ja, alleen dan zonder dat 't naar beneden verplaatst en overlapt.. maar dat zijn alleen maar wat simpele variablen, right?Op donderdag 02 mei 2002 10:41 schreef papa_eend het volgende:
zoiets?
www.nvlf.nl/nieuw/
zo ja: hier kan je hem downloaden: http://www.xs4all.nl/~peterned/
correctOp donderdag 02 mei 2002 10:46 schreef cappie het volgende:
[..]
ja, alleen dan zonder dat 't naar beneden verplaatst en overlapt.. maar dat zijn alleen maar wat simpele variablen, right?
Ik krijg een foutmelding (NT4 IE6):
Line 67
Char 241
Error: Expected identifier
Code: 0
Moet eerlijk zegegn dat ik hem ook niet echt snel vindt.. de vertraging is behoorlijk.. net alsof je met Mozilla zit te surfen 
Win2K/IE6 en krijg ook die foutmelding.
Misschien ligt de performance aan de transparantie.. moet je die ff uitzetten.
edit:
met Mozilla is die dus helemaal niet vooruit te branden
Foutmeldingen zijn niet tof!
maaruh, dat ligt er denk ik aan dat het menu een functie aanroept die er ff niet is omdat de normale site er momenteel niet achter hangt, want dit menu hoort het gewoon normaal te doen op ie, ns4 & ns6 zelfs (hoop/dacht ik) op de mac.
Pas als je klikt krijg je een error, en dat klopt dus.
[edit]
check um anders ff hier, als die foutmeldingen geeft ben ik nog niet jarig.
[edit]
check um anders ff hier, als die foutmeldingen geeft ben ik nog niet jarig.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Nee, bij binnenkomst al.Op donderdag 02 mei 2002 11:02 schreef Clay het volgende:
Dan heb je een trage smack computer, want hier @ 233mmx loopt ie als een treinOp donderdag 02 mei 2002 10:58 schreef Bosmonster het volgende:
Moet eerlijk zegegn dat ik hem ook niet echt snel vindt.. de vertraging is behoorlijk.. net alsof je met Mozilla zit te surfen
edit:
die error zal ik ff fix0ren. heb vanochtend nog lopen rommelenOp donderdag 02 mei 2002 11:02 schreef Clay het volgende:
Foutmeldingen zijn niet tof!maaruh, dat ligt er denk ik aan dat het menu een functie aanroept die er ff niet is omdat de normale site er momenteel niet achter hangt, want dit menu hoort het gewoon normaal te doen op ie, ns4 & ns6 zelfs (hoop/dacht ik) op de mac.
maaruh... er stond toch een download link bij mijn reply????
edit:
bug fix0red
bug fix0red
Dank dank dankOp donderdag 02 mei 2002 10:46 schreef papa_eend het volgende:
[..]
correctdie kan je zo instellen.
Ik had nog wel graag gezien dat de discussie nog even doorging, want 'k kan d'r alleen maar meer van opsteken
oh.. ik moet die meuk straks btw wel populaten met data die ik uit een databeest haal... maar da's ook wel te doen met PHP 'n shit neem ik aan... effe klussen.. ik laat wel wat zien zodra het af is
het menu dat je voor je ziet wordt opgebouwd door een php scriptje dat een dir structuur afzoektOp donderdag 02 mei 2002 11:12 schreef cappie het volgende:
[..]
Dank dank dank
Ik had nog wel graag gezien dat de discussie nog even doorging, want 'k kan d'r alleen maar meer van opsteken
oh.. ik moet die meuk straks btw wel populaten met data die ik uit een databeest haal... maar da's ook wel te doen met PHP 'n shit neem ik aan... effe klussen.. ik laat wel wat zien zodra het af is
Hehe.. valt wel mee hoorOp donderdag 02 mei 2002 11:05 schreef papa_eend het volgende:
[..]
Dan heb je een trage smack computer, want hier @ 233mmx loopt ie als een trein
[..]
