Toon posts:

Wat nu, ik weet het: niets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal weken geleden heb ik een XP2000 gekocht en mijn TB 1.4 verkocht aan iemand via Vraag&Aanbod. Na het demonteren nog even goed de core gecontroleerd en ja helemaal perfect. Na een week ofzo gebeld door de koper (een wat oudere man, toen begon ik al te zweten denkend aan die trillende handjes) dat de processor niet wilde werken. Alles was nieuw, het lag vast aan de processor. Nog gevraagd of hij 'm niet in een ander systeem kon laten testen, maar nee dat ging niet. Toen heb ik in mijn vriendelijkheid en zelfs een gevoel van schaamte dat ik iets zou hebben verkocht dat niet werkt geaccepteerd dat hij 'm terug zou sturen. Afgelopen dagen geen tijd gehad om 'm op te halen, werd tot drie keer toe op zondag gebeld dat ik 'm nog niet op had gehaald, dat had hij via de tracker gezien. Sommige mensen hebben ook een leven buiten het postkantoor om. Vandaag opgehaald en mijn vermoeden bleek juist, de trillende handen hebben die core gesloopt. Zo een hoekje eraf. Wat nu, ik weet het: niets.

Ik moest dit gewoon even met jullie delen, ik zit echt te koken. Ok, lesje geleerd volgende keer geen processor meer versturen. Geef mij maar weer slot processoren terug, dan heb je dit soort ellende tenminste niet.

• Flarrestein
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:12

Flarrestein

Superworm Jim

Het blijft natuurlijk riskant,
Als je zoiets als een proc particulier verkoopt kan je hem het beste laten ophalen door de koper. Dan kan hij hem werkend zien, haal hem eruit en geef hem mee.
Zo kan je jezelf een beetje indekken.

HIER !!! PAK AAN

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:00
als jij zeker weet dat hij de core heeft gesloopt, dan neem je hem toch niet terug??

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
Heb je hem ook al zijn geld terug gegeven?

Verwijderd

Is in mijn ogen niet correct dat het het aan de leeftijd ligt,dat die man bibberende handen zou hebben.
Ik ken gasten van 17 die bibberen,en mijn opa is 82 en bibbert niet.
Het kan ook in de post gebeurt zijn!!

En misschien heeft hij een bibberende kleinzoon die het gedaan heeft voor hem.
Maar al met al toch lullig voor je.

sterkte.

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk, mijn opa bibbert ook niet, daar gaat het ook eigenlijk niet om. Maar jullie kennen het type ook wel, aan zijn verhaal was al te horen dat hij er een beetje te weinig verstand van had. En dat maakt de kans groter dat je een core sloopt; beetje schuiven met die verdomde koeler die zo moeilijk bevestigd (ik zie de agressie al in de ogen, het onvermogen in de handen voor me).

Maar ja, dit topic kan verder wel gesloten worden, jullie kunnen er verder ook weinig mee.

Bedankt voor de reacties in ieder geval.
Pagina: 1