ik heb een athlon 1000 met globalwin fop32 koeler op een msi k7t turbo.. hij draait goed en is stabiel etc. , maar ik word zo langzamerhand een beetje ziek van die hoge temperaturen van dat ding aldoor
.. omdat ik toch een beetje bang ben dat ie door zal branden ofzo heb ik nu aldoor de kap van mn kast eraf en er een extra fan recht boven hangen. Dit maakt alleen veel meer lawaai en zo'n pc zonder kap ziet er natuurlijk ook niet uit.. ik wil dus gewoon die kast er weer op zetten zonder extra fans.
Mn cpu wordt echter stressed soms wel 73 graden, en ik vrees met die kap er weer op nog heter
Is het nou wel verstandig om gewoon sch**t te hebben aan die hele temp. en gewoon kap er op te zetten zonder extra fans?? Brandt ie dan meteen door of wordt ie alleen maar instabiel bij te hoge temperaturen?
Ik wil nl. gewoon zonder gezeik op mn pc werken zonder me bezig te houden met te hoge temperaturen etc...
Toen ik de pc net had was het wel leuk om te zien dat de temperatuur wat lager werd als je een extra fan erbij zette, maar dat heb ik nu wel een beetje gehad
Het moet toch mogelijk zijn om een amd systeem zonder extra koelers en misschien slechte airflow te laten draaien?
Mn cpu wordt echter stressed soms wel 73 graden, en ik vrees met die kap er weer op nog heter
Ik wil nl. gewoon zonder gezeik op mn pc werken zonder me bezig te houden met te hoge temperaturen etc...