Hoi, ik ben met een grote flash site bezig en ik vroeg me af of er een progje is waarmee ik de bandbreedte kan instellen. Dus eigenlijk iets waarmee je het downloaden bijvoorbeeld op de snelheid van een 56k modem kan zetten. De bandwidth profiler in Flash zelf voldoet helaas niet goed genoeg om mee te testen aangezien de flash site vrij complex is en php scripts aanroept.
http://www.xat.com/wo/index.html
Tis een servertje die maar met beperkte snelheid data uitgeeft en dus een lage modemsnelheid emuleert..
Tis een servertje die maar met beperkte snelheid data uitgeeft en dus een lage modemsnelheid emuleert..
bedankt, allebei, voor de snelle reactie
Jaja.. en dan had ik er nog een stukje text bij getypt ook! Bow to your master!Op donderdag 02 mei 2002 11:37 schreef Blues het volgende:
http://www.xat.com/wo/
/edit
I'll get you next time, Bosmonster, next time...
dub maniacal laughter
en ik had het nog sneller geweten als ik in één keer dat adres in had getikt
Verwijderd
Op donderdag 02 mei 2002 11:41 schreef Bosmonster het volgende:
Jaja.. en dan had ik er nog een stukje text bij getypt ook! Bow to your master!
Verwijderd
Inderdaad, de XaT gebruik ik ook. Best wel goed. Het is echt lastig, want als je kabel hebt en je bouwt Flash sites, dan kun je offline meestal de preloaders niet goed testen...
hehe, ja voor een flash preloader fan is het natuurlijk ideaal
Verwijderd
Daarvoor zit ook in Flash een handige optie hoor!Op donderdag 02 mei 2002 13:17 schreef Cool_Duck het volgende:
Inderdaad, de XaT gebruik ik ook. Best wel goed. Het is echt lastig, want als je kabel hebt en je bouwt Flash sites, dan kun je offline meestal de preloaders niet goed testen...
Eerst exporteren en dan als je swfje speelt in flash nog een keer ctrl-enter (view/show streaming) en deze kan je customizen onder debug.
XAT mag je maar een bepaalt aantal dagen gebruiken en neem aan dat je niet voor zoiets wilt gaan betalen!
En trouwens XAT werkt niet als je bv PHP gebruikt om dynamische texten in te lezen!
Waarom niet? Het is een superhandige tool waar je er in een bedrijf ook maar 1 van nodig hebt.. En echt duur kan ik het ook niet noemen....Op donderdag 02 mei 2002 14:00 schreef kevenius het volgende:
[..]
XAT mag je maar een bepaalt aantal dagen gebruiken en neem aan dat je niet voor zoiets wilt gaan betalen!
Verwijderd
Omdat hij in zijn flash site de preloader wilt testen en je dit net zo goed in Flash zelf kan doen!
Kan je geen supertrage proxy gebruiken?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Pagina: 1