Toon posts:

problemen met Dell inspiron

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie dat nou ook ?
Mijn Dell inspiron 7500 is echt een ramp. Om de maand gaat er wel wat stuk aan dat ding. Hebben meer mensen daar last van? Nu is het weer mijn DVD speler, de bus, en me scharnier tussen me laptop en beeldscherm. Ik ben het echt zat. Heb ik gewoon pech met de deze machine of hebben er meer mensen last van !

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-08 16:10

YellowCube

Wait...what?

als ie nog in de garantie zit dan moet je het hele ding gewoon terugsturen naar Dell. Doe er een fijne brief bij dat je niet een bak met geld uitgegeven hebt voor een laptop die om de haverklap iets heeft. Kijken wat ze eraan gaan doen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Kapot scharnier (rechterkant) hebben ze hier bij ons ook last van (stuk of 5) heb zelf een 8100 en dat gaat best goed.
Die garantie van Dell werkt echt supergoed. pick up en return in 3 dagen.

Verwijderd

Ik heb een 7500 en het enige waar ik last van heb is dat me toetsen bord een beetje los zit links boven. Verder werkt ie perfect

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-08 19:55
Denk dat je behoorlijk pech hebt. Dell staat vooral bij hun laptops bekend vanwege de goeie kwaliteit.
Ik heb totaal geen problemen met mijn Dell laptop.

• moser
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

gewoon terugsturen voor garantie. Dell staat bekend voor goeie kwaliteit en een goeie service.

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

Pagina: 1