Toon posts:

[Verslaving] Championship Manager

Pagina: 1
Acties:
  • 1.155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag dat de laatste keer dat hier een topic over geopend is, al een tijdje geleden is.

Zijn er nog meer mensen verslaafd aan de Championship Manager serie?
Ik ben nu bezig met CM 01/02 (versie 3 dus) en ik móet elke dag ff een paar wedstrijdjes spelen. :)
Misschien is het handig als we elkaar wat tips over opstellingen en spelers kunnen geven.

Ik speel nu CM 01/02 en ik heb twee topspelers die je weinig tegen komt op de normale boards.
Zizi Roberts en Kim Källstrom.
Vooral Zizi Roberts is super, hij is dé topper van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel flink vertslaafd geweest aan Ultimate Soccer Manager 2...daar kon je een team editen, en alle spelers andere namen geven etc, de club een andere naam, alles. Goh...dat heb ik echt veel gespeeld... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 22:30

J.apiooo

FWN

Op donderdag 02 mei 2002 10:54 schreef Spaceman_Spiff het volgende:
Ik ben wel flink vertslaafd geweest aan Ultimate Soccer Manager 2...daar kon je een team editen, en alle spelers andere namen geven etc, de club een andere naam, alles. Goh...dat heb ik echt veel gespeeld... :)
Hahahahahaa.. geweldig.. hier ben ik zoooooooo aan verslaafd geweest. Sterker nog.. ik heb laatst nog weer een carriere gestart. Millwall Division Two.. in 2 jaar tijd opgewerkt naar de Premier League (via kampioenschap in Division Two, winnen playoffs na 5e plaats in Division One)

Daarna enorm zwaar in Premier League.. geen aankopen kunnen doen -> 19e en degraderen. Volgend seizoen kampioen Division One en nu maar kijken hoe het nu in de Premier League gaat.

Geweldig spel dit.. :) maar het ging niet over USM2 volgens mij ;)

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Een goede vriend van me is reeds 3 jaar verslaafd aan CM :)
(Toen nog CM3). Tsja, ik heb t ook wel gespeeld is een leuk spel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:17
Ik heb het zaterdag weer geinstalleerd. :)

Ik heb er alleen altijd een hekel aan om een jaar of 6 in de toekomst te zijn en dat er bijna geen een bekende naam meer is. Alleen maar van die namen als Steve Fowler of Rob Bergkamp.

Ben nu trouwens bezig met Nottingham Forrest. (Ik heb wel eventjes het tekort aan geld naar een normaal first division team saldo omgezet) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 11:40 schreef Crazyhorse het volgende:
Ik heb het zaterdag weer geinstalleerd. :)

Ik heb er alleen altijd een hekel aan om een jaar of 6 in de toekomst te zijn en dat er bijna geen een bekende naam meer is. Alleen maar van die namen als Steve Fowler of Rob Bergkamp.

Ben nu trouwens bezig met Nottingham Forrest. (Ik heb wel eventjes het tekort aan geld naar een normaal first division team saldo omgezet) :)
Ik ben al 6 jaar CM verslaafd. Het huidige potje ben ik in september ofzo begonnen afgelopen jaar. Speelde eerst met PSV en na 5 landskampioenschappen en twee toptransfers van 117 miljoen gulden elk(!), ben ik naar Engeland vertrokken om Tottenham Hotspur voor het eerst in 14 jaar weer kampioen te maken :D

Dat er geen bekende namen meer zijn vind ik geen probleem. Ik vind het leuk om te zien wie er in het voetballen actief blijven, en de nieuwe namen voedt je zelf op :) (als je tenminste veel jeugd laat doorbreken). Zo is bijvoorbeeld PSV's talentvolle spits Klaas-Jan Huntelaar die ik vanuit de jeugd mee naar Engeland heb genomen nu speler van het jaar in Engeland en vaste international. En dat onder 'mijn begeleiding'...en dat vind ik mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:17
Ik vind het altijd leuk om met een lager geplaatst team te beginnen. Bij voorkeur RBC maar dan is het echt heel erg klote om ook maar iets te bereiken in de eredivisie.

