dan mij ook ff een mailtje sturen of ik m'n vraag ff wat anders kan stellen, maar om 'm meteen dicht te gooien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 13:30 schreef Cue het volgende:
Ik leg alleen maar mijn situatie uit??

Sorry hoor, maar dit is volgens mij typisch een voorbeeld van dat mensen de dupe worden van anderen.

Echt slechte zaak, en volgens mij krijg je beetje negatieve sfeer als bedrijven alleen nog maar afgezeikt mogen worden, want positief word meteen als SPAM gezien.

offtopic:
Sorry voor m'n taalgebruik, maar ik zit al een tijdje op GOT, en vind dit gewoon echt niet kunnen, een modje kan dan mij ook ff een mailtje sturen of ik m'n vraag ff wat anders kan stellen, maar om 'm meteen dicht te gooien :(
Nou om eerlijk te zijn, ik kan wel iedereen hele tijd gaan mailen. Hier schiet ik echter niks mee op, zoals je weet heeft GoT meer dan 40.000 gebruikers, om iedere user die iets fout doet vooraf te gaan mailen werkt niet he ;)
Het topic is gesloten omdat het overkwam als een duidelijke reclame praat, alsof je er zelf werkt ofzo.
En met de nodige url erbij is dit gewoon spam. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
Ik zou zeggen haal dan alleen die url weg als dat je probleem is!

En ik zou mogen willen dat ik er werkte dna was het in ieder geval een stuk goedkoper denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt inmiddels dus de uitleg gekregen waarom de draad dicht is en wat je anders had moeten doen, daarnaast heb je ook de verklaring gekregen waarom de modjes dat niet per mail afhandelen.

Ik zou zo zeggen, wat let je om een nieuw topic te maken wat spam-proof is, dan kan deze draad ook weer als afgehandeld gesloten worden.

Aan de andere kant, als M@FI@ besluit de url eruit te halen en daarna de draad weer te openen, vind ik dat ook een prima oplossing, zie maar hoever jullie komen.

:)

PS, reacties lezen een stuk prettiger zonder :r of :( die geven een reactie meteen al een bepaalde negatieve indruk, maar dat is mijn persoonlijke mening die ik even wilde delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en cue heeft een nieuw topic gemaakt, yeah! :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.