Bovendien sluit het menu niet altijd onmouseout.. dan moet ik extra actie ondernemen als klikken of wat dan ook om hem weg te krijgen..
Vind je het gek... opacity berekenen over iets met een achtergrond duurt wel langer dan opacity berekenen voor een witte achtergrondOp donderdag 02 mei 2002 11:32 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Hehe.. valt wel mee hoorJouw versie is een heeeel stuk trager dan Clay z'n versie.. Als is ook die niet 100% soepel. M'n eigen menu loopt ter vergelijking wel 100% soepel.. Uiteraard alleen ter vergelijking en niets anders
[edit]
dat van dat sluiten weet ik. aan alles wordt nog gewerkt
Dan zou ik het uitzetten...Op donderdag 02 mei 2002 11:34 schreef papa_eend het volgende:
[..]
Vind je het gek... opacity berekenen over iets met een achtergrond duurt wel langer dan opacity berekenen voor een witte achtergrond
Het menuutje op nvlf.nl/nieuw loopt inderdaad érg traag, nu ik die van Clay heb gezien, die loopt gewoon stukken sneller.
Dus aan de pc ligt het niet...
Dus aan de pc ligt het niet...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Dit soort tweakjes worden uiteraard instelbaar in een profile schermpje...Op donderdag 02 mei 2002 11:35 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Dan zou ik het uitzetten...
[edit]
ff uitgezet. satisfied?
Way better.. maar hij blijft langzaam als je in een menu zit met submenu's, alsof de code zelf niet helemaal efficient is zeg maar..
Maar das niet jouw schuld natuurlijk
Op donderdag 02 mei 2002 11:38 schreef papa_eend het volgende:
[..]
Dit soort tweakjes worden uiteraard instelbaar in een profile schermpje...
[edit]
ff uitgezet. satisfied?
offtopic:
LOL als het aan jou ligt komt die site echt niet af voordat ie *perfect* is... nog wel voor je pensioen svp he?
LOL als het aan jou ligt komt die site echt niet af voordat ie *perfect* is... nog wel voor je pensioen svp he?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Hee en cappie, als je even over al die replies voor papa_eends menuutje heen leest...
je kunt ook deze downloaden en gebruiken:
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/hvmenu/index.htm
staat nu bij mij op http://www.stylite.nl/previews/peak/divdesign/
en het werkt prima...zelf aan te passen enzo met randjes, kleurtjes (helaas niet transparant oid maar voor een js'er is dat ook aan te passen)
en het werkt prima...zelf aan te passen enzo met randjes, kleurtjes (helaas niet transparant oid maar voor een js'er is dat ook aan te passen)
Volgens mij... ligt dat aan die image die er boven geplaatst wordt... die wordt niet gepreload... Dat zal ik er straks eerst ff inbouwenOp donderdag 02 mei 2002 11:43 schreef Bosmonster het volgende:
Way better.. maar hij blijft langzaam als je in een menu zit met submenu's, alsof de code zelf niet helemaal efficient is zeg maar..
Op donderdag 02 mei 2002 11:43 schreef Dark Blue het volgende:
offtopic:
Ik wou het maar net zeggen ja want als je zo doorgaat met al die 'ik bouw dit nog wel even in' dan zitten de admins van sitechecks.nl al lang en breed in het bejaardenhuis voordat jij daar aanklopt...Op donderdag 02 mei 2002 11:47 schreef papa_eend het volgende:
moet lukken
ik zal hem toch óóit op sitechecks.nl moeten plaatsen
maar dat doe ik pas als ik er zelf tevreden over ben
erhm... da's een menu wat vertikaal uitklapt... ik zoek er eentje die in de breedte uitklapt (ik moet echt effe een plaatje online pleuren om wat meer duidelijkheid te scheppen)..Op donderdag 02 mei 2002 11:46 schreef Dark Blue het volgende:
Hee en cappie, als je even over al die replies voor papa_eends menuutje heen leest...
bbl
Pagina: 1