Daarom begin ik nu met Nottingham. De overstap in de UK van de First division naar de premier league is wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vroeger onwijs veel usm gespeelt, was voor mij een reden om een pc te kopen. Daarna heel veel Cm gespeelt, ik heb elke versie wel gehad.
Alleen vind ik de laatste versie ineens een stuk moeilijker, ik haal bijna nooit goede resultaten, best vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Ik speel het nog steeds onwijs veel.. ok wel online met maten maar dan moet je wel tijd hebben en dat is soms nogal een probleem

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik speel ook nog regelmatig een potje CM. Tegenwoordig 01/02 maar ik heb ook de oudere versies gespeeld.

Meestal pak ik ook een kleiner team om die tot promotie te leiden zoals Zamora in de spaanse Segunda B.

Wat ik wel een klein beetje jammer vind is dat je na een seizoen of 5/6 ziet dat de meeste spelers gewoon heel oud zijn geworden maar dat er meestal niet heel veel jeugd doorbreekt over het hele spel gezien.

Je kunt dat wel bij je eigen club doen maar bij andere teams is het echt heel mondjesmaat dat jongere spelers de top bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat vind ik eigenlijk wel meevallen, meestal komen er toch wel genoeg goede spelers.
(anders kan je natuulijk ook cheaten door goede spelers die bijna retiren een nickname te geven en op je shortlist te zetten).

Ik hoop wel dat je in versie 4, die dit jaar uitkomt, mee interacties met je spelers hebt. Ik zou ze soms willen belonen voor goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 11:29
haha wat een timing.

3 dagen geleden weer es begonnen te spelen. en het gaat echt voor geen meter meer. ik speel met ajax, sta na 8 wedstrijden 13e in de competitie. :'( in de champions trophy gaat het beter. doorgedrongen tot de 2e ronde. ik moet weer es wat goeie tactieken gaan verzinnen want zo kan het niet langer. mijn enige aankoop tot nu toe is ronald de boer *D (en daar ben ik trots op).
maar ik blijf oefenen. ooit kom ik terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Op donderdag 02 mei 2002 16:57 schreef El.Greco het volgende:
Dat vind ik eigenlijk wel meevallen, meestal komen er toch wel genoeg goede spelers.
(anders kan je natuulijk ook cheaten door goede spelers die bijna retiren een nickname te geven en op je shortlist te zetten).

Ik hoop wel dat je in versie 4, die dit jaar uitkomt, mee interacties met je spelers hebt. Ik zou ze soms willen belonen voor goed spel.
Ja zeker.
Of op eigen initiatief een opmerking maken over een speler of het team in een persconferentie ter motivatie.

Het spel zelf vind ik op enkele details na al goed uitgebalanceerd en compleet. Ik zou graag gewoon wat meer dingen eromheen willen zien, echt meer interactie vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
ok een vraagje. het gaat ff niet meer.
hoe krijg ik de conditie van mijn mannetjes nou weer rond de 95 tot 100 %. na een wedstrijd zijn ze bekaf en ik kan ze nooit meer 100 % fit krijgen voor de volgende wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 01:13 schreef mrVB het volgende:
hoe krijg ik de conditie van mijn mannetjes nou weer rond de 95 tot 100 %. na een wedstrijd zijn ze bekaf en ik kan ze nooit meer 100 % fit krijgen voor de volgende wedstrijd.
Hoe ga jij je weer mens voelen als je 80 km hebt hardgelopen?

tip: rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
Op vrijdag 03 mei 2002 01:50 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Hoe ga jij je weer mens voelen als je 80 km hebt hardgelopen?

tip: rust
laat maar. het gaat alweer. ik begin ook alweer te klimmen langzaam en het team gaat beter spelen

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/dbinda/beter.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

aagh nu dat ik dit weer zo zie krijg ik ineens weer veel zin om CM op te starten :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Ook enige FA Premier League Managers hier?.....Dat heb ik wel zo veel gespeeld he.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een kleine tip als je met Ajax speelt, het hielp bij mij veel om Ibrahimovic een jaartje te verhuren.
Als ik hem daarna laat spelen blijft ie scoren. Hersi terughalen van NAC is ook wel handig, hij is erg goed in het spel.

