- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity
Waarschijnlijk is die adapter stuk ja. Dat flitsje van het lampje was waarschijnlijk het laatste beetje stroom wat er in de condensatortjes zat. Als je een SNES hebt kan je die adapter ook gebruiken dacht ik zo. Als je die niet hebt moet je die kapotte adapter meenemen naar de elektro-boer en die verkoopt je wel een andere.
Maar waarom bleef dan mijn Nes in dat losse stopcontact wel langer aan en ook naar een paar keer de knop aan en uit te zetten?Op donderdag 02 mei 2002 13:08 schreef BlackMage het volgende:
Waarschijnlijk is die adapter stuk ja. Dat flitsje van het lampje was waarschijnlijk het laatste beetje stroom wat er in de condensatortjes zat. Als je een SNES hebt kan je die adapter ook gebruiken dacht ik zo. Als je die niet hebt moet je die kapotte adapter meenemen naar de elektro-boer en die verkoopt je wel een andere.
Maakt dat verschil, of je zo`n grote adapter in een stekkerblok doet, of los in een stopcontact?
At least it's not for me
And find serenity
een los stopcontact of een stekkerbak maakt nix uit.Op donderdag 02 mei 2002 13:14 schreef -_D_- het volgende:
[..]
Maar waarom bleef dan mijn Nes in dat losse stopcontact wel langer aan en ook naar een paar keer de knop aan en uit te zetten?
Maakt dat verschil, of je zo`n grote adapter in een stekkerblok doet, of los in een stopcontact?
OK Thnx, dan ga ik ff een nieuwe adapter regelen, als het nog steeds niet goed gaat post ik hier wel weerOp donderdag 02 mei 2002 13:17 schreef BlackMage het volgende:
[..]
een los stopcontact of een stekkerbak maakt nix uit.
At least it's not for me
And find serenity
Lijkt mij (let op: lijkt) dat er teveel belasting op dat stekkerblok zit als alles tegelijk aanstaat. Kweet niet of dat dat het geval is
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
mischien kun je em ff op een andere TV proberen,
dus ook op een andere stroomgroep
dan weet je zeker als ie het dan wel doet, het niet aan je adapter ligt
en dus waarschijnlijk aan de hoeveelheid apparaten op die andere stroomgroep
dus ook op een andere stroomgroep
dan weet je zeker als ie het dan wel doet, het niet aan je adapter ligt
en dus waarschijnlijk aan de hoeveelheid apparaten op die andere stroomgroep
Dat dacht ik dus ook... ik had hem dus eerst op het stekkerblok, dat ging niet... dus ff open gehaald, ff beetje geprutst en toen op een los stopcontact gezet. Toen deed`ie het wel. Dus terug naar het stekkerblok en ja, weer een flitsje op het lampje en weer dood. Dus zou het aan dat stekkerblok liggen maar...Op donderdag 02 mei 2002 20:22 schreef GolbeZeromus het volgende:
Lijkt mij (let op: lijkt) dat er teveel belasting op dat stekkerblok zit als alles tegelijk aanstaat. Kweet niet of dat dat het geval is
Daarna doet`ie het dus in dat losse stopcontact OOK niet meer
Maar goed ik krijg binnenkort een nieuwe Nintendo adapter, dan kan ik ff testen
At least it's not for me
And find serenity
Dat kan niet, dan zullen de zekeringen er uit springenOp donderdag 02 mei 2002 20:22 schreef GolbeZeromus het volgende:
Hmz dat denk ik dus niet... want hij doet het in een normaal stopcontact ook niet meer. Is het mogelijk dat ik mijn Nes overbelast heb door hem in dat stekkerblok heb gedouwd?Op donderdag 02 mei 2002 21:20 schreef White Dust het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan zullen de zekeringen er uit springenlijkt mij eerder dat juist het vrije contact in het stekker bakje kappot is (contacten ervan mischien verbogen zodat hij geen contact maakt)...
At least it's not for me
And find serenity
Pagina: 1