Vraagje (heb de search al gebruikt): kan ik 706 MB aan data op een cd van 700 MB persen? Hangt dit af van de gebruikte media/writer/brandprogramma (in mijn geval Silver-Circle/Liteon 16x/Nero 5.5)? Alvast bedankt.
uiteraard gaat dat.
Ik heb bij mij wel af en toe dat nero de ene keer niet overburnt en bij een andere versie weer wel.
Je moet dat ff uitzoeken ..
Ik heb bij mij wel af en toe dat nero de ene keer niet overburnt en bij een andere versie weer wel.
Je moet dat ff uitzoeken ..
McFraGG de gekste !!
Ik heb zelf goede ervaringen met SilverCircle 80 min op spindel. Deze heb ik met een LiteOn 24x & Nero tot iets in de 84 min kunnen overburnen. Ik zou niet zo uit m'n hoofd weten hoeveel MB dat is, maar 't lijkt me toch dat 705 MB niet zo'n probleem moet zijn.
Moet je wel ff in Nero de overburn-optie aanzetten. In options (d8 ik).
Suc6 ermee.
Moet je wel ff in Nero de overburn-optie aanzetten. In options (d8 ik).
Suc6 ermee.
Over overburning is genoeg te vinden via de search..
[search=overburning]
Hoeveel je op een cd krijgt is voornamelijk afhankelijk van je media, de cd zelf in dit geval..
Waarschijnlijk moet 705MB niet zo'n probleem zijn, maar daar kom je achter door het te proberen..
Je brander moet ook overburning ondersteunen, maar da's in jouw geval geen probleem..
Nero is ook geen probleem, da's een kwestie van instellen..
[search=overburning]
Hoeveel je op een cd krijgt is voornamelijk afhankelijk van je media, de cd zelf in dit geval..
Waarschijnlijk moet 705MB niet zo'n probleem zijn, maar daar kom je achter door het te proberen..
Je brander moet ook overburning ondersteunen, maar da's in jouw geval geen probleem..
Nero is ook geen probleem, da's een kwestie van instellen..
Dit topic is gesloten.
![]()