Ik gebruik een online editor (dhtml) in een iframe. Nu moet ik een eenvoudige functie hebben om tabellen te inserten. JAvascript dus. Kan iemand me hierbij helpen
Verwijderd
kijk ook eens op www.yusasp.com daar kan je een gratis voorbeeld vinden van een complete HTML editor. Erg stoer spul
.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| function WriteTableInIFrame(strContent)
{
Document.Write("<table>");
Document.Write("<td>");
if (row) { Document.Write("<tr>"); }
Document.Write(strContent); }
if (row) { Document.Write("</tr>"); }
Document.Write("</td>");
Document.Write("</table>");
} |
get tha point
move P&W > W&G
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
De bedoeling is dat ik heel eenvoudig tabellen kan toevoegen. Vervolgens moet ik met de rechtermuisknop in het iframe kunnen klikken waardoor ik een menu krijg met de opties, insert row, insert column, etc ,etc. Ik wil de code niet schrijven ik wil hem rippen of kopen.
Dan zit je hier toch aan het verkeerde adres... Rippen doen we niet aan en te koop is het niet, want het gaat om een paar simpele regeltjes javascript...Op donderdag 02 mei 2002 11:13 schreef lisson01 het volgende:
[...]
Ik wil de code niet schrijven ik wil hem rippen of kopen.
kijk eens naar createElement()
Hij vraagt om username/password.
De 'regeltjes' zijn een aantal standaard DOM XML-functies. Meer hierover ook op w3.org
De 'regeltjes' zijn een aantal standaard DOM XML-functies. Meer hierover ook op w3.org
Verwijderd
en hierOp donderdag 02 mei 2002 11:28 schreef Bosmonster het volgende:
staan mooie voorbeelden, die je zo kan rippen
Pagina: 1