Toon posts:

Console: Demo disc inbegrepen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie bij de demo stands van de Xbox en Gamecube een demo disc, waar een aantal spellen op staan (Amped, DOA3, Halo, NBA Inside Drive, etc voor XBox en Wave Race, Luigi's Mansion, etc voor GC). Krijg je die ook gewoon bij je console? Bij de PSX kreeg je geloof ik wel zo'n disc met een aantal spellen erop.

Ik ben van plan een GC met ISS2 te halen, maar dat is een beetje weinig...voor de rest zijn er geen launchgames die me echt leuk lijken, daarom zou een demo disc wel aardig zijn om erbij te hebben.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op donderdag 02 mei 2002 11:54 schreef badman het volgende:
Ik zie bij de demo stands van de Xbox en Gamecube een demo disc, waar een aantal spellen op staan (Amped, DOA3, Halo, NBA Inside Drive, etc voor XBox en Wave Race, Luigi's Mansion, etc voor GC). Krijg je die ook gewoon bij je console? Bij de PSX kreeg je geloof ik wel zo'n disc met een aantal spellen erop.

Ik ben van plan een GC met ISS2 te halen, maar dat is een beetje weinig...voor de rest zijn er geen launchgames die me echt leuk lijken, daarom zou een demo disc wel aardig zijn om erbij te hebben.
De demodisk van de GC kan je volgens mij toch niet spelen.

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-01 18:21

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Bij de X-Box zit de demo CD niet standaard meegeleverd, maar kun je die bij sommige dealers gratis erbij krijgen. Hoe dat met de kubus zit, weet ik nie

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:23

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb alleen een memorycard en een draagtas bij mijn Cube gehad... de launch games vallen inderdaad een beetje tegen... gelukkig is Smash Brothers Melee er over 3 weken :)

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.