Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Anoniem: 41895
Maar als je slim was geweest had je hem vorige week gekocht
Maar ik had gehoord dat ze bij de introductie in Duitsland goedkoper waren... ik weet niet of dat na de prijsverlaging nog steeds geldt.
Let er wel op dat in Duitsland sommige games vertaald zijn... weet niet of dat ook geld voor XBox games
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
zou jij dat erg vinden dan?Op donderdag 02 mei 2002 15:24 schreef Slashdotter het volgende:
280 euro? Met die prijzen maken ze geen enkele winst.
Ze doen aan liefdadigheid tegenwoordig zeker
ikke niet iig
geef ze desnoods maar gratis weg bij een pak zeep
ontopic:
voor zover ik weet zijn de prijzen over heel Europa gelijk,
hier en daar iets goedkoper ivm een aanbieding ofzow
Niet al te lang geleden was er (geloof op 2vandaag) een onderzoek op tv, over de prijsverschillen tussen NL, LU, BE en DU
en 9 van de 10x was duitsland goekoper.
There is no magic.
In het begin maakt geen enkele console bouwer winst op z'n console, gewoon om een userbase te krijgen, later wordt het ook goedkoper om te maken omdat ze dingen verbeteren, meer produceren etc.Op donderdag 02 mei 2002 15:24 schreef Slashdotter het volgende:
280 euro? Met die prijzen maken ze geen enkele winst.
Ze doen aan liefdadigheid tegenwoordig zeker
De winst komt uit het verkopen van spellen waar de console makers royalties over krijgen.
Anoniem: 26203
PS 2 verdommeOp donderdag 02 mei 2002 16:55 schreef Xiphy het volgende:
Verspil je geld niet aan ee Xbox.... neem dan een psx2 of gamecube..... xbox is de grootste verliezer in de console battle....
Anoniem: 37906
Helaas .. kwa graphics worden de games niet beter.. aangezien het een gewoone dos bak is... Dus weten de programeurs al hoe het systeem in elkaar zit... dus verbeteringing wat dat betreft zal je niet krijgen..Op donderdag 02 mei 2002 17:10 schreef Alfa_V6_Man het volgende:
Ik vind wel dat ie z'n geld waard is, mooie spellen tot nu toe. Die kunnen alleen maar beter worden. Dvd-playback(na 50 euro extra) en toekomstig internet.
Maar op de psx en gamecube wel...die worden langzamerhand beter...
dat komt omdat het systeem nog niet zo bekent is...
Anoniem: 22261
Ten eerste hebben programmeurs zelden het beste uit een PC gehaald, omdat het niet hoeft - hoe slordig iets ook gemaakt is, 6 maanden later is er een PC die het wel aankan.Op donderdag 02 mei 2002 20:35 schreef Xiphy het volgende:
[..]
Helaas .. kwa graphics worden de games niet beter.. aangezien het een gewoone dos bak is... Dus weten de programeurs al hoe het systeem in elkaar zit... dus verbeteringing wat dat betreft zal je niet krijgen..
Ten tweede is de XBox geen PC, maar een console met een nieuwe bussysteem, AMD HyperTransport, sneller geheugen dan in welke PC dan ook, geen AGP als bottleneck, en waar het spel zelf het OS is - en de hardware direkt aanspreekt.
Dat geldt dus net zo goed voor de XBox. Ze zullen allemaal nog beter worden, maar verwacht maar niet dat deze consoles in de toekomst opeens wel mooiere graphics in geluid zullen brengen dan de XBox.Maar op de psx en gamecube wel...die worden langzamerhand beter...
dat komt omdat het systeem nog niet zo bekent is...
En nu kappen met je weinig doordachte trolls.
Ga huilen in SM. Ik geef alleen mijn kijk er op.Op donderdag 02 mei 2002 21:12 schreef Vibromass het volgende:
En nu kappen met je weinig doordachte trolls.
There is no magic.
Als je zo gaat flamen ga ik ook op je spelling flamenOp donderdag 02 mei 2002 20:35 schreef Xiphy het volgende:
[..]
Helaas .. kwa graphics worden de games niet beter.. aangezien het een gewoone dos bak is... Dus weten de programeurs al hoe het systeem in elkaar zit... dus verbeteringing wat dat betreft zal je niet krijgen..
Maar op de psx en gamecube wel... die worden langzamerhand beter...
dat komt omdat het systeem nog niet zo beken_t_ is...
de PS2 hoeft ook niet beter te worden, want die is al 2 jaar uit en hierdoor zullen...
Ach ja ertegenin gaan heeft toch geen zin meer tegenwoordig.
lolOp donderdag 02 mei 2002 21:35 schreef Xiphy het volgende:
[..]
Ga huilen in SM. Ik geef alleen mijn kijk er op.
wat is er toch gemekker over geflame..... ik geef toch gewoon mijn mening en wat ik weet of gehoord heb...Op donderdag 02 mei 2002 22:29 schreef Shagura het volgende:
[..]
Als je zo gaat flamen ga ik ook op je spelling flamen
de PS2 hoeft ook niet beter te worden, want die is al 2 jaar uit en hierdoor zullen...
Ach ja ertegenin gaan heeft toch geen zin meer tegenwoordig.
[..]
lol
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Niemand vraagt hier naar jouw mening. Daar is dit topic niet voor bedoeld. En ten tweede, wat je zegt is gewoon geblaat en is dus grote onzin!Op donderdag 02 mei 2002 22:48 schreef Xiphy het volgende:
[..]
wat is er toch gemekker over geflame..... ik geef toch gewoon mijn mening en wat ik weet of gehoord heb...
Ga jij nu maar naar SM en zorg niet dat dit topic nog verder wordt vervuild, capiche?
nu weer on topic!
Anoniem: 12052