Toon posts:

Antec voeding maakt herrie

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar weken een Antec 1030B kast staan, maar de voeding maakt verschrikkelijk veel geluid. Aangezien hij in de kamer staat is het alsof er konstant een stofzuiger aanstaat.
Wat kan ik hier aan doen? Het is een 300W voeding en het is alsof hij steeds fullspeed draait. (of is de fanspeed niet variabel) De case temp is gewoon 22 graden.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
fan op 7v laten draaien :?

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

Op 7V ja, of zelfs op 5V, je ken der ook een spanningsregelaar/potmeter tussen zetten, dan draait ie wel minder...

Of een nieuwe fan, ik hoor ontzettend veel van papst fans (schijnen goed te zijn)

Electronics development

Verwijderd

Ik heb mijn voedingsfan op 7V draaien en je hoort 'em niet meer.
Nu alleen nog een oplossing bedenken voor de herrie van m'n HD :(

Verwijderd

Óf minder Volt zetten óf een stillere fan kopen en die er in zetten (bijv papst) :)

Verwijderd

wat gek ik ken die beestjes en dat horen ze niet te doen. :?
het zou kunnen dat de volt regeling in de psu kaduuk is ...

mee terug gaan!!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 11:40 schreef erasor het volgende:
Sinds een paar weken een Antec 1030B kast staan, maar de voeding maakt verschrikkelijk veel geluid. Aangezien hij in de kamer staat is het alsof er konstant een stofzuiger aanstaat.
Wat kan ik hier aan doen? Het is een 300W voeding en het is alsof hij steeds fullspeed draait. (of is de fanspeed niet variabel) De case temp is gewoon 22 graden.
ik zou maar ff contact met de leverancier opnemen.
want dit klinkt niet echt goed en ander's een pap's of een enermax er in zetten

Verwijderd

de fan van die kast/voeding is idd temperatuur-geregeld..

Verwijderd

Topics over het verminderen van voedings-herrie zijn er al velen langsgeweest...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.