Na het starten van LIZARD (Caldera OpenLinux Server Edition) hoor ik een zachte 'klik', waarna ik geen beeld meer heb. Ik zie dus wel de boot loader, maar niet de LIZARD zelf. Wat ik ook probeer (dus inclusief computer aan/uit zetten), het is daarna onmogelijk om weer beeld te krijgen. Zelfs de BIOS info is niet te zien, alles blijft zwart. Het enige wat ik eraan kan doen is de stroomstekker van mijn monitor even uit het stopcontact halen. Daarna krijg ik weer gewoon beeld.
Als ik een andere monitor aansluit na het starten van de LIZARD heb ik WEL beeld. Het gekke is dat die monitor veel kleiner is en slechts lage resoluties aankan. Mijn normale monitor gebruik ik in 1024x768, en mijn beeldschermkaart is een Pine GF2MX 200. En dat werkt nog steeds, zolang ik maar niet probeer de LIZARD op te starten.
ehmm.... hoe zal ik het vragen? HELP!!!
Als ik een andere monitor aansluit na het starten van de LIZARD heb ik WEL beeld. Het gekke is dat die monitor veel kleiner is en slechts lage resoluties aankan. Mijn normale monitor gebruik ik in 1024x768, en mijn beeldschermkaart is een Pine GF2MX 200. En dat werkt nog steeds, zolang ik maar niet probeer de LIZARD op te starten.
ehmm.... hoe zal ik het vragen? HELP!!!