Edit: Ennuh MrVB, waarom heb je geen keeper bij je wissels staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 01:13 schreef mrVB het volgende:
Uhh dan moet je ze iets lichter laten trainen.
Verder bin ik inderdaad ook al 5 jaar verslaafd, elke dag wel een paar wedstrijden, en het mooiste is natuurlijk als je bij cm 01/02 bondscoach van het Ned. elftal wordt. Eindelijk een Ned. elftal zonder Ajaksieden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
Op vrijdag 03 mei 2002 09:20 schreef El.Greco het volgende:
Edit: Ennuh MrVB, waarom heb je geen keeper bij je wissels staan?
das toeval, die was ik ff vergeten hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
Op vrijdag 03 mei 2002 10:39 schreef eastrtp het volgende:

[..]

Uhh dan moet je ze iets lichter laten trainen.
daar was ik onderhand ook al achtergekomen ja. anyway, thx voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie nog een beetje goeie tips. Welke spelers zijn goed, welke opstelling gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
Op vrijdag 03 mei 2002 08:19 schreef aftermath het volgende:
aagh nu dat ik dit weer zo zie krijg ik ineens weer veel zin om CM op te starten :)
niemand houd je tegen hoor. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Op vrijdag 03 mei 2002 12:53 schreef El.Greco het volgende:
Hebben jullie nog een beetje goeie tips. Welke spelers zijn goed, welke opstelling gebruiken jullie?
Ik speel altijd 4-2-3-1, het liefst aanvallend ingesteld maar dat hangt van een beetje van de spelers af die ik tot mn beschikking heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb altijd afwijkende taktieken afhankelijk van uit en thuis, verander meestal een paar details tijdens de rust (zodat de tegenstander niet kan anticiperen) en pas zone/mandekking aan als de tegenstander 1 schakelspeler heeft.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
    FC   FC

^   AMC   ^
    |      |
    | MC   MC |
    |      |
    |   DMC   |
   DML   DMR
    DC   DC

GKP

Dit is de basisopstelling, met custom aanpassingen voor Free Role, Pass to, Marking en Run with ball. Ik speel dus zonder vleugelspelers maar met opkomende backs. Twee snelle spitsen. De twee MC's worden geselecteerd op passing en aantal assists, de AMC op passing, shooting en anticipation. De DMC op passing en tackling. De tweede centrale verdediger (de rechtse) staat altijd op manmarking, de rest op zonedekking. Mocht een tegenstander twee superspitsen of een aanvallende middenvelder hebben die gevaarlijk is gaat de DMC ook op manmarking.

Met deze opstelling ben ik dus 6 keer achter elkaar landskampioen van Nederland geworden, en 2 keer landskampioen van Engeland (met Tottenham). Speel ik uit tegen een bovenmodale ploeg laat ik de backs niet opkomen, maar laat ik 1 van de MC's naar voren gaan bij balbezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel nu met een opstelling die mij goed bevalt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
     SC   FC

^   ^  ^
    |   |  |
   AM  AM  AM

DM

D   D    D    D

GK

Deze werkt bij mij goed, ik ga wel die opstelling van MrRudi proberen, hij ziet er erg gebalanceerd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 13:41 schreef El.Greco het volgende:
Ik speel nu met een opstelling die mij goed bevalt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
     SC   FC

^   ^  ^
    |   |  |
   AM  AM  AM

DM

D   D    D    D

GK

Deze werkt bij mij goed, ik ga wel die opstelling van MrRudi proberen, hij ziet er erg gebalanceerd uit.
Het is mijn ervaring iig dat je erg weinig tegendoelpunten krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
heb net weer even een vervelende wedstrijd achter de rug. 2e ronde champions trophy. uit tegen deportivo met ajax.
het begint in de 1e helft. vierklau rood. ik denk ff wat verdedigender spelen, spelertje wisselen blablabla. hielp niet=>1-0 achter bij rust. dus daarna in de rust tactiek omgegooid, 2 spelers erin gebracht. geen wissels meer over dus.

