Toon posts:

Anno 1602 goldedition

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ih heb pas de goldedition van anno 1602 gekocht. (niets meer dan de andere anno 1602 heeft alleen een nieuw hoefsje en werk op Dx6)

maar wat is nou het probleem: steeds na een tijdje spelen valt het spel terug in windows 1x is dan nog niet zo erg maar het blijft maar gebeuren.
en ja ik heb gekeken voor een patch heb ik ook gevonden de ''dutch'' patch. maar wat blijkt nou nadat ik deze geinstalleert heb kom ik het spel helemaal niet meer ik hij valt gelijk weg...
en verder zie ik op de site van sunflowers nog een ''goldpatch'' maar daar had ik ook nix aan want mijn versie was nieuwer dan de patch...

>>ik gebruik windows XP en compatibiliteids modus heb ik ook al verandert maar dat mag ook niet baten overgens zelfde problemen op win9x

wie kan mij helpen????

Greetzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm echt niemand ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

24 uur kick-beleid ;)

maar anyway (standaardvraag)

specs + drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vroeger op een P2 200 Mhz (win 95 en 98)
dat spel ook draaien.
In het begin viel het spel bij mij ook regelmatig terug naar windows (vooral als ik lang aan het spelen was)
Maar heb dan een patch geinstalleerd en dat probleem was opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Sorry Sorry
Ik weet het beetje grote schop, maar ik zit dus met hetzelfde prob. Maar mij kickt tie elke keer als ik ga knokken. Weet iemand hier een patch voor + site??? heb hem niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 22:24
ik vloog ook altijd terug naar Windows wanneer ik op een bepaalde optie klikte, maar het is helaas een beetje te lang geleden dat ik nog weet welke :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 21:08
probeer es uninstall en dan de gold patch erover???

en die optie was als je op een huis klikte (weet ik nog wel :P )

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-10 20:01
Ik kan het niet eens meer installeren onder windows 2000 als iemand hier ook wat op weet en jah het wil het ook niet opdraaien als ik het bij een andere weg copy waar het geinstalled is krijg je zo'n vage error. waar win98 enzo blijkbaar overheen lezen.
Pagina: 1