Ik vroeg me af of het mogelijk is om import games op m'n PAL dreamcast te spelen. Zou het lukken met die bootdisk? Kan namelijk goedkoop een aantal import games kopen, maar als het niet kan is het een beetje zonde van m'n geld....
meestal werken ze zonder boot cd zelfs al.. geen ombouw iets voor nodig.. hf
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Ik bedoel geen kopieen...ik bedoel officiele import games...dus deze doen het ook zonder boot cd?
Naar mijn weten moet je een boot-cd gebruiken (geen Utopia maar een andere, ben zo de naam kwijt)
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
het is dus niet nodig om de dc om te laten bouwen? Dat heeft dus geen zin?? je kunt het wel hier en daar laten doen, ik meende ook bij psxshop.nl
nooit! om laten bouwen echt, ik speel hier gewoon met mijn pal dc import spellen, soms wel de boot cd nodig, maar goed.
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
dat ombouwen riekt dus een beetje naar oplichterij...
ja of je bent errrg lui om geen boot cd erin te douwenOp donderdag 06 juni 2002 17:02 schreef notgib het volgende:
dat ombouwen riekt dus een beetje naar oplichterij...
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
Alleen voor de PS2 hoor , andere Consoles mag je nog legaal ombouwen . En je mag je PS2 zelf nog ombouwen , het is illegaal om het te doen om er winst uit te slaanOp donderdag 06 juni 2002 18:50 schreef GoLarge.nl het volgende:
En ombouwen is illegaal...
Verwijderd
Als je goed leestOp donderdag 06 juni 2002 18:52 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Alleen voor de PS2 hoor , andere Consoles mag je nog legaal ombouwen . En je mag je PS2 zelf nog ombouwen , het is illegaal om het te doen om er winst uit te slaan
er was een organisatie die het ombouwen tegen ging voor ps2, en voor nintendo/sega/ms (nog) nietOp donderdag 06 juni 2002 18:54 schreef GoLarge.nl het volgende:
[..]
Als je goed leesthad hij het over LATEN ombouwen, en alle consoles worden over een kam geschoren. Leg mij eens uit waarom een Sony niet mag en een Nintendo wel [of SEGA of MS]. Groetjes.
Pagina: 1