Toon posts:

Componenten in diverse kleuren wel aan te komen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatste tijd krijg ik nogal eens de vraag of wij ook pc's in zwarte of zilvere uitvoering leveren. In het begin had ik zoiets van dat moet mogelijk zijn maar dit viel me toch een beetje tegen. Een behuizing, toetsenbord en muis is nog wel aan te komen in diverse kleuren en stijlen maar hoe zit het met de rest? Een leuke cdrom/dvd/writer met een zwart frontje of een 15" TFT schermpje die ook nog betaalbaar is?

Daarom wil ik het volgende vragen: Weet er iemand adressen, websites, om deze goederen te kunnen in te kopen als ze wel te koop zijn. Ik heb zelf ook al rondgekeken maar ik kon eerlijk gezegt bijna niets vinden.

Groetjes,,

• Liggie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2022
Volgens mij zijn er al aardig wat van dit soort topics geweest in casemodding. In de search staan volgens mij een hoop adressen waar je die dingen kan bestellen. Zijn trouwens wel vaak zaken uit Engeland en de VS.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 13:31

Sick Nick

Drop the top!

Misschien een move naar casemodding, gewoon de spuitbus erover heen halen >:)

Zwarte monitoren zijn overigens wel goed te vinden, voor gekleurde cd drives moet je wat beter zoeken als je geen philips wilt (en dat wil je niet).

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-08 10:07

merijnen

Beam Me Up Scotty!

plextor komt met een zwarte cd-brander, 40x12x40x geloof ik...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 02 mei 2002 12:30 schreef merijnen het volgende:
plextor komt met een zwarte cd-brander, 40x12x40x geloof ik...
Die is er al hoor :)

Trouwens, even voor de topicstarter: [topic=472802/1/100] hierin staan wat compontenten die standaard al zwart zijn, je kan deze producten opzoeken met de pricewatch.

Verwijderd

Aluminium onderdelen (lian-li) zijn ook te krijgen (floppy dvd) alleen is het in NL nog erg nieuw (volgens mijn leverancier).
Pagina: 1