Toon posts:

Trust familycam 500 flash digitale camera

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.blokker.nl/shop/Afbeeldingen/medium/1726008.jpg

Trust familycam 500 flash digitale camera

Maak tot 180 opnames met deze 16 MB digitale camera voor universeel gebruik.

- Beeldresolutie tot 3,3 megapixels voor beelden van hoge kwaliteit en haarscherpe resultaten.
- Ingebouwde resultaten.
- Geen dataverlies bij het verwisselen van de batterijen door de ingebouwde 5 minuten back-up batterij.
- De familycam kan gebruikt worden als foto-, video- en webcamera.
- Incl. software: Video studio, Cool 360, Video Live Mail, Photo explorer, Photo express, Netmeeting.
- USB-aansluiting voor een eenvoudige installatie.
- 2 jaar garantie.

van € 189,- NU € 159,99
-------------

Is deze camera echt zo goed of is dit zon camera die van 1,3 3,3 maakt?

En ookal is dat dan zo is het een goede camera? Heeft iemand hem en heeft iemand fotos die gemaakt zijn hiermee?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:53

-ET-

Phone Home

zit er optische zoom op. Zo nee niet aan beginnen. Digitale zoom maakt de foto alleen maar lelijker. Ik zou voor minimaal 3x optisch gaan. werkt het lekkerste.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 16:06

LopeZ

Too much is never enough

Move van OH naar GT

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

laten we het zo zeggen er zit niet eens zoom op >:)
en die foto's zijn geen beeldres van 3.3 wat dat ding aangeeft...de foto's lijken op een foto met 2000 iso ofzo kwa blokjes... dus laat maar lekker liggen :P

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

hij heeft een hardwarematige resolutie van 1024x768 en interpoleert die vervolgens tot 2048x1536. Het is dus 0,7 megapixel. Als je foto's slechts voor op je PC wil tegen een leuke prijs is het misschien wat voor je maar verwacht er niet te veel van.

edit: hij moet constant stroom hebben anders wordt alle data gewist. De "back-up" batterij werkt maar 5 minuten. Je kan beter gewoon een camera met flash geheugen nemen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-03 12:44
Dit is een heeeel erg triest baggerding, alleen maar bruikbaar buiten als het zonnig is.

Ik heb m op vrijdag gekocht om 16.30u, de volgende dag zaterdag om 9.30u heb ik m ingeruild.

NIET kopen, besteed dan 50-100 euro meer en dan heb je een leuke 1.2mp cam van een fatsoenlijk merk

Toevallig heb ik vandaag een foto die ik daarmee gemaakt had van me HD gewist dus die kan ik helaas niet posten. Dat was binnen, met de lampen aan en een flits. Foto gemaakt op 2 meter afstand en het was gewoon een donkere niks

Uiteindelijk heb ik voor 450 euro een Canon Powershot A40 gekocht, me budget heb ik dus niet gehaald, maar nu wel een supercam.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Op donderdag 02 mei 2002 11:52 schreef intercrazy het volgende:
- Beeldresolutie tot 3,3 megapixels voor beelden van hoge kwaliteit en haarscherpe resultaten.
Ten eerste is dat krap 1 megapixel, en ze durven het in 1 zin ook nog eens met 'kwaliteit en haarscherpe resultaten' te bestempelen :{

Dit vind ik zware misleiding :{

En 16 MB + '3.3' MP :? das goed voor 8 foto's

Zo zie je maar weer dat het altijd uitkomt op:
Never trust a Trust.

nofi

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik zou een fuji finepix 1300 of olympus c-100 nemen.. kosten allebei zo'n 180-200 euro. Heb je volgens mij veel meer aan dan zo'n Trust.

Ik ben zelf ook nog op zoek naar een digicam voor zo'n 200 euro. Ik neem dus denk ik 1 van die 2 (welke is beter??).. Trust had ik meteen al wel gezien dat het niks is.. lijkt van de buitenkant ook net een speelgoedcamera..
Pagina: 1