Toon posts:

Preformance SUCKS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi fellow tweakers. Ik heb laatst al een keer een topic geplaatst over MOHAA draaien op een G200 van matrox. Ik heb daarop meerdere antwoorden gehad en daar was ik best blij om. Ik zal de situatie nog ff een keer uitleggen.

Ik heb een servertje (duron 900) met een Matrox G200 VGA kaart erin. Ik zou op deze server een deticated MOHAA servertje willen draaien. Ik heb bij matrox opengl drivers gedownload, en inderdaad het spel start tot zover was ik gekomen met de vorige topic. Maar: Het EA sports filmpje draait voor geen ene meter, alleenmaar flikkerende schermen (grijs) het MOHAA filmpje loopt wel maar duidelijk te traag, en In het menu heb ik alleen maar witte vlakken op de plaatsen waar ik mogelijk wat kan aanklikken. Zodra ik met mijn muis erboven kom, klopt het plaatje wel. Verder zijn alle knoppen wit. Ik kan hiermee wel die deticated server starten, maar uiteindelijk is het niet super makkelijk.

Nou komt hier mijn vraag.
Ik heb via via een Nvidia Vanta LT 8MB kenne regelen, ik dacht dat dat wel iets beter zou zijn dan die G200, maar NEE. Wederom start het spel, maar zo langzaam. Alle graphics kloppen wel, maar ik ben een half uur bezig voordat ik alle knopjes heb kunnen aanklikken zodat hij start. :r
Ik heb dus mijn G200 er weer ingezet, maar heeft iemand met die opbouw problemen ervaring en mogelijk een oplossing???

Ik heb ook een SIS63.. AGP 8MB VGA kaart, maar daar wil ik het nog niet eens mee proberen.

Of heeft iemand voor een leuk klein prijsje een tnt2 tje te koop. Dan kan ik in ieder geval normaal de game server starten.

THNX

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
mohaa is toch quake3 engine? je kan dan een server starten zonder het grafische gedeelte op te starten.
zoek maar eens naar een server proggie.

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou idd een grote oplossing zijn.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Ik zou zeggen: lees de handleiding/readme van MOHAA eens of en zoja hoe je een dedicated server kunt draaien zonder graphics. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? ;)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Tefflar
  • Laatst online: 09-05-2025
Pas je snelkoppeling eens aan naar: MOHAA_server.exe" +set dedicated 1 +set ui_console 1 +set g_gametype 2 +set sv_maxclients 8 +map dm/mohdm1 +exec server.cfg

Ik ga er dus vanuit dat je wel de nieuwe patches gedraaid hebt (1.10/1.11) want dan heb je echt een excutable die puur voor server is.

Als je een Nederlandse versie hebt van MOHAA kan ik je wel aan een .reg bestandje helpen die het mogelijk maakt om de US patches te draaien.

Verwijderd

Topicstarter
thnx man, Ik heb overigens ook misschien een andere VGA adapter kenne regelen, maar moet ik even nog op een telefoontje wachten. (een Matrox G450) al beter als die G200

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Op donderdag 02 mei 2002 08:31 schreef Wingman25 het volgende:
...
Ik heb via via een Nvidia Vanta LT 8MB kenne regelen, ik dacht dat dat wel iets beter zou zijn dan die G200, maar NEE.
...
Had je kunnen weten... die vanta LT stelt echt niks voor...

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 15:39 schreef Gabriel-LG het volgende:

[..]

Had je kunnen weten... die vanta LT stelt echt niks voor...
8MB is sowieso al niks , kan je beter Dual VOODOO II in SLI nemen ..

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 21:43

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op donderdag 02 mei 2002 10:04 schreef Tefflar het volgende:
Pas je snelkoppeling eens aan naar: MOHAA_server.exe" +set dedicated 1 +set ui_console 1 +set g_gametype 2 +set sv_maxclients 8 +map dm/mohdm1 +exec server.cfg

Ik ga er dus vanuit dat je wel de nieuwe patches gedraaid hebt (1.10/1.11) want dan heb je echt een excutable die puur voor server is.

Als je een Nederlandse versie hebt van MOHAA kan ik je wel aan een .reg bestandje helpen die het mogelijk maakt om de US patches te draaien.
Dit is de BESTE oplossing hoor.. vergeet die domme kaartjes nou maar :P

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Pagina: 1