ik ben nu al een heel tijd bezig om dit voor elkaar te toveren, maar tot nu toe zonder succes. de bedoeling is dit: als mensen een project nomineren voor verwijdering, mag dit pas minimaal 1 dag later in een overzicht verschijnen, zodat het project definitief kan worden verwijderd door een supervisor.
het veld "projectverwijderdop" is van het type Short date, en ik gebruik een Access97 database.
de code:
het probleem is, dat alle projecten waar "projectverwijderd" True is, worden getoond. ook al komt de Date() overeen met "projectverwijderdop", terwijl hij alleen projecten moet tonen die NIET VANDAAG zijn verwijderd (date <> projectverwijderdop).
wat gaat er fout?
PS: een datum moet bij Access toch tussen # ipv ' ?? met enkele quotes krijg ik meteen een data mismatch error.
het veld "projectverwijderdop" is van het type Short date, en ik gebruik een Access97 database.
de code:
code:
1
2
3
4
| SQL="SELECT projectnaam, projectverwijderddoor, projectverwijderdop, projectverwijderdrede, projectid "
SQL=SQL & "FROM project "
SQL=SQL & "WHERE (projectverwijderdop <> #"& date & "# AND projectverwijderd) "
SQL=SQL & "ORDER BY projectverwijderdop DESC" |
het probleem is, dat alle projecten waar "projectverwijderd" True is, worden getoond. ook al komt de Date() overeen met "projectverwijderdop", terwijl hij alleen projecten moet tonen die NIET VANDAAG zijn verwijderd (date <> projectverwijderdop).
wat gaat er fout?
PS: een datum moet bij Access toch tussen # ipv ' ?? met enkele quotes krijg ik meteen een data mismatch error.