Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen week de Philips TOuCam Pro gekocht...
Nou detecteert windows 98 hem ( na aanwijzingen van de software ) als een unknown usb device...ik krijg hem dus niet geinstalleeed. :( Ik heb wel 1 keer de melding gehad dat ie de cam detecteerde, maar toen bleef ie hangen bij de melding "installing audio device "... wie kan mij helpen...
Oh ja..ik gebruik Windows 98SE.

Thanks!

;)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03 15:25

CAP-Team

XBL: CAPTeam

gooi het apparaat uit je apparaatbeheer en probeer het eens opnieuw. Dus eerst software installeren en daarna pas inpluggen.

Succes!

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor je reactie!

Ik heb dat geprobeerd, maar de philips software detecteert de webcam niet....
Windows ziet hem als een unknown usb-device...

HELP

;)

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:49
Tja misschien doordat je eerst gewoon de webcam had ingeplugd..

RTFM

Maar nu kan je misschien wat updaten bij www.windowsupdate.com..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle aanwijzingen gevolgd...EERST SOFTWARE INSTALLEREN DAN ( WANNEER DE SOFTWARE ERNAAR VRAAGT ) De webcam inpluggen.Maar ik krijg de melding "unknown usb device"

-zucht-

Ik voel me net een }:O

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Op donderdag 02 mei 2002 09:29 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb dat geprobeerd, maar de philips software detecteert de webcam niet....
Heb je wel alle devices weggegooid? Want ik heb hier een Philips composite USB device, philips usb camera mic en philips usb vga camera; video.

你还记得吗 记忆的炎夏

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb er nix meer in staan.

Ik heb inmiddels het ding zover dat er philips webcam staat, maar met een uitroepteken...

De software van philips blijft ook hangen wanneer de microfoon geinstalleerd wordt...

Ik denk dat ik maar weer gewoon een creative cam ga kopen, en deze terugbreng :( Jammer..qua specs was deze wel super dacht ik.

• Hein
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-11-2025
Je usb devices werken verder wel ok? Misschien dat hier een conflictje in zit. Met andere woorden, je hebt een goed werkende Universal Serial Bus controller in je apparaat beheer staan?
Pagina: 1