[Fortran] Vage undocumented compiler error

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^Stalkie^
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 14:59
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een rekenprogamma aan het schrijven in Fortran met behulp van MS Powerstation 4.0 Professional. Nu krijg ik als ik iets compile de volgende error:

fatal error C1007:
Error executing fl32.exe.
Test.exe - 1 error(s), 1 warning(s)

Ik heb zitten kijken wat het betekent, maar er staat nergens iets over de error code in de help files en dito niet op internet ergens. Wel meer mensen met dat probleem maar geen oplossing.. Weet iemand die toevallig?

Bij C/C++ is dat een compiler option error in de command line ofzo.. Maar dat is het niet met powerstation. IEmand???

[/edit]
Ehmm Ik heb even gekeken naar oudere progamma's die ik heb gemaakt. Die compileert hij wel. Maar alleen als er een debug executable al aanwezig is (of release .exe). Als die er niet zijn krijg ik weer die error terwijl dezelfde source eerst wel werkte!! Zou het aan windows XP kunnen liggen wat ik draai? en dat de compiler niet werkt? AAAAAAAAHHHHH....
[/edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^Stalkie^
Er progt niemand meer in Fortran?? :)
Zijn er geen studenten die rekenprogamma's maken met deze taal?? Loop ik achter? Het is wel lekker snel.. :)
En compatible met de CRAY supercomputers van de universiteit. Vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^Stalkie^
Helemaal geweldig..
Dank je!
Ga meteen proberen vanavond als ik uit me werk ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Betalingen kunnen gedaan worden in genen, zie SIG voor meer informatie....

:7
}:O

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^Stalkie^
Nou ik ben terug van me werk en heb de software geinstalleerd in C:\Fortran en het werrek als een trein!

BTW: Projecten kunnen gewoon in de meest exotische directories worden gezet zolang Powerstation maar in de root wordt gezet van C.. Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13024

MS Powerstation 4.0 Professional is nogal antiek. De opvolgers, eerst Digital Visual Fortran 5, nu Compaq Visual Fortran 6.6 (http://www.compaq.com/fortran), leveren veel snellere executables op (ca. 2x zo snel). CVF 6.6 maakt ook gebruik van de laatste versie van MS Developer Studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^Stalkie^
Ja dat weet ik.. Ook de ftn95 compilers van salford kunnen dat (www.salford.co.uk). Zelf .NET integratie e.d.
Alleen ikke geen geld hebben... :)
Pagina: 1