if broken it is, fix it you should
Heb de 8 poorts maar geen problemen mee.
Blockt ie langere perioden of is het gewoon de ISP die af en toe hikt. Dat laatste komt bij mij meer voor eigenlijk.
Misschien eens naar de winkel gaan en zeggen dat het niet naar wens is en dat je een andere (van een ander merk) wilt hebben.
Brutale mensen hebben de halve wereld (of zoiets
)
Brutale mensen hebben de halve wereld (of zoiets
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
nee switch blokt gewoon, en ik weet niet hoe ik hem unblok, ik heb mijn pc nu rechtsreeks erin....Op donderdag 02 mei 2002 11:13 schreef drikus het volgende:
Heb de 8 poorts maar geen problemen mee.Blockt ie langere perioden of is het gewoon de ISP die af en toe hikt. Dat laatste komt bij mij meer voor eigenlijk.
En als je even de spanning van de switch eraf haal ?? .. Je gebruik wel de bijgeleverde adapter. ?
ja ik gebruik de bijgeleverde adapter.Op donderdag 02 mei 2002 11:24 schreef drikus het volgende:
En als je even de spanning van de switch eraf haal ?? .. Je gebruik wel de bijgeleverde adapter. ?
En als ik de spanning eraf haal werkt hij ook niet, pas als ik deze er een lange tijd afhaal. Maar goed das niet normaal.....
Gewoon teruggaan, je hebt iets gekocht wat NIET goed functioneert.
En lijkt me logisch dat je iets koopt wat moet werken
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
ik heb hem op de hcc gekocht en natuurlijk geen bon gekregenOp donderdag 02 mei 2002 12:07 schreef ThaNetRunner het volgende:
Gewoon teruggaan, je hebt iets gekocht wat NIET goed functioneert.
dan is dat een beetje je eigen (stomme) schuld...Op donderdag 02 mei 2002 12:09 schreef elgringo het volgende:
[..]
ik heb hem op de hcc gekocht en natuurlijk geen bon gekregen
Verwijderd
Lekker bijdehand he om weer een paar tientjes goedkoper uit te zijn!Op donderdag 02 mei 2002 12:09 schreef elgringo het volgende:
[..]
ik heb hem op de hcc gekocht en natuurlijk geen bon gekregen
En al had je de bon dan kwam het bedrijf weer niet uit de buurt natuurlijk!
Koop je spullen nou maar gewoon in de winkel kun je tenminste gewoon ermee terug, is prettiger dan iets minder betalen.
Goede leer voor de volgende keer....................
Verwijderd
kun je ekaar wel pingen over het lokale netwerk?Op donderdag 02 mei 2002 11:16 schreef elgringo het volgende:
[..]
nee switch blokt gewoon, en ik weet niet hoe ik hem unblok, ik heb mijn pc nu rechtsreeks erin....
nee want als ik een 3com had gehaald was het wel goed gegaan. Ik heb al eerder slechte ervaringen met safeway.Op donderdag 02 mei 2002 12:19 schreef pinolief het volgende:
[..]
Lekker bijdehand he om weer een paar tientjes goedkoper uit te zijn!
En al had je de bon dan kwam het bedrijf weer niet uit de buurt natuurlijk!
Koop je spullen nou maar gewoon in de winkel kun je tenminste gewoon ermee terug, is prettiger dan iets minder betalen.
Goede leer voor de volgende keer....................
Verwijderd
heb lekker een vaag merk
110mbit sjorren
overclockte pci bus 3com nicjes
Men das lekker snel
overclockte pci bus 3com nicjes
je hebt slechte ervaringen met safeway en TOCH koop je weer een switch van ze??Op donderdag 02 mei 2002 12:26 schreef elgringo het volgende:
[..]
nee want als ik een 3com had gehaald was het wel goed gegaan. Ik heb al eerder slechte ervaringen met safeway.
niet geheel snugger al zeg ik het zelf.. nofi.
probeer ze anders direct te benaderen.. als iemand het moet weten is het safeway wel.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
ja die switch is me een beetje aangesmeerdOp donderdag 02 mei 2002 14:12 schreef Kakarot het volgende:
[..]
je hebt slechte ervaringen met safeway en TOCH koop je weer een switch van ze??
niet geheel snugger al zeg ik het zelf.. nofi.
probeer ze anders direct te benaderen.. als iemand het moet weten is het safeway wel.
k heb safeway gemaild....
Pagina: 1