These are my principles. If you don't like them I have others.
Niemand die hier iets nuttigs over te zeggen heeft?
Verwijderd
Duidelijk de Rio 90, napa tja ik zal er kort over zijn het zijn en blijven nog wel effe goedkope low bufget spelers er begint al wel een stijgende lijn te komen maar die begint ij de napa 380. De specs van de Rio zijn dus veel beter zet ze maar eens naast elkaar.BTW welke zou jij kiezen als je alleen maar naar uiterlijk moest kijken?
pro's Rio 90:
- goede geluids kwaliteit
- firmware upgradeble
- slick uiterlijk (persoonlijke smaak)
- goede shockproof functie (ESP)
- wat moet je nog meer hebben?
De soul DMP-01 is ongeveer even duur alleen heeft die wel een afstandbediening is gelijk aan de SP100 alleen ander uiterlijk.
als je persoonlijk 120mm cd's te groot vind is de napa380 die ik net noemde ook geen slechte kandidaat.
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=56
pro's Rio 90:
- goede geluids kwaliteit
- firmware upgradeble
- slick uiterlijk (persoonlijke smaak)
- goede shockproof functie (ESP)
- wat moet je nog meer hebben?
De soul DMP-01 is ongeveer even duur alleen heeft die wel een afstandbediening is gelijk aan de SP100 alleen ander uiterlijk.
als je persoonlijk 120mm cd's te groot vind is de napa380 die ik net noemde ook geen slechte kandidaat.
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=56
Als ik ze langs elkaar zet kom ik er dus niet uit, want op papier lijkt mij de napa beter (meer accesoires, goedkoper). Maar ik vind dingen als geluidskwaliteit en gammelheid wel belangrijk, maar ik kan ze niet vergelijken.
En je hebt gelijk, dat paars is ook maar lelijk
En je hebt gelijk, dat paars is ook maar lelijk
Verwijderd
zekers een rio! Ik heb zelf een SP100 en werkt perfect! Alleen zit ik zelf nu al te denken aan een 8cm player omdat die wat makkelijker mee te nemen zijn voor op de fiets ofsow, maar voor thuisgebruik is die Riovolt echt super!