Samsung PC133U - 333 256 MB

Pagina: 1
Acties:

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:52

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Heeft iemand zo'n reepje, of weet iemand of er specs van zijn? Kheb namelijk dit SMDtje eraf getikt gister :o :

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~asz00205/ram.jpg

Aangezien dat smdtje ook meteen weg was kan ik em niet gewoon terugplakken... Als iemand het even kan opmeten plak ik er wel iets gelijkwaardigs op :) (reepje is nu toch dood, kan ik em net zo goed proberen te fixen...)

edit:
Groter plaatje

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
en je denkt dat het dan weer werkt :? :+

Verwijderd

Je zult wel een onderdeel moeten plaatsen dat exact gelijk is aan wat er eerst op zat. Wil je dat risico wel lopen? Strax maak je een Memory slot op je mobo kapot en dan ben je nog veel verder van huis.

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Op donderdag 02 mei 2002 10:01 schreef veldmuis het volgende:
en je denkt dat het dan weer werkt :? :+
Nu istie toch dood, kan het altijd proberen...

Stichting eth0

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Op donderdag 02 mei 2002 13:28 schreef Ketchup-Heinz het volgende:
Je zult wel een onderdeel moeten plaatsen dat exact gelijk is aan wat er eerst op zat. Wil je dat risico wel lopen? Strax maak je een Memory slot op je mobo kapot en dan ben je nog veel verder van huis.
Ik heb em er ook al ingehad zonder het componentje erop (had nog niet door dattie eraf lag), heeft mobo ook overleeft terwijl er wel verbinding tussen de 2 puntjes was...

Dus ik zie niet hoe een weerstandje of condensatortje ervoor kan zorgen dat er opeens meer stroom door het slot heen gaat waardoor ie stuk gaat...

Stichting eth0