Ik ben van plan een digitale camera te kopen. Na flink wat reviews te hebben doorgespit is mijn keuze gevallen op de, Fujifilm FinePix 2800 Zoom of de Minolta dimage X. Welke zouden jullie nemen???
DE Minolta Dimage x is veel kleiner en sexier. Draansaast is hij sneller en lijkt de zoomlens me niet zo snel beschadigen (ingebouwd).
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
en de minolta is qua beeldkwaliteit stukken minder dan de meeste camera's met een normale lens. Bovendien heeft die fuji 6x zoom ipv 3x op de minolta
Verwijderd
Inderdaad de Fuji heeft 6x optical zoom!!
Ik heb nu een Fuji 2800 in bestelling.
Wat ik gelezen heb is de Fuji qua prijs/kwaliteit het beste!!
Aan de reviews te zien zijn er heel veel mensen heel erg tervreden met de Finepix..
Ik heb nu een Fuji 2800 in bestelling.
Wat ik gelezen heb is de Fuji qua prijs/kwaliteit het beste!!
Aan de reviews te zien zijn er heel veel mensen heel erg tervreden met de Finepix..
Ik zou voor de Fuji gaan. Het is een beetje gadget Vs. camera, als je voor de foto's gaat dan zou ik de Fuji nemen, ga je voor de gadget, neem dan de dimage X
Ik heb de Fuji, is echt een aanrader.
Maar die Minolta is toch niet mooi, kun je beter de s304 kopen.
Maar die Minolta is toch niet mooi, kun je beter de s304 kopen.
A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
Ik heb gister de fuji gekocht. Ben er nu al dik tevreden over. Goede prijs / prestatie voor een 2 megapixel camera. Ik heb de afdrukken vergeleken met een canon S40 (4 megapixel), maar een knappe jongen die het verschil ziet.
Ik kan voor 295 dollar de Minolta X uit Amerika over laten komen...
goed idee??? (Bijv ivm met de 110v stroom in USA)
goed idee??? (Bijv ivm met de 110v stroom in USA)
Verwijderd
ik heb de 2800Z, prima ding, echt mooie foto's mee gemaakt. Ook laten afdrukken gaat prima zowieso A5, groter niet geprobeerd..kan niet klagen over dit dingetje.
En die 6X zoom ruled echt wel, beschadigen hoef je denk ik niet bang voor te zijn, ding is IMO goed gebouwd. Enige nadeel is de digitale zoeker, in het donker kun je er dus 3x niets mee en moet je vaak op het gevoel af foto's maken, maar ja vind eens een digicam met zo'n lens voor zo "weinig" geld zonder digi-zoeker:-/
En die 6X zoom ruled echt wel, beschadigen hoef je denk ik niet bang voor te zijn, ding is IMO goed gebouwd. Enige nadeel is de digitale zoeker, in het donker kun je er dus 3x niets mee en moet je vaak op het gevoel af foto's maken, maar ja vind eens een digicam met zo'n lens voor zo "weinig" geld zonder digi-zoeker:-/
Pagina: 1