5 minuten na rust=>pasanen geblesseerd. :'( ik denk wat nu. dan maar als een gek verdedigen.
66e minuut=>machlas geblesseerd, nog maar 8 man over.
gevolg: 2-0 achter. :'( :'(
84e minuut=>knopper geblesseerd! :'( :'( :'( :'(

wedstrijd uiteindelijk nog net met 7 man kunnen eindigen. 3-0 verloren.
wat zou er eigenlijk gebeurd zijn als er nog een was uitgevallen?

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/dbinda/gvd.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Als je met PSV speelt (de beste Nederlands ploeg bij CM), moet je es deze opstelling gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2819879376

Trouwens, een (zeer) goede vervanger voor Bruggink is Marquino. Zeker in het eerste seizoen scoort ie aan de lopende band.

Ook Klaas-Jan Huntelaar is een zeer goede vervanger voor Kezman of Bruggink, en Addo een vervanger voor van Bommel.

Team Instruction:
Mentality: Attacking
Passing: Mixed
Tackling: Hard
Pressing: Yes
de rest op No

---------------------
Ik ben hiermee landskampioen, Amstel/EuropaCup1 winnaar geworden. (owja, en winaar van de supercup :7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
komt er volgens seizoen trouwens een cm 02/03 uit of moeten we nog een paar jaartjes wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 04 mei 2002 01:03 schreef mrVB het volgende:
komt er volgens seizoen trouwens een cm 02/03 uit of moeten we nog een paar jaartjes wachten?
Dit jaar komt CM4 uit, die is als het goed is radicaal veranderd tov CM3 (01/02 dus), er zijn nog weinig concrete veranderingen bekend.
Het schijnt dat je ook de wedstrijd te zien krijgt, dat zou ik jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op zaterdag 04 mei 2002 07:51 schreef El.Greco het volgende:

[..]

Overzicht CM 4 Features

Zal te verkrijgen zijn vanaf 2002
Je kan het spel volledig online spelen
Er zal geen verwachte 3-D Engine zijn, wel een 2-D engine
Speelbaar op de XBox van Microsoft
Nog niet zeker dat het spel uitkomt voor de Playstation 2, omdat er niet voorlopig niet genoeg ruimte is op de PS2

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Als je de wedstrijden kunt zien heb je er alleen wat aan als ze nauwkeurig zijn en met detail. Zodat je positiespel en balbezit enzo goed kunt analyseren.

Dit is trouwens mijn tactiek.

Het levert veel doelpunten op maar ook regelmatig wat tegen.
goeie centrale verdedigers en snelle doeltreffende wings zijn erg handig met deze opstelling.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/zooi/cm1.jpg

Met een bijeengeraapt zootje goedkope spelers ben ik ermee in mn 1e seizoen kampioen van de spaanse 2a Division mee geworden, daarna 2x 4e en 1x 3e in de Primera Division en 2x halve finales CL.
Nu eindelijk geld om goeie versterking te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden de lay-out verneukende mensen de plaatjes wat willen resizen voortaan alstublieft :)

Hier de tactics, reeds eerder in ASCII uitgelegd, maar plaatsjes zijn net zo makkelijk natuurlijk:

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/tactics.jpg

En dit vind ik ook wel interessant...hoe ziet het er bij jullie uit?

