Een aantal weken geleden heb ik een XP2000 gekocht en mijn TB 1.4 verkocht aan iemand via Vraag&Aanbod. Na het demonteren nog even goed de core gecontroleerd en ja helemaal perfect. Na een week ofzo gebeld door de koper (een wat oudere man, toen begon ik al te zweten denkend aan die trillende handjes) dat de processor niet wilde werken. Alles was nieuw, het lag vast aan de processor. Nog gevraagd of hij 'm niet in een ander systeem kon laten testen, maar nee dat ging niet. Toen heb ik in mijn vriendelijkheid en zelfs een gevoel van schaamte dat ik iets zou hebben verkocht dat niet werkt geaccepteerd dat hij 'm terug zou sturen. Afgelopen dagen geen tijd gehad om 'm op te halen, werd tot drie keer toe op zondag gebeld dat ik 'm nog niet op had gehaald, dat had hij via de tracker gezien. Sommige mensen hebben ook een leven buiten het postkantoor om. Vandaag opgehaald en mijn vermoeden bleek juist, de trillende handen hebben die core gesloopt. Zo een hoekje eraf. Wat nu, ik weet het: niets.
Ik moest dit gewoon even met jullie delen, ik zit echt te koken. Ok, lesje geleerd volgende keer geen processor meer versturen. Geef mij maar weer slot processoren terug, dan heb je dit soort ellende tenminste niet.
Ik moest dit gewoon even met jullie delen, ik zit echt te koken. Ok, lesje geleerd volgende keer geen processor meer versturen. Geef mij maar weer slot processoren terug, dan heb je dit soort ellende tenminste niet.