Mijn modem geeft aan dat hij verbind met een snelheid van 115Kbps, hoe kan dat? Ik gebruik W2k, en de modem is een of ander Dell PCMCIA kaartje (DaCom of zo). De verbinding is zeker niet 56K volle snelheid, en normaal bij mij thuis doet hij nooit gek. De verbinding is ook niet zeer stabiel, af en toe wordt ik eraf geknikkerd, iets wat ik ook nooit heb.
Dan heb je zeer waarschijnlijk extern modem via seriele kabel, of interne met rare software waardoor die maximale serielepoort snelheid zal aangeven
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Ik heb een intern 56K die ook verbindt met 115,2 Kbps (staat er dan).
Bij mij werkt het gewoon goed, word er niet afgeknikkerd ofzo
Bij mij werkt het gewoon goed, word er niet afgeknikkerd ofzo
Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...
56k is de analoge gecomprimeerde snelheid.
De snelheid die over de telefoonlijn gaat.
115k is de digitale ongecomprimeerde snelheid.
De snelheid die over de seriele compoort gaat.
In de praktijk zal die snelheid afhangen van het soort bestand dat je op dat moment binnenhaalt.
Een zip bestand zal nooit op 115kb komen, blijft steken op 56k,
terwijl een bmp bestand wel op 115kb kan komen.
De telefoonlijn snelheid zal nooit boven 56kb uitkomen.
De snelheid die over de telefoonlijn gaat.
115k is de digitale ongecomprimeerde snelheid.
De snelheid die over de seriele compoort gaat.
In de praktijk zal die snelheid afhangen van het soort bestand dat je op dat moment binnenhaalt.
Een zip bestand zal nooit op 115kb komen, blijft steken op 56k,
terwijl een bmp bestand wel op 115kb kan komen.
De telefoonlijn snelheid zal nooit boven 56kb uitkomen.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Verwijderd
Ik wil dit topic wel een schop geven, want ik heb hetzelfde probleem met een Taicom 33k6 modem (extern) onder W2Kpro. 9 van de 10 keer verbindt ie helemaal niet, maar die ene keer willie met 115k verbinden. Als je een site opvraagt, vindt ie een deel van de site (ik kan de titel lezen) en dan gebeurd er niks meer.
rara hoe kanda?
rara hoe kanda?
vrijwel zeker verkeerde drivers ... of een ranzige lijn?Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 22:12:
Ik wil dit topic wel een schop geven, want ik heb hetzelfde probleem met een Taicom 33k6 modem (extern) onder W2Kpro. 9 van de 10 keer verbindt ie helemaal niet, maar die ene keer willie met 115k verbinden. Als je een site opvraagt, vindt ie een deel van de site (ik kan de titel lezen) en dan gebeurd er niks meer.
rara hoe kanda?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
nou, het rare is... Hij werkte perfect onder w98SE. Die drivers zouden het wel kunnen zijn...
Zegt niks. Bij mij staat er 10Mbps verbinding, maar het is toch echt niet meer als 512Kbps.
Pagina: 1