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/manstat.jpg

edit:

Psje voor DeLaVega: je sig, het is lang geleden dat ik m'n Spaans nodig heb gehad maarruh..."God bestaat, draagt wit en luistert naar de naam Raul Gonzalez" ? is dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 16:38 schreef MrRudi het volgende:
Zouden de lay-out verneukende mensen de plaatjes wat willen resizen voortaan alstublieft :)

Hier de tactics, reeds eerder in ASCII uitgelegd, maar plaatsjes zijn net zo makkelijk natuurlijk:

[afbeelding]

[afbeelding]

edit:

Psje voor DeLaVega: je sig, het is lang geleden dat ik m'n Spaans nodig heb gehad maarruh..."God bestaat, draagt wit en luistert naar de naam Raul Gonzalez" ? is dat goed?
Ja hoor :) "draagt wit" = "gaat gekleed in het wit" eigenlijk wat slaat op de witte shirtjes van Real natuurlijk.

de zin is een quote van een onbekende commentator na een weergaloze actie van Raul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 16:48 schreef DeLaVega het volgende:

[..]

Ja hoor :) "draagt wit" = "gaat gekleed in het wit" eigenlijk wat slaat op de witte shirtjes van Real natuurlijk.

de zin is een quote van een onbekende commentator na een weergaloze actie van Raul.
Kijk aan, is mijn Spaans toch niet te ver achteruit gegaan :)

Nog even voor die knakker hierboven die met z'n PSV opstelling kwam, zo zag mijn PSV eruit in het 1ste seizoen:

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/psv1.jpg

en dit was het beste PSV dat ik ooit heb gecoacht:

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/psv2.jpg

Eindscore in 6 seizoenen:

1 * Champions League
6 * Landskampioen (altijd dus)
4 * Amstel Cup
3 * Johan Fruitschaal
6 * Speler van het jaar (wel steeds anderen ;))
4 * Manager van het jaar

Daarna ben ik naar Tottenham gegaan dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel met Real Madrid 4-4-2 met vleugel spelers werkt perfect. ben nu in seizoen 2003/2004. 3x landskampioen, 3x championsleague, 2x wereldbeker, 1x wereldbeker voor clubs en nog wat supercups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 15:48

Japser

Jeej!

Hmm...ik speel (natuurlijk) met de Graafschap en ben zo'n beetje de Foppe van de Achterhoek geworden , zit nu in seizoen 2008/2009 . In seizoen 2007/2008 heb ik mijn eerste landstitel behaald. Ook heb ik 2x de beker gewonnen, en de kwartfinale van de UEFA-Cup 1 x bereikt. Speel het momenteel ff wat minder, want ik heb iets teveel gespeeld daarvoor, dus het was allemaal een beetje overkill.

Maar voor seizoen 2008-2009 heb ik nu als doelstelling genoen : Het winnen van een Europese prijs. Dus daar ga ik maar weer eens fris mee aan de slag over enkele weken.

Verder enkele toppers die ik heb: Roiha, Harbuzi, Huntelaar, Hellemons (Ajax)en nog enkele getalenteerde brazilianen.

Ik post nog wel een keer pics van dit alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis

mycosis

--------------

[afbeelding]
Mijn stats na 1.5 seizoen B-)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1452327180

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 01:28 schreef mycosis het volgende:

[..]

Mijn stats na 1.5 seizoen B-)

[afbeelding]
Iets meer dan 1.5 seizoen :) hoe wil je anders 2 keer de league hebben gewonnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie nog tips voor goede spelers?

Zoals ik al zei: Zizi Roberts (SC), Kim Källström(AMC) en Isaak Okoronkwo (D RLC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
kennen jullie nog een goeie ML?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 mei 2002 12:57 schreef mrVB het volgende:
Vd Vaart en Hersi zijn allebei erg goed bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 00:39 schreef mrVB het volgende:
haha wat een timing.

3 dagen geleden weer es begonnen te spelen. en het gaat echt voor geen meter meer. ik speel met ajax, sta na 8 wedstrijden 13e in de competitie. :'( in de champions trophy gaat het beter. doorgedrongen tot de 2e ronde. ik moet weer es wat goeie tactieken gaan verzinnen want zo kan het niet langer. mijn enige aankoop tot nu toe is ronald de boer *D (en daar ben ik trots op).
maar ik blijf oefenen. ooit kom ik terug.
in de champions trophy.......Sinds wanneer is CM paardrijden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm na die shots van PSV ben ik ga ik daar ook maar weer ns een keer mee spelen.

k heb helaas geen uitgebreid manager stats screenshot omdat ik die savegames niet meer heb maar als ik weer een paar seizoenen er op heb zitten post ik m wel.

oh trouwens
Victor Zapata (River Plate)
goeie jonge hardwerkende speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kben matig in cm
soms heb ik goeie seizoen zo als bij man utd.,
[img]http://www.endoria.net/upload/index.php/2281861948
[\img]
en download deze tactiek
best goed een goeie tacktiek http://www.endoria.net/upload/index.php/1516104421

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis

mycosis

--------------

Op maandag 06 mei 2002 02:56 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Iets meer dan 1.5 seizoen :) hoe wil je anders 2 keer de league hebben gewonnen :?
Je hebt gelijk, sorry... :D

Trouwens, www.thedugout.net is een hele mooie site, waar je alle talenten van alle versies van CM kunt vinden. Zeer de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis

mycosis

--------------

Ryan Giggs is zooo goed op links, ik denk zelfs dat hij de beste is op die positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waah !! :)
als ik dit zo ziet dan denk ik dat ik hem ook maar weer eens mijn schijf opgooi.
Ik had ooit eens een versie met een frans en nederlands cdtje waar ook echt dom nederlands commentaar bijzat :)
Volgens mij was dat 96 ,want ik speelde toen ook fifa96 geloof ik .
Die was zo bruut ik had wel alle teksten verandert maarja je moet wat :P
Klopt dat nou dat er gesproken commentaar bijzat of heb ik dat zo opgeslagen :? :+
In ieder geval is het na die versie nooit meer echt goedgekomen met mijn trainer zijn ...mischien nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn spel in ieder geval geen commentaar, mischien heb je een extratje gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben goed bezig met CM, ik heb met groningen 5 landstitels, 2 champions leaugues, 3 amstel cups, 2 johan druyff schaals, 1 europese supercup, en 2 beker der bekerwinnaars of zoiets??

Maar toch lukt het me nog niet echt om een echt sterke verdediging te krijgen. Zo heb ik in een cl poule vaak met 6-0 uit ent thuis van barcelona verloren. Ook manchester win ik bijna nooit van. Ik krijg tegen dit soort clubs teveel goals tegen.

Heeft iemand nog goede tips voor de verdediging?? Ook goed spelers misschien?? ik speel nu met:

Ashely Lythe -Ibrahim Said -John Heitinga-Jon Inge Hoiland

David Da Mendes Silva

Alonso Solis-Kim Kallstrom-Jonas Lunden

Zlatan Ibrahimovic-Klaas jan Huntelaar

Kweet niet zeker of alle voornamen klopen maar het is dus een 4-1-3-2 opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ik speel het spel al jaren, maar ik heb ff een vraagje.
of het kan weet ik niet maar hier komtie:

kan je in cm 01/02 ook weer de stadion plaatjes laten zien?
die suffe plaatjes de hele tijd!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 11:37 schreef mushroom het volgende:
Ik ben goed bezig met CM, ik heb met groningen 5 landstitels, 2 champions leaugues, 3 amstel cups, 2 johan druyff schaals, 1 europese supercup, en 2 beker der bekerwinnaars of zoiets??

Maar toch lukt het me nog niet echt om een echt sterke verdediging te krijgen. Zo heb ik in een cl poule vaak met 6-0 uit ent thuis van barcelona verloren. Ook manchester win ik bijna nooit van. Ik krijg tegen dit soort clubs teveel goals tegen.

Heeft iemand nog goede tips voor de verdediging?? Ook goed spelers misschien?? ik speel nu met:

Ashely Lythe -Ibrahim Said -John Heitinga-Jon Inge Hoiland

David Da Mendes Silva

Alonso Solis-Kim Kallstrom-Jonas Lunden

Zlatan Ibrahimovic-Klaas jan Huntelaar

Kweet niet zeker of alle voornamen klopen maar het is dus een 4-1-3-2 opstelling.
Ik speel tegen sterke ploegen zoals Barcelona altijd heel aanvallend want ze scoren toch altijd wel tegen je, goeie verdediging of niet.
Gewoon proberen vaker te scoren dan zij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 07:52 schreef El.Greco het volgende:
Ik heb in mijn spel in ieder geval geen commentaar, mischien heb je een extratje gedownload.
Ik heb het over de oude cm ...uit 96 ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ben naast mijn baan als manager bij real madrid zojuist aangenomen als bondscoach van Nederland :P :7

zijn er nog meer die dubbele 'baan' hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi kenners :+

Wat is een leuk team om mee te beginnen .
voorwaarden :

-mag geen eredivisie zijn want ik wil promoveren
-leuk als ze wat geld hebben .
-en ik ben weer een beginneling dus ze moeten ook een beetje kunnen voetballen .

tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cool_Willy
  • Laatst online: 17-11-2012
Op woensdag 08 mei 2002 16:37 schreef warmonger het volgende:
Hoi kenners :+

Wat is een leuk team om mee te beginnen .
voorwaarden :

-mag geen eredivisie zijn want ik wil promoveren
-leuk als ze wat geld hebben .
-en ik ben weer een beginneling dus ze moeten ook een beetje kunnen voetballen .

tnx :)
Excelsior? FC Zwolle? (Hebben het dit jaar erg goed gedaan :))
Geld zal geen enkele eerstedivisionist hebben, maar ik begin ook altijd gewoon met de spelers die ik heb, en ga later kijken waar versterking nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol .... :) :)
kan je nou de realiteit en het spel niet meer uit elkaar houden :?
tnx for nothing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

Mijn broer speelt al sinds 97 niets anders meer dan de CM-serie. Je wordt er helemaal leip van!!!! :( :(

Je kan hier beter niets zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

ko9

FF wat leuke ervaringen:

-20 wedstrijden schorsing voor Trabelsi :o
(Werd uit het veld gestuurd ivm kopstoot ofzo, vervolgens protest aangetekend, dus volgende wedstrijd mocht ie nog meespelen en toen gebeurde dus pcies hetzelfde... Beide rode kaarten 10 wedstrijden schorsing; 10 + 10 = 20 :7 )

-zorgen dat je met 1 manager Nederlands elftal én een club kan managen... Met NL-elftal win je (bijna) alles, hierdoor krijg je een goeie reputatie en wordt je sneller bij topclubs aangenomen...

-vanaf begin met Man Utd. en dit behaald: (na iets van 5 seizoenen)

2* Wereldcup
2* Champions League
2* UEFA cup
3* Supercup
3* Premier Division kampioen
1* Runner Up van Premier Division en 1* 4e
2* FA cup

Huidige team:
GK: Jowsey
DC: Silvestre, Chivu, Ferdinand
ML: Giggs
MR: Beckham
MC: v/d Vaart, Bojan Djordjic
AMC: Figo OF Bergkamp OF Robben
FC: Wisselend tussen: Nistelrooy/Hasselbaink/Machlas/Solskjaer

Scholes, Keane en Veron allemaal voor > €20 miljoen verkocht *D
Figo, Bergkamp en Robben allemaal Transfervrij :P
3* League Cup
3* Charity shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cool_Willy
Op woensdag 08 mei 2002 17:05 schreef warmonger het volgende:
lol .... :) :)
kan je nou de realiteit en het spel niet meer uit elkaar houden :?
tnx for nothing :P
Nee, heb ik wel vaker last van :o :+

Maareh... Hier meer aan dan??? :P

Afbeeldingslocatie: http://www.asv-augustijn.nl/diversen/cmgot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen, een nieuwe hier ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2826084212

Ik heb het gehad met psv zo`n beetje :)

ik wil nu ff naar engeland, naar de 1e diviese, zodat ik kan promoveren naar de premier league, alleen weet ik niet welk team ik het beste nemen kan. En welke opstelling, en wat ik al helemaal vervelend vind is dat ik van geen 1 speler weet, waar ik hem zetten moet, dus iemand tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Op donderdag 09 mei 2002 00:11 schreef Cool_Willy het volgende:

[..]

Nee, heb ik wel vaker last van :o :+

Maareh... Hier meer aan dan??? :P

----------------------------------------------------------

Hmmm ...ik heb excelsior genomen ,maare het gaat wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cool_Willy
Op donderdag 09 mei 2002 00:00 schreef ko9 het volgende:
FF wat leuke ervaringen:

-20 wedstrijden schorsing voor Trabelsi :o
(Werd uit het veld gestuurd ivm kopstoot ofzo, vervolgens protest aangetekend, dus volgende wedstrijd mocht ie nog meespelen en toen gebeurde dus pcies hetzelfde... Beide rode kaarten 10 wedstrijden schorsing; 10 + 10 = 20 :7 )
Hmm, postje gemist geloof ik... Toch nog ff reageren :)
Want het kan erger, ene heer P. Paauwe vond het nodig om (waarschijnlijk) een al liggende speler na te trappen. Dus kreeg hij rood. Ik boos op em, geef em dus een waarschuwing en geen boete (goh, daar was hij 't mee eens...). Krijgt hij 13!!! wedstrijden schorsing, terwijl hij en het team net lekker begonnen te spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Op donderdag 09 mei 2002 11:19 schreef Cool_Willy het volgende:

[..]

Hmm, postje gemist geloof ik... Toch nog ff reageren :)
Want het kan erger, ene heer P. Paauwe vond het nodig om (waarschijnlijk) een al liggende speler na te trappen. Dus kreeg hij rood. Ik boos op em, geef em dus een waarschuwing en geen boete (goh, daar was hij 't mee eens...). Krijgt hij 13!!! wedstrijden schorsing, terwijl hij en het team net lekker begonnen te spelen. :(
Ik had met PSV in een oefenwedstrijd dat Colin de scheids een kopstoot gaf.
180 dagen schorsing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 00:17 schreef Maushofman het volgende:
Dag mensen, een nieuwe hier ;)

[afbeelding]

Ik heb het gehad met psv zo`n beetje :)

ik wil nu ff naar engeland, naar de 1e diviese, zodat ik kan promoveren naar de premier league, alleen weet ik niet welk team ik het beste nemen kan. En welke opstelling, en wat ik al helemaal vervelend vind is dat ik van geen 1 speler weet, waar ik hem zetten moet, dus iemand tips??
Je zit nu al ver in de toekomst, dus van spelers kun je niks zeggen :) dat wisselt elk potje, onbekende spelers krijgen vaak random startcijfers. Als ploeg zal ik je Watford aanraden als ze nog in de 1ste divisie spelen. Leuke club, geen moeilijk bestuur en redelijk wat geld.

Voor taktiek zie mijn eerdere posts. Ik ben nu opnieuw begonnen in de 1ste Engelse divisie met Watford en ik sta vanaf het begin bovenaan (en ik heb maar 1 speler bijgekocht). In mijn vorige potje waren deze jonge Engelse spelers iig erg goed: Greg King, Scott Sadler, Stephen Pearson, Joe Cole, Stephen Bywater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de meest recente Voetbal manager spel op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cool_Willy
Championship Manager 01-02 volgens mij...
Heb in ieder geval nog geen nieuwer spel langs zien komen ergens. Kijk anders ff op www.gamespot.nl, misschien dat daar wat te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:16
Op zaterdag 04 mei 2002 07:51 schreef El.Greco het volgende:

[..]

Dit jaar komt CM4 uit, die is als het goed is radicaal veranderd tov CM3 (01/02 dus), er zijn nog weinig concrete veranderingen bekend.
Waarom hebben jullie het toch steeds over CM 3? Ik heb CM 3 (paarse CD-ROM doosje) en die is van seizoen 98/99 ofzo. Dit is CM 5 ofzo. Verder een super spel, een vriend van mij is er helemaal verslaafd aan niet normaal